ІМІ назвав онлайн-видання, які проігнорували розслідування про «офшори Зеленського»

ІМІ назвав онлайн-видання, які проігнорували розслідування про «офшори Зеленського»

4 Жовтня 2021
4490
4 Жовтня 2021
18:05

ІМІ назвав онлайн-видання, які проігнорували розслідування про «офшори Зеленського»

4490
Окремі сайти не згадали про Зеленського в контексті розслідування або взагалі не написали про нього.
ІМІ назвав онлайн-видання, які проігнорували розслідування про «офшори Зеленського»
ІМІ назвав онлайн-видання, які проігнорували розслідування про «офшори Зеленського»

Інститут масової інформації проаналізував, хто з провідних українських онлайн-медіа висвітлив розслідування «Слідства.Інфо» про «офшори» президента Володимира Зеленського, а хто його проігнорував.

Не згадали про Зеленського в контексті розслідування матеріалів Pandora Papers або взагалі не написали про нього такі медіа: ТСН, «Сегодня», УНІАН, «Укрінформ» та «РБК-Україна».

Водночас «РБК-Україна» написало про розслідування тільки в контексті фігурантів з інших країн.  УНІАН та «Укрінформ» розмістили тільки новину з реакцією на розслідування, зокрема від радника керівника ОП Михайла Подоляка.

ІМІ припускає, що відсутність згадок про дослідження на сайтах «Сегодня», ТСН та УНІАН може бути пов'язана з редполітикою медіавласників. Видання «Сегодня» входить до складу медіахолдингу «Медіа Група Україна», який належить Ренату Ахметову, а видання ТСН та УНІАН належать до холдингу «1+1 медіа», який пов'язують з олігархом Ігорем Коломойським.

Про розслідування «Слідства.Інфо» написали: Суспільне, «Дзеркало тижня», УП, Радіо Свобода, «Обозреватель», НВ, «Гордон», Громадське, «Цензор», «Бабель», «Букви», «Ліга», «Еспресо», УНН, «Інтерфакс-Україна», 24 канал. «Кореспондент» переставив новину з DW, де згадано Зеленського серед інших світових лідерів, але без деталей про ПриватБанк і Коломойського.

Ключовим елементом розслідування є припущення, що фірми Зеленського та його близьких соратників могли бути причетними до переказів 40 мільйонів доларів від структур, пов’язаних із олігархом Ігорем Коломойським.  За даними джерел «Слідства.Інфо», переказ грошей відбувався через кіпрську філію «Приватбанку» – ту саму, через яку олігарх міг відмивати мільйони.

Розслідування базується на матеріалах Pandora Papers — колаборації журналістів-розслідувачів, яка за словами журналістів, «розкриває таємниці 35 нинішніх і колишніх світових лідерів, більш як 330 чиновників у 90 країнах світу».

Новому витоку документів передували гучні публікації фінансових документів про офшори світових політиків:  «Райське досьє», Panama Papers і LuxLeaks.

Презентація фільму журналістів «Слідство.Інфо» «Офшор 95», який базується на матеріалах Pandora Papers, відбулась у київській «Малій Опері» на Лук'янівці. За кілька годин до прем'єри керівництво закладу відмовило у проведенні заходу, посилаючись на відсутність світла чи початок ремонту. 

Керівниця «Слідство.Інфо» Анна Бабінець повідомила, що коли вона приїхала «Малої Опери», то світло там було, а ремонтні роботи не велись.

Пізніше, після розголосу у ЗМІ, кервіництво «Малої Опери» дозволило провести запланований показ фільму «Офшор 95» у приміщенні закладу. 

За даними «Української правди», після рішення директора «Малої Опери» все ж таки дозволити показ, у КМДА зателефонував чоловік, який представився «начальником СБУ» і пригрозив «проблемами, якщо показ все ж відбудеться».

Редакція дзвонила за номером, з якого телефонували у КМДА. Чоловік, який взяв слухавку, відмовився представитись і скинув виклик після питання, чи працює він у СБУ.

Фото: пресслужба президента України

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4490
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду