22:29
Вівторок, 28 Лютого 2017

Микола Вересень: «Менеджмент холдингу робить усе для того, щоб ніхто не залишився на “Радио Вести”»

Ведучий авторської програми на «Радио Вести», журналіст Микола Вересень заявив: імовірність, що він залишиться працювати в редакції, тяжіє до нуля. У вівторок, 28 лютого, майже всі ведучі програм «Радио Вести» прощалися зі слухачами. Зокрема журналісти й ведучі Юрій Мацарський, Сніжана Старовицька, Богдан Амосов, Андрій Блінов, Костянтин Дорошенко, Дмитро Терешков. Хоча звільняються працівники всіх служб, крім тих, хто технічно обслуговує радіостанцію. Колектив навіть не захотів чекати рішення Національної ради з телебачення і радіомовлення щодо ліцензії на мовлення в Києві. Причина колективного звільнення – незацікавленість власників холдингу продовжувати співпрацю.
Микола Вересень: «Менеджмент холдингу робить усе для того, щоб ніхто не залишився на “Радио Вести”»
Микола Вересень: «Менеджмент холдингу робить усе для того, щоб ніхто не залишився на “Радио Вести”»

Свою позицію щодо подальшої співпраці з «Радио Вести» Микола Вересень висловив у коментарі «Детектору медіа».

«Я людина вже не 20-річна, тому "никогда не говорю никогда". Відсоток, що я залишуся, вкрай малий. Бо не можу виключити, що години за дві чи завтра вранці мені зроблять якусь карколомну пропозицію. Але вірогідність цього не те що мала, вона падає щосекундно – тяжіє до нуля. І другий момент: я страшенно не люблю колективізму. Ще з радянських часів. Мені хочеться сказати: "Всі сьогодні йдуть, а я завтра піду". Такі у мене напівіронічні думки щодо цього питання».

Колектив «Радио Вести» Микола Вересень вважає «героїчним і шалено патріотичним», адже вони до останнього не залишали журналістської барикади, захищаючи її професійною працею. Ведучого надто дивує «млява безініціативність» керівництва медіахолдингу «Вести Украина».

«Менеджмент холдингу поводиться абсолютно фантастичним чином. Вони роблять усе для того, щоб ніхто не залишився. Я навіть почав жартувати, але в кожному жарті є частка жарту: в мене таке враження, що це спільна ідея Нацради і господарів холдінгу. Юридично ніхто не довів, але ходять настирливі чутки, що в Нацраді за гроші можна отримати ліцензію. А тут випадок, коли здається, що за гроші її забирають, що власники просто заплатили Нацраді, щоб вона позбавила їх ліцензії».

Про наміри топ-менеджменту залишити «Радио Вести» Микола Вересень знав давно. Його, як і Костянтина Дорошенка, запрошували «поговорити» про подальшу співпрацю. Втім, перемовини вела «не перша, не друга, не четверта особа в холдингу». Жодних конкретних, слушних, професійних пропозицій журналісти не почули.

«З усіма ведучими, уявляєте собі, з людьми дуже високоякісними спілкувався радянський "відділ кадрів"! Приміром, на "1+1" це робив Роднянський, або Роднянський із Оселедчиком, або Роднянський із Оселедчиком і Вереснем. У мене враження, що говорили і з прибиральниками. Тобто якщо ти хочеш мати щось якісне, ти мусиш поважати всіх, хто з тобою працює, оцінювати їх дуже на високому рівні. Тут такого немає. Розумію, що неправильно так жартувати, але щось мені підказує, що це якийсь дуже сильно донецький почерк».

Читайте також

На прохання вже відкрито назвати власників «Радио Вести» співрозмовник «Детектора медіа» сказав:

«Слухайте, я не знаю. Я знаю такі самі чутки, як і ви. Зі мною ніхто з людей, прізвища яких лунають, не говорив ніколи. Хоча говорила дружина пана Клименка Ольга, це було рік тому. До мене підійшли і сказали: "Ми вас дуже хочемо познайомити". "Ну то хай підійде, я пізнайомлюся"».

За словами Миколи Вересня, працівники «Радио Вести» шукають іншу роботу, тому що, крім остаточного розрахунку на цьому тижні, нічого не чекають від власників холдінгу. Звісно, було би добре зберегти колектив, але є підступне «але».

«Я вважаю, що набагато більше половини колективу, великі фахівці, люди, які абсолютно легко можуть кудись піти і таким же складом започаткувати новий проект. Але я абсолютно переконаний, що це неможливо. Тому що нікому це не потрібно».

Зрештою, Микола Вересень припускає, що Нацрада у п’ятницю може й подовжити ліцензію «Радио Вести» на мовлення в Києві, але, мовляв, це вже проблеми власників. І цитує генпродюсера Віталія Докаленка: «А ми тут причем? Нас уже нет. Мы люди-тени».

Нагадаємо, 23 лютого стало відомо, що з 1 березня з «Радио Вести» звільняються генеральний продюсер Віталій Докаленко, шеф-редакторка інформаційної служби Ольга Куришко і програмна директорка Ірина Сінченко. Віталій Докаленко підтвердив «Детектору медіа» звільнення і повідомив, що з «Радио Вести» йдуть інші співробітники, але не захотів називати імен.

За словами джерел «Детектора медіа», раніше співробітники «Радио Вести» підписали надані їм роботодавцем повідомлення про те, що з 28 лютого холдингу «Вести Украина» можуть бути не потрібні їхні послуги, якщо не буде продовжено ліцензії «Радио Вести». Але топ-менеджери редакції самі прийняли рішення припинити співпрацю з радіостанцією, не чекаючи продовження ліцензій.

24 лютого стало відомо, що вслід за топ-менеджерами звільняються 80% співробітників «Радио Вести». Ведучий Дмитро Тузов повідомив в ефірі, що особисто він і багато його колег написали заяви і звільняються з «Радио Вести», якому Нацрада не продовжила ліцензії, оскільки не хочуть «боротися й воювати зі своєю країною». Програмна директорка Ірина Сінченко зауважила, що «Радио Вести» продовжить роботу, але в іншому форматі.

Джерело «Детектора медіа» з радіостанції пояснило, що колектив не хоче працювати з новим керівництвом і в урізаному форматі. За повідомленнями холдингу «Вести Украина», «Радио Вести» переходить у «лайт-режим» мовлення, а замість трьох топ-менеджерів, які звільняються, керувати радіостанцією буде Юлія Кугітко із закритого холдингом телеканалу UBR.

За словами джерела, з «Радио Вести» звільняються чимало ведучих: Дмитро Тузов, Олена Чабак, Олег Білецький, Юрій Мацарський, Сніжана Старовицька, Костянтин Дорошенко.

Тим часом 23 лютого Нацрада відмовила харківському «Радио Вести» (ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Мастер”») в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові. Підставою стали наявність не скасованих судом санкцій: попередження та штрафу. 24 лютого о 14:22 «Радио Вести» припинило мовлення в Харкові на частоті 100,5 МГц, оскільки було вимкнено його передавач.

3 березня Нацрада планує розглянути заяву київського «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») про продовження строку дії ліцензії на мовлення в Києві. Нацрада може відмовити радіостанції в продовженні ліцензії через наявність чотирьох попереджень. Нацрада не змогла розглянути питання ліцензії київського «Радио Вести» 16 лютого через ухвалу львівського суду, який заблокував розгляд питання. 24 лютого ухвалу було скасовано, але вона ще не набрала законної сили, тому розгляд питання в Нацраді відкладено на 3 березня.

28 лютого з «Радио Вести» звільнилися 99% колективу. Але нове керівництво обіцяє, що 1 березня радіостанція залишиться в ефірі та не припинить мовлення.

За неофіційними даними, власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко, але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром. Керівником медіахолдингу є Ольга Семченко, колишня прес-секретар Олександра Клименка.

Фото: скріншот з YouTube

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
7024
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop