Іван Адамчук: «Даю вам слово честі, Порошенко про це навіть не знав»

26 Жовтня 2010
63608

Іван Адамчук: «Даю вам слово честі, Порошенко про це навіть не знав»

63608
Генеральний директор 5-го каналу вважає, що «Новий час» вичерпався, хоча з «Вечором на П’ятому» трохи поспішили; стверджує, що джинси на каналі немає; розповідає про майбутнє розділення НБМ та «Експрес-інформу» й шоу Анни Безулик.
Іван Адамчук: «Даю вам слово честі, Порошенко про це навіть не знав»

«5 канал - це явище», - коротко й містко охарактеризував унікальний статус «каналу чесних новин» на українському телеринку Олександр Черненко. Особливе місце, яке 5-й посідає в українському медіапросторі, зумовлює й особливу вимогливість до нього. Тож, коли на каналі почали коїтись суперечливі й не зовсім зрозумілі речі, у пресі відкрито заговорили про те, що власник 5-го Петро Порошенко вирішив піддатись тискові влади. З сітки мовлення зникли політичні ток-шоу, а в новинах, згідно з моніторингом «Детектор медіа», різко побільшало матеріалів із ознаками порушень професійних стандартів. Були й інші тривожні симптоми.

 

Особливо активними стали ці розмови після того, як за два тижні до виборів гостру аналітичну програму «Новий час», де можна було побачити експертів і почути полеміку на актуальні політичні теми, замінили розважальним «Вечором на П'ятому» із двомовним веденням. Низка обурених публікацій та лавина дзвінків телеглядачів змусила Петра Порошенка вийти в ефір і пояснити дії керівництва каналу «правом на креатив».

 

На прохання «Детектор медіа» роз'яснити причини змін в ефірі генеральний директор 5-го Іван Адамчук погодився з радістю. Він продемонстрував кореспондентові ТК орендований павільйон, який планують відремонтувати й обладнати до кінця листопада, коли на 5-му планують старт нового сезону. Поки що приміщення виглядає не надто привабливо, але Іван Адамчук запевняє: за місяць тут зніматиметься ток-шоу Анни Безулик.

 

- Пане Іване, чи справді триває реорганізація мовлення 5-го каналу? Обох його складових - «Експрес» та НБМ? Якщо так, то в якому напрямі?

- Ми готові розділитися, але зараз це практично нереально. Оскільки справа наразі в суді, говорити про реорганізацію і розподіл на два канали я не хотів би. Ми подали касацію. До кінця не зрозуміло, що буде з нашими частотами, тому говорити про те, що ми у найближчій перспективі роз'єднаємося, поки що не на часі. Таке завдання стояло і стоїть перед нами. Ми змінили концепцію «Експрес-інформу» для того, щоб розділитися. Якщо пам'ятаєте, нас до цього раніше дуже активно, починаючи з 2008 року, спонукала сама Національна рада.

 

 

- Чи ставить акціонер завдання привести мовлення у відповідність до останніх змін у ліцензії, які було внесено вами, коли ви сподівалися отримати додаткові частоти для розділення каналів (щоб один залишити інформаційним, а інший - зробити пізнавально-розважальним)? Не отримавши додаткових частот, акціонер вирішив відмовитися від розвитку інформаційного каналу? Чи буде канал «жовтішати»?

- Канал апріорі не може бути «жовтим». Ми задекларували, що залишаємося інформаційним каналом, і днями це підтвердив Петро Порошенко. В останні дні з'явилося дуже багато різних чуток навколо 5-го. Це, мабуть, пов'язано зі зміною вечірнього ефіру: зник «Новий час» і з'явився «Вечір на П'ятому».

 

- «Новий час» закрили, чи програма повернеться в ефір?

- Я думаю, що проект себе пережив. Він не став проектом - досягненням останніх років каналу, він став проектом - досягненням обмеженого кола певних політиків, експертів і політтехнологів. Тому ми свідомо прийняли це рішення.

 

- Чи давала редакційна рада каналу згоду на заміну «Нового часу»?

- Ні, це рішення було прийнято правлінням. Ми прекрасно розуміємо, що наш глядач хоче бачити канал інформаційним, і він його таким бачитиме. Я розумію, що канал має свою аудиторію, яка, мабуть, не звикла до легкого стилю ведення і до інформації, яка не дуже «грузить». Можливо, ми трохи поспішили. Якби ми це зробили на початку нового сезону, не було б такого шквалу дзвінків і купи запитань.

 

Журналісти 5-го каналу щомиті в роботі 

 

- Чи пов'язане таке рішення з політичним тиском? А також тиском Нацради?

- Абсолютно. Порошенко про це навіть не знав, я даю вам слово честі, він побачив це в ефірі. Він сказав: «Ви маєте право самі приймати рішення».

 

- Коли вийде в ефір програма Анни Безулик? Хто її вироблятиме? Що за формат? Яка назва?

- Це наш власний продукт. Наразі Анна Безулик є штатним працівником 5-го каналу, і група, яка працюватиме над програмою, - наші штатні працівники. Про назву я не готовий сказати, тому що ведуться переговори про використання бренду. Наскільки мені відомо, «Українська медійна група» готова нам передати цей бренд. Поки що робоча назва залишається «"Я так думаю" з Анною Безулик».

 

- Програма справді буде щоденною?

- Такий варіант обговорюється. Я не виключаю, але сказати, що так буде стовідсотково, я не можу.

 

Тут за місяць має бути студія ток-шоу Анни Безулик 

 

- А ви встигнете зробити програму до 29 листопада?

- Ми взагалі планували запустити її на початку листопада. Але оскільки це пов'язано з будівництвом павільйону і закупкою обладнання, справа дещо затягнулася. Поки що прозвучала дата 29 листопада. 25 жовтня стане відомо, хто займатиметься дизайном програми (пакет заставок і декорації).

 

- Які проекти вестиме Роман Чайка? Чому зняли з ефіру «5 копійок»?

- Роман готує свій тижневий проект, назви ще немає. Це не буде «5 копійок». Її закрили через фінансові причини.

 

- Які завдання ставить нині акціонер?

- Ми отримали інвестиції, щоб якісно змінити обличчя каналу. Канал самодостатній. Хоча останні кілька місяців - найважчі у фінансовому плані. Склалася якась дивна ситуація на ринку: влітку був невеликий підйом, а восени хоча й прогнозували підйом - знову падіння приблизно на 18-20 відсотків.

 

- Чи всі менеджери каналу згодні з тим, що на ньому відбувається?

- У нас всі згодні, інакше бути не може. Є структура, і вона працює. Якщо в структурі кожен почне тягнути ковдру на себе, то канал не буде працювати.

 

- Як реагує аудиторія на зміни?

- Я вже казав, сотні дзвінків. Для того, щоби проаналізувати і порівняти рейтинги, має пройти не день і не тиждень.

 

- Ви справді плануєте взяти генеральним продюсером Дарку Чепак, а Володимиру Мжельському запропонувати посаду шеф-редактора новин?

- Ми запропонували їй посаду директора творчо-виробничого центру. Переговори тривають. Мжельський наразі є шеф-редактором каналу. Але оскільки ми запускаємо велику кількість проектів, то хочемо заповнити вакантну посаду шеф-редактора новин. Це буде людина, яка допомагатиме Володимиру Мжельському. Ми запропонували стати шеф-редактором новин Петру Стебницькому, але він наразі згоди ще не дав.

 

- Чи залишиться 5-й інформаційним каналом із тим же обсягом інформаційного мовлення, що й сьогодні?

- Звісно. Нічого не зміниться, більше того: обсяг інформаційного мовлення зростає.

 

 

- Нам відомо, що вашій аудиторії здебільшого не сподобалося таке нововведення на 5-му, як двомовне ведення. Чия це ініціатива і яка її мета?

- Звісно, що не сподобалося, бо 5 канал взагалі асоціюється з усім національним. Ми хотіли спробувати, протестувати і визначити, якою буде реакція. Можливо, ми зробимо цей проект одномовним, все в наших руках.

 

- Згідно з результатами моніторингу «Детектор медіа» за вересень, на 5-му каналі відчутно побільшало випадків замовчування інформації про різноманітні акції протесту різних політичних сил і окремих груп населення. Чому 5-й замовчує інформацію?

- Саме з цього я й хотів почати нашу розмову. Вашої методики я не аналізував, але хотів би зрозуміти, як це виглядає насправді. Якщо підняти моніторинг із початку року до квітня, то видно, що про замовні матеріали чи замовчування інформації на нашому каналі не йшлося. Протягом квітня 5 канал не моніторився з технічних причин. А з травня пішов вал негативної інформації. Я не можу зрозуміти, тільки здогадуюся, з якої причини це було зроблено. Тому не хочу говорити, наскільки моніторинг відповідає дійсності. Ви що думаєте, що в один день усе змінилося на 5-му каналі? У нас нічого не змінилося. На 5-му каналі немає замовних матеріалів, на 5-му каналі новини ніколи не продавалися, не продаються і продаватися не будуть. Це об'єктивна правда. Можливо, це робиться спеціально, щоб нас підставити? Ми навіть готові запросити до нас Ігоря Куляса, щоб він провів тренінг для журналістів та редакторів.

 

Я не хочу, щоб оприлюднювалася необ'єктивна інформація, бо за це потім чіпляються і використовують у власних цілях і політики, й експерти, і кажуть, що Порошенко здав чи продав канал.

 

- Також, згідно з результатами моніторингу ТК, у вересні 5-й канал дуже часто подавав «замовні матеріали в унісон із трійкою каналів, які вже не перший місяць демонструють "узгоджену редакційну політику", однаково висвітлюючи ключові теми, пов'язані з діями влади або з кримінальними переслідуваннями опозиції (тобто з Першим каналом, ICTV й "Інтером")». Вам не здається, що ваші новини стають схожими на новини перелічених каналів?

- Ні, мені так не здається. Колись розсилалися темники, а тепер? Це мало би якось виглядати. Чи є якісь заслані люди, які стежать і спеціально підмонтовують матеріали? Якщо було засідання уряду і виступив Азаров, то що - нам цю інформацію проігнорувати?

 

- Чи продовжить 5 канал боротьбу за частоти із січневого конкурсу?

- Так, подано, як я вже сказав, касацію. Звісно, ми будемо боротися, поки не відстоїмо свою позицію. Тому що ми отримали ліцензію. Можна погодитися чи ні з рішенням ТСК Богословської, але одна сказана фраза не на користь ТСК. Богословська сказала: «5 канал незаконно отримав ліцензію». Так от, 5 канал законно брав участь у конкурсі, став переможцем, оплатив вартість ліцензії, переплативши півмільйона гривень. За цьогорічною методикою розрахунку ми мали заплатити 50 тисяч гривень. А ми сплатили 500 тисяч і отримали ліцензію за рішенням Національної ради. Тому ми боротимемося до кінця.

 

- Чому 5 канал, щойно Нацрада оголосила про готовність провести повторний конкурс, зголосився висвітлювати цей конкурс в ефірі та брати в ньому участь? Нацрада дала якісь гарантії того, що 5-му знову дістануться його частоти?

- Хто може дати гарантії? Тоді я свідомо пішов на цей крок. Я про це говорю з 2001 року, бо з того часу ми подавалися на всі конкурси. Наша мета залишається з 2002-го року незмінною - розбудувати обидві мережі. 2002 року «Експрес» було проліцензовано на 48-й канал у м. Києві, а від НБМ забрали 42-й канал, і тоді було закладено роз'єднання двох каналів.

 

 

- Чому так незлагоджено відбувається переоформлення ліцензій 5-го каналу? Зокрема цікавить переоформлення супутникової ліцензії «Експрес-інформу», яке відбулося через півроку після зміни формату в ефірних ліцензіях. Які такі «об'єктивні причини», про які сказав у Нацраді представник компанії, завадили переоформитися одразу?

- Перша об'єктивна причина полягає в тому, що Нацрада довгий час не працювала. Ми заявки на переоформлення подали давно. Ефірне мовлення ми переоформили, НБМ-івське також, залишилося тільки супутникове «Експресу». За великим рахунком, це технічне питання.

 

- Нацрада оголосила, що буде перевіряти й оголошувати попередження, якщо не побачить змін в ефірі, як це передбачено новою програмною концепцією, тобто не побачить другого «5-го каналу». Ви можете точно сказати Нацраді і глядачеві, коли нам чекати появи другого «5-го»?

- Колись вони його побачать, звісно, як і всі. Я не думаю, що хтось зацікавлений у тому, щоб побачити його передчасно.

 

- Як буде називатися другий 5 канал? Які програми будуть у його ефірі, що за фільми?

- За концепцією він інформаційно-просвітницький. Там мають бути і просвітницькі, й інформаційні програми. Переважно це фільмопоказ, старі радянські фільми. Тобто це легкий канал (не екшн, не бойовик) з концепцією, яка налаштовує людей на позитив. Його назва - 5 канал. У нас де-юре НБМ зареєстрований як 5-й, а «Експрес» - як 5-й канал чесних новин. Нині «Телерадіокомпанія «Експрес-інформ»  бренд «5 канал чесних новин» і «Перший український інформаційний», який також зареєстровано за «Експрес-інформом», передали НБМу. Ми переоформили в патентному відділі документи, і ми володіємо цією торговою маркою, тому що НБМ є інформаційним каналом.

 

- Чому для створення другого «5-го каналу» було обрано саме мережу «Експрес-інформу», а інформаційному 5-му каналові залишили мережу НБМ, яка об'єктивно є гіршою за «Експрес-інформ»?

- Я би не сказав, що вона об'єктивно гірша. Ми робили розрахунки і маємо маркетингові дані, що мережа НБМ при роз'єднанні за наявності тих частот, які ми отримали, мала би бути 84%, а «Експресу» - 86,4%, тобто розрив невеликий. Ми далі працюватимемо над створенням мережі, бо розвивається супутникове, цифрове, кабельне мовлення. Проблем у тому, щоб запустити цифрове мовлення - немає, це штучна проблема.

 

Інколи на свій рідний канал навідується народний депутат Юрій Стець 

 

- Наскільки розвинена у 5-го каналу мережа регіональних партнерів? Як ви ставитеся до нової політики Нацради щодо ретрансляції (вони називають це «прихованою суборендою» та хочуть викорінювати)? Скільки покриття втратить 5 канал, якщо позбудеться регіональних партнерів?

- У нас регіональних партнерів практично немає. Є буквально кілька компаній у Ковелі, Нововолинську, Трускавці (і ще в одному маленькому селі), але це наші афілійовані структури.

 

- «Експрес-інформ» є провайдером експериментальної багатоканальної цифрової мережі на 43-му ТВК у Києві. Чи буде компанія претендувати на те, щоби стати провайдером загальнонаціональних цифрових мультиплексів і яких саме (першого, другого, третього)? Чи подавала вже такі заявки до Нацради?

- Ні. Ми не подавали заявок на провайдера, оскільки вважаємо, що це абсолютно нерозумно. Якщо будь-яка ефірна компанія думає, що може розвинути мережу цифрового телебачення, це нереально. Єдина компанія, яка на сьогодні може бути оператором - це Концерн РРТ. Інших аналогів в Україні не існує. І в найближчій перспективі не буде. Бо це мережа веж. А в нас, крім РРТ, ніхто не володіє такою мережею.

 

- Чим завершилася справа із зерном? Що відбувається зі справами, порушеними Держмитслужбою?

- Все нормально :). Я не готовий сказати, чи закрито кримінальну справу, але це абсолютно чиста справа. Тут, можливо, спрацював фактор 5-го каналу - не більше й не менше.

 

- Які ще види діяльності, крім торгівлі зерном, передбачено статутом НБМ та «Експрес-інформу»?

- Все що завгодно. Тут і ліс, і вода, і земля... Все, що можна передбачити статутом і законодавством. У нас - як і в усіх компаніях. (Першим власником попередника НБМ - групи компаній «Ніко» -  був Іван Ніколайчук; у 1996 році компанія була зареєстрована, як «Ніко броадкастінг медіа», - ТК).

 

 

- Хто з наступного року продаватиме рекламу 5-го?

- Ми співпрацюємо зі «Сферою TV», але ексклюзивної угоди на продаж рекламного часу в нас немає, ми її продаємо самі. В нас хороші партнерські стосунки зі «Сферою», але поки що я не бачу об'єктивних причин, щоб ми продалися якомусь сейлз-хаусу. Вони не зможуть забезпечити ті необхідні доходи компанії, які забезпечать якість нашого продукту.

 

- Чи зросли надходження від реклами 2010 року?

- Зважаючи на сплески і спади, я зможу про це сказати не раніше листопада.

 

- Чи вже створили журналісти свою компанію, яка стане акціонером 5-го?

- Створено компанію «5-й канал ТВ», керівник якої - Володимир Мжельський. Це фактично наш ньюзрум. Це компанія, яка виробляє інформаційний продукт для каналу. Юристи доопрацьовують це питання.

 

- Чи справді «Газпром» хоче купити 5 канал?

- Для мене це новина. Охочих було багато і внутрішніх, і зовнішніх. Але про «Газпром» узагалі ніколи не чув. Петро Олексійович заявив і колективу, і менеджменту, що 5-й канал продавати не буде.

 

Фото Руслана Новосьола

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
63608
Читайте також
29.10.2010 12:09
Анастасія Образцова, для «Детектор медіа»
33 177
20.10.2010 17:47
Віктор Уколов, «Українська правда»
19 129
20.10.2010 10:50
Отар Довженко
33 975
23.09.2010 11:04
Мустафа Найєм, «Українська правда»
35 672
23.09.2010 11:03
Сергій Лещенко, «Українська правда»
37 853
31.08.2010 17:22
Мар'яна Закусило
66 260
Коментарі
15
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
контрреволюционер
5168 дн. тому
Революции я хронически не люблю, их идеалы не приемлю, а вот убежденных революционеров уважаю. Просто за то, что они убежденные! Так что при всей своей стойкой ненависти ко всему помаранчевому от самого его зарождения, должен признать, что "помаранчевость" была едва ли не единственным добродетелем 5-го. Попытка "пятаков" лечь под власть - это процесс превращения дерьма в беспринципное дерьмо. Как сказал один из революционеров: не вегной доргогой идет, товагищи!.
Газетний
5168 дн. тому
Очевидно, "здихає" колись всенародно шанований, рупор честі, правди 5-й телеканал...
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5169 дн. тому
Сьогодні, у випуску виборчого марафону з Павлом Кужеєвим та Мирославою Барчук запрошений до студії регіонал Надтоша (колишній БЮТівець), який брав участь в програмі разом з Чорноволенком, сказав, що ця передача - прояв політичних технологій. Це повністю співпадає з визначенням ток-шоу "Новий час", яке дав в інтрев'ю ТК Іван Адамчук: "Він ("Новий час") не став проектом - досягненням останніх років каналу, він став проектом - досягненням обмеженого кола певних політиків, експертів і політтехнологів". Або регіонал читав це інтрев'ю до ефіру, або топ-менеджемент 5 каналу і регіонали думають однаково. Може це є опосередкованим доказом існування темників на Каналі чесних новин?
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5170 дн. тому
Газетному. Спасибі на доброму слові. Ваші побажання щодо лаконічності обов'язково врахую. Принаймні, спробую. Хоча, чесне слово, кому від цього стає зле? Хто що втрачає? Це ж коментар, репліка, так би мовити, в он-лайновому режимі. Це живе інтер-активне спілкування. Я не змушую витрачати на це газетні шпальти, не зіпсовую папір. Безумовно можна і лаконічніше. Але ж я не переливаю з пустого в порожнє. Обсяг репліки є пропорційним темі матеріалу та спектру питань, які виникає. Так само можна висувати претензії і до обсягів статей. Одні - менші, інші -більші. одначе право на існування, на мій погляд, мають всі.
Газетний
5170 дн. тому
Пане Мазур, я Вас підтримую. Мені подобається Ваша логічність, доказовість, принциповість, патріотизм. Але все ж таки намагайтеся бути лаконічнішим. Це не просто. Зі свого досвіду знаю. Хай щастить.
Лида
5170 дн. тому
Лукавит, мягко говоря, Адамчук с отсутствием джинсы и влияния Порошенко. А это вечернее двуязычное шоу ни о чём -- плинтус.
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5170 дн. тому
Боссу. В чому конкретно полягає нісенітниця? Що не так в моїх міркуваннях? В чому ви вбачаєте помилковість і хибність викладених мною оцінок? Ви виділили слово "ЧЛЕН". Ви теж з числа сексуально-стурбованих?
boss
5170 дн. тому
Олексій Мазур, Дніпропетровськ ? У Дніпрі таких дурнів , як Ви , немає. Таку нісенітницю може написати хіба що ЧЛЕН національноїради , якого відлучили від продажу частот.
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5170 дн. тому
Аноніму "или-или". А я б зі свого боку порадив би бути уважнішим вам, шановний аноніме Или-или. Читайте: "На 5-му каналі немає замовних матеріалів,...". Так, далі йде про новини, але Адамчук не каже, що він уточнює, що має на увазі ТІЛЬКИ новин. Наведена мною фраза - про весь канал, про весь його ефір, і в ТОМУ ЧИСЛІ (а не ТІЛЬКИ) - про новини. Адамчук каже, що на 5 каналі, як інформаційно-аналітичному, немає замовних матеріалів, а новини - "ніколи не продавалися". Це не є уточнення. Ці фрази читаються через кому. Вони є цілісними і автономними. А що, по Вашому, Адамчук міг би сказати: "Так, в новинах і лише в них, в нас справді немає замовних матеріалів, а в інших інформаційно-аналітичних матеріалах у нас є "джинса", є замовлені сюжеті, є прихована реклама, яку ми ніяк не позначаємо, але це правильно і я не бачу в цьому нічого поганого". По-вашому, це б звучало нормально? "Джинса" - це ж не лише новини. Вона може бути і в інформаційно-аналітичних передачах. От саме про це я і кажу. Комерція має реалізуватися в рекламних роликах. Відкрито. У рекламних фільмах. Тоді така продукція має позначатися "на правах реклами". Але коли йде інформаційно-аналітична програма, а насправді це інтрев'ю є замовним, оскільки його замовив конкретний політик, то це не чесно перед глядачем. А у випадку з перекриттям всеукраїнського ефіру регіональними врізаннями з цілими рекламними програмами, то, тут порушення на порушенні. По-перше, щодо обсягу реклами на годину - вона не має перевищувати 12 хвилин асторномічної години. Сама ж передача, яка складається з нарізок рекламних сюжетів триває близько 20 хвилин і йде (точніше йшла) без перерви не починаючи з 48-ої хвилини години до 12 хвилини наступної години (у такий спосіб можна було б прокрутити рекламний фільм тривалістю в 24 хвилини без порушень телевізійного законодавства), а з 30-ої хвилини по 50-ту. В даному випдку маю на увазі "Твій стиль", але не лише його. Так це - лише сама програма. А тепер додайте до цієї місцевої реклами нього ще й 5-канальну (всеукраїнську) рекламу. То тут рекламний час взагалі зашкалює. А по-друге, такі перекриття є незаконними з точки зору як телевізійного законодавства, так і ліцензійних вимог до каналу. Позаяк виходить, що в один і той самий час, ефір загальнонаціонального мовника може бути різним в залежності від конкретного регіону, на території якого той мовить. В один і той же час, в одному місті - дивляться одне, в іншому - друге, в третьому - третє і так далі... Що за нісенітниця? Тобто в одній інформаційно-аналітичній годині 5 канал теоретично (та й практично) міг мати стільки рекламних годин, в скількох регіонах він мовить. Отже в "накладній" - в програмі 5 каналу - вказані одні дані, приміром, кримінальні хроніки "Особливо небезпечно", а на практиці в цей час в різних регіонах йде зовсім інша - рекламна, замовна. Чи не були це навмисними махінаціями з ефіром з метою вичавлення з нього надприбутків? Щоб було не 100 %, а 1100%, 2100...? І це при тому, що канал, зі слів Адамчука, може сам вести яку-завгодну комерційну діяльність, окрім телевізійної: торгувати пшеницею, всім, чим завгодно, чим тільки забажає: "Тут і ліс, і вода, і земля... Все, що можна передбачити статутом і законодавством. У нас - як і в усіх компаніях". І у вас ще на "5 копійок" не вистачає? То куди ж воно все дівається?
Или-или
5170 дн. тому
Олексію Мазуру. З такими розлогими думками вам би книжки писати, а інших уважніше читати. Мова йшла про незамовність "Новин" на 5 каналі і тут я з паном Адамчуком згоден, це одні з небагатьох новин які ще можна дивитися. А щодо комерційної складової іншого не новинного чи аналітичного теле-продукту то, нагадую, телебачення це бізнес.
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5171 дн. тому
А ще, коли Адамчук говорить про відсутність на 5 каналі замовних матеріалів, нехай згадає цілі цикли програм, які тривалого часу - роками - йшли на регіональних частотах Каналу чесних новин в Дніпропетроську, перекриваючи собою всеукраїнський ефір мовника. І на 5 каналі це схвалювали, даючи санкцію на такі перекривання. Маю на увазі дніпропетровські "Автобан", "Твій стиль", "Вибір за вами", "Реальні історії реальних людей з пастором Юрієм Коноваловим", служіння зцілення проповідника-харизматика Володимира Мунятна, "Между строк". Я звертався до Адамчука телефоном і висловлював йому свої претнезії: на яких правах, за якими пунктами законодавства у Дніпропетровську замість всеукраїнських програм, демонструють двадцятихвилинні передачі, які є прямою комерційною і політичною рекламою. Комерційна - "Вибір за вами", "Твій стиль", "Автобан", політична - "Между строк" про Загіда Краснова. Адамчук не вбачав в наявності цих програм нічого поганого, всіляко захищав їх і виправдовував. Я казав, що вони за своїми рейтингами поступаються інформаційно-аналітичній продукції 5 каналу і перекривають собою як передачі, так і випуски новин. Це вже не кажучи про регіональну рекламу, яка витісняла всеукраїнську. Але така практика, за Адамчуком, виглядала цілком нормальною і пристойною. Мовляв, ну і що з того? Вам не подобається - не дивіться. От і все. Ноу проблем. За свою критику такого стану речей, через публікацію на ТК я разом з редакцією видання отримав повістку до суду від регіональниго на той час партнера 5 каналу. Тому що хотів дивитися передачі 5 каналу в оригіналі, такими, якими вони є в затвердженій програмі мовника. І отримав за це позов. Нині нічого місцевого, слва Богу, на 5 каналі вже давно немає. Але ж судовий процес триває. Дурнувата ситуація, чи не так?
Олексій Мазур, Дніпропетровськ.
5171 дн. тому
Космополіту. Я ставлю запитання, які мене хвилюють. Вони стосуються суті статті, змісту прочитаного матеріалу. Так, вони розлогі, бо ставлячи їх, аналізую, розмірковую, висловлюю свою позицію. А до чого тут ваші зауваження? Яким чином вони стосуються конкретної теми? Чи ви настількки сексуально стурбований і полоумний, що все сприймаєте лише через призму сексу? Ви - нормальний? Куди, якого дідька і з чим залізли?
Космополит
5171 дн. тому
Г-н Мазур, Вам надо активнее заниматься сексом. Вашу словесную энергию надо же куда-то девать.....
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5171 дн. тому
Не зрозуміло, на яких підставах висловлена оцнка про те, "Новий час" пержив, тобто вичерпав себе? Що, гострі дискусії на політичні теми вже за Івіаном Адамчуком - не актуальні? Вони пережили себе? Він вважає цей жанр таким, що повністю вичерпався? Це він серйозно? Що це за маячня? Невже навіть отримауючи такі шалені гроші, Адамчук не може хоча б трохи замислитися на тим, що говорить? Суть передачі - у її ведучих, у тому які запитання ставлять, як ведуть розмову, яких гостей запарошують, наскільки актуальну й цікаву обирають тему, як її розкривають. А видний неозброєним оком патріотизм журналістів завжди гріє серце глядачів прграми. То як це може бути вичерпаним? "Новому час" завжди вирізнявся аналітичністю, журналісти завжди виглядали в темі події, ставили розумні і гострі запитання - то це, за Адамчуком, пержило себе? Це була "гола", але професійна дискусія на злобу дня. Як це могло себе вичерпати? "Новий час" - це дуже вдала реалізація жанру соціально-політичного ток-шоу в його чистому, класичному вигляді. Це класика ефіру, який завжди було приємно переглядати. То чому ж вважати пережившим себе "Новий час", а не дебілкувато-дегенеративний "Вечір на 5-ому", який нормальному глядачеві неможливо дивитися! Людина, чиї недолугі мізки додумалися до такої новації має бути вигнана з правління копняком під зад, як та, що нашкодила репутації каналу! Це не "право на креатив", а "право на ДЕГЕНЕРАТИВ". І при цьому, Адамчук критикує "Новий час", а не цей сраний "Вечір". До речі, зараз канал, зрозумівши, що здорово облажався зі своїм тухлим "вечером", який коштував йому не лише рейтингу, а й нервів відданих з часів Помаранчевої революції глядачів (до числа яких я теж себе записую), вийшов з ситуації, розпочавши виборчий марафон. За формою і суттю це той самий "Новий час". То може за Адамчуком, і цей марафон себе вичерпав? По суті, Адамчук назвав вичерпаним не конкретну передачу, а саме жанр політичного ток-шоу. І це - один з керівників каналу, який отримує баснословні гроші та має піклуватися за імідж каналу? Це він у такий спосіб "посприяв" хорошій думці про канал та про себе? За це інтерв'ю слід обов'язково вирахувати з зарплати Адамчука. Фігню якусь замолотив, блін, і думає, що щось цінне сказав.
Олексій Мазур, Дніпропетровськ
5171 дн. тому
"На 5-му каналі немає замовних матеріалів, на 5-му каналі новини ніколи не продавалися, не продаються і продаватися не будуть. Це об'єктивна правда" - а, приміром, цикл інтерв'ю з кандидатом на посаду міського голови Дніпропетровська Загідом Красновим, лідером партії зелених Прогнімаком, іншими діячами? Або сюжети про мецената Порошенка та його благодійну діяльність? А детальні відеорозповіді про трудовий шлях і біографію батька Петра Олексійовича, про те, яка це заслужена людина, який успішний підприємець, який талановитий організатор та чуйна людина високих моральних принципів? Це не замовні матеріали? Що, їх справді ніхто-ніхто їх не замовляє? Їх знімають за власною ініціативою редакції? Журналісти самі відслідковують діяльність підприємства Порошенка-старшого, дізнаються, коли там трудові збори, на яких виступатиме Порошенко-ст. аби проспівати гімни самому собі та прослухати їх у виконанні своїх підлеглих? А яка актуальність цих сюжетів? Яка їхня соціальна значущість? І що, передача "Народний когнтроль" з Оленою Кочкіною чи як там її (та, що в окулярах і зазвичай з'являється в кадрі не в студії, а на вулиці, на фоні якогось з міських пейзажів), не є замовною? Я - прихильник правої ідеї, завжди голосую за праві партії та їхніх в висуванців на всіх виборах, але хіба програми, які висвітлюють виключно позиції "Свободи" і УНП, розповідають про політичні погляди цих шанованих мною партій на ті чи інші суспільно-значимі події в країні чи в регіонах не є замовними? Я їх залюбки дивлюся. Вважаю думки, які в них висловлюються, правильними, потрібними, корисними, але зміст таких передач однозначно вказує на замовність ефіру. І я радуюсь, що дивлюся продукт, замовлений саме правими, а не, скажімо, ПР чи КПУ. Але навіщо казати, що на 5 -ому немає замовних ефірів в принципі як явища? Що за піжонство? Це лукавство.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду