09:25
П'ятниця, 10 Листопада 2017

«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

Колишні співробітники «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”»), якому у березні Нацрада відмовила у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 104,6 МГц у місті Києві, досі не отримали свої зарплати за останні три місяці роботи радіостанції
«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)
«Радио Вести» досі не розплатилося з журналістами – екс-співробітники (ДОПОВНЕНО)

Це питання 9 листопада в ефірі Прямого каналу підняв ведучий Микола Вересень під час бесіди з гостем студії членом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Сергієм Костинським.

«Детектору медіа» Микола Вересень повідомив, що, наскільки йому відомо, нікому з тих людей, які пішли разом з ним з «Радио Вести», до сих пір не виплачено заробітну плату за останні три місяці роботи на радіостанції. І розповів, що перед ефіром до нього звернулися колеги, які працювали з ним на «Радио Вести», з проханням спитати у пана Костинського «чому Нацрада нас так красиво закрила, а про виплату заробітної платні нам не турбується».

Дмитро Тузов, колишній ведучій програм «Тема дня» та «Постфактум», що виходили на «Радио Вести», також підтвердив «Детектору медіа» інформацію про борги: «Ні, не виплатили. Ходили. А вони виплатили "по чайній ложці" декілька разів».

Крім того, ще один співробітник радіо, який не захотів оприлюднювати своє ім’я, повідомив «Детектору медіа» про заборгованість.

«Борг за кількістю місяців у всіх однаковий. Але працівникам повністю не оплачено лише один місяць роботи – лютий. А також висить борг за березень. Але гроші за березень – це не оплата праці в буквальному сенсі, а обіцяна компенсаційна виплата», – повідомив колишній співробітник радіостанції.

Колишній програмний директор «Радио Вести» Ірина Сінченко також розказала«Детектору медіа» про борги радіостанції.

«Так, заборгованість дійсно є. Наскільки мені відомо, це стосується всіх співробітників. Мова йде про кілька місяців. В декого закрили січень, в декого ні. Спершу обіцяли до квітня закрити борг, потім до літа, а зараз, за моєю інформацією – до нового року», – сказала вона.

«Детектор медіа» намагається отримати коментарі у керівництва «Радио Вести».

Нагадаємо, 23 лютого стало відомо, що з 1 березня з «Радио Вести» звільняються генеральний продюсер Віталій Докаленко, шеф-редакторка інформаційної служби Ольга Куришко і програмна директорка Ірина Сінченко. Пан Докаленко тоді повідомив «Детектору медіа», що з «Радио Вести» йдуть інші співробітники, але не захотів називати імен. За інформацією джерел «Детектора медіа», раніше співробітники «Радио Вести» підписали надані їм роботодавцем повідомлення про те, що з 28 лютого холдингу «Вести Украина» можуть бути не потрібні їхні послуги, якщо не буде продовжено ліцензії «Радио Вести». Але топ-менеджери редакції самі прийняли рішення припинити співпрацю з радіостанцією, не чекаючи продовження ліцензій.

Згодом стало відомо, що з «Радио Вести» услід за керівництвом звільняються 80% співробітників.

23 лютого, Нацрада відмовила харківському «Радио Вести» (ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Мастер”») в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові. 24 лютого «Радио Вести» припинило мовлення в Харковіна частоті 100,5 МГц, оскільки було вимкнено його передавач.

3 березня Нацрада відмовила київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у продовженні строку дії ліцензії на мовлення в місті Києві. Того ж дня о 19:30 «Радио Вести» припинило мовлення на частоті 104,6 МГц у Києві, оскільки було вимкнено його передавач. Підставою для відмови стала наявність у радіокомпанії чотирьох не скасованих судом попередженьНацради (усі санкції компанія оскаржує, але вони чинні):

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1802
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop