«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

10 Листопада 2017
3184
10 Листопада 2017
09:25

«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

3184
Колишні співробітники «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”»), якому у березні Нацрада відмовила у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 104,6 МГц у місті Києві, досі не отримали свої зарплати за останні три місяці роботи радіостанції
«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)
«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

Це питання 9 листопада в ефірі Прямого каналу підняв ведучий Микола Вересень під час бесіди з гостем студії членом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Сергієм Костинським.

«Детектору медіа» Микола Вересень повідомив, що, наскільки йому відомо, нікому з тих людей, які пішли разом з ним з «Радио Вести», до сих пір не виплачено заробітну плату за останні три місяці роботи на радіостанції. І розповів, що перед ефіром до нього звернулися колеги, які працювали з ним на «Радио Вести», з проханням спитати у пана Костинського «чому Нацрада нас так красиво закрила, а про виплату заробітної платні нам не турбується».

Дмитро Тузов, колишній ведучій програм «Тема дня» та «Постфактум», що виходили на «Радио Вести», також підтвердив «Детектору медіа» інформацію про борги: «Ні, не виплатили. Ходили. А вони виплатили "по чайній ложці" декілька разів».

Крім того, ще один співробітник радіо, який не захотів оприлюднювати своє ім’я, повідомив «Детектору медіа» про заборгованість.

«Борг за кількістю місяців у всіх однаковий. Але працівникам повністю не оплачено лише один місяць роботи – лютий. А також висить борг за березень. Але гроші за березень – це не оплата праці в буквальному сенсі, а обіцяна компенсаційна виплата», – повідомив колишній співробітник радіостанції.

Колишній програмний директор «Радио Вести» Ірина Сінченко також розказала«Детектору медіа» про борги радіостанції.

«Так, заборгованість дійсно є. Наскільки мені відомо, це стосується всіх співробітників. Мова йде про кілька місяців. В декого закрили січень, в декого ні. Спершу обіцяли до квітня закрити борг, потім до літа, а зараз, за моєю інформацією – до нового року», – сказала вона.

«Детектор медіа» намагається отримати коментарі у керівництва «Радио Вести».

Нагадаємо, 23 лютого стало відомо, що з 1 березня з «Радио Вести» звільняються генеральний продюсер Віталій Докаленко, шеф-редакторка інформаційної служби Ольга Куришко і програмна директорка Ірина Сінченко. Пан Докаленко тоді повідомив «Детектору медіа», що з «Радио Вести» йдуть інші співробітники, але не захотів називати імен. За інформацією джерел «Детектора медіа», раніше співробітники «Радио Вести» підписали надані їм роботодавцем повідомлення про те, що з 28 лютого холдингу «Вести Украина» можуть бути не потрібні їхні послуги, якщо не буде продовжено ліцензії «Радио Вести». Але топ-менеджери редакції самі прийняли рішення припинити співпрацю з радіостанцією, не чекаючи продовження ліцензій.

Згодом стало відомо, що з «Радио Вести» услід за керівництвом звільняються 80% співробітників.

23 лютого, Нацрада відмовила харківському «Радио Вести» (ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Мастер”») в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові. 24 лютого «Радио Вести» припинило мовлення в Харковіна частоті 100,5 МГц, оскільки було вимкнено його передавач.

3 березня Нацрада відмовила київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у продовженні строку дії ліцензії на мовлення в місті Києві. Того ж дня о 19:30 «Радио Вести» припинило мовлення на частоті 104,6 МГц у Києві, оскільки було вимкнено його передавач. Підставою для відмови стала наявність у радіокомпанії чотирьох не скасованих судом попередженьНацради (усі санкції компанія оскаржує, але вони чинні):

  • 17 липня 2014 року за порушення програмної концепції, а саме – запуск «Радио Вести» без погодження з регулятором.
  • 24 липня 2014 року за заклики до пропаганди війни, пропаганду міжнаціональної ворожнечі в програмах «Эфир без правил», «Ланч тайм», «Вечерние новости», а саме – пряму мову терориста Олександра Можаєва на прізвисько Бабай та вислови ведучого про українську мову як «бандерівську» та мову «карателів».
  • 12 лютого 2015 року за перешкоджання Нацраді у здійсненні контрольних і наглядових повноважень, а саме – неможливість отримати від радіостанції запис ефіру з інтерв'ю екс-заступника глави Адміністрації Президента Андрія Портнова, у якому вбачалися ознаки розпалювання ворожнечі.
  • 24 листопада 2016 року за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3184
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду