17:39
Вівторок, 1 Жовтня 2019

Мураєв спростував чутки про продаж каналу «Наш/Максі-ТВ» Ахметову

2 157
Колишній народний депутат Євген Мураєв спростував інформацію про продаж телеканалу «Наш/Максі-ТВ» українському бізнесмену, власнику холдингу «Медіа Група Україна» Рінату Ахметову.
Мураєв спростував чутки про продаж каналу «Наш/Максі-ТВ» Ахметову
Мураєв спростував чутки про продаж каналу «Наш/Максі-ТВ» Ахметову

Про це він сказав у коментарі «Детектору медіа».

Керівниця відділу комунікацій та зв'язків з громадськістю медіахолдингу «Медіа Група Україна» Олена Шрамко на питання про переговори щодо купівлі каналу відповіла: «Ми не коментуємо гіпотетичні угоди та чутки».

Останнім часом на ринку поширювалися чутки про те, що майже завершено продаж каналу «Наш/Максі-ТВ» Рінату Ахметову.

Нагадаємо, 7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал «Наш», власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії «Наші», Володимир Мураєв. «Наш» розпочав тестове мовлення на супутнику і в кабельних мережах на базі нішевого жіночого телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»). Кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Наша Прага» став Володимир Мураєв, керівником компанії – колишній виконавчий продюсер каналу NewsOne Тигран Мартиросян.

14 листопада 2018 Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага») за самовільне переформатування цього мовника на телеканал «Наш».

6 грудня 2018 Нацрада оголосила попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування жіночого телеканалу «Максі-ТВ» на інформаційний телеканал «Наш». Також Нацрада відмовила в переоформленні ліцензії компанії, яка б узаконила переформатування каналу. Компанія оскаржуватиме рішення Нацради в суді.

14 лютого 2019 Нацрада призначила ще одну позапланову перевірку телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»). Вона виявила, що телеканал не виправив порушень, за які отримав попередження 6 грудня 2018 року, та не привів свою діяльність у відповідність до ліцензії, до чого його зобов’язувала Нацрада окремим розпорядженням.

28 травня 2019 року Окружний адміністративний суд Києва  задовольнив клопотання ТОВ «Наша Прага» та зупинив провадження у справі за позовом Нацради, оскільки канал ще оскаржує рішення №385 від 28.03.2019. Саме на його підставі Нацрада звернулась до суду із позовом про анулювання ліцензії.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2157
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду