Телеканал «Наш» отримав ліцензію на супутникове мовлення

Телеканал «Наш» отримав ліцензію на супутникове мовлення

30 Жовтня 2019
7709
30 Жовтня 2019
12:43

Телеканал «Наш» отримав ліцензію на супутникове мовлення

7709
ТОВ «Наш 365», власниками якого є співробітники каналу «Наш/Максі-ТВ», отримав ліцензію на супутникове мовлення з логотипом «Наш».
Телеканал «Наш» отримав ліцензію на супутникове мовлення
Телеканал «Наш» отримав ліцензію на супутникове мовлення

Таке рішення 30 жовтня на своєму засіданні прийняла Національна рада з питань телебачення та радіомовлення.

Канал у Нацраді представляла співвласниця та керівниця ТОВ «Наш 365» Олена Рудик та очільник каналу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага») Тигран Мартиросян.

Пан Мартиросян представив нову компанію як великий телевізійний продакшн, який співпрацює з різними компаніями, у тому числі і «Наша Прага». За його словами, у штаті компанії наразі близько 400 осіб. «Для них ми виробляємо 18 годин власного виробництва. Робимо продукти для різних замовників. У нас прекрасна команда. І ми хочемо отримати ліцензію на інформаційно-аналітичне мовлення на супутнику. Ми робимо інформаційно-аналітичні та публіцистичні програми. Від новин до соціальних, економічних ток-шоу. Будемо вести інформаційно просвітницьку діяльність», - сказав він.

Очільник каналу також розповів, що на Жилянській вже побудована нова студія з додатковою реальністю. «Один із сюрпризів, які ми готуємо - добудовуємо унікальну студію, яка буде зображена з віртуальної графіки. Ведучі та гість справжні, решта буде віртуальне», -  сказав він. Цю технологію канал «Наш/Максі-ТВ» використовував, коли у студії у віртуальному вигляді з’являлись Микола Азаров та Михаїл Саакашвілі. «Тепер їх буде їх ще більше», - додав Тигран.

Як вже повідомляв «Детектор медіа», телеканал «Наш/Максі-ТВ» анонсував низку змін, а саме: ребрендинг, прем'єри проєктів, запуск нової студії з використанням сучасних телевізійних технологій, нову сітку мовлення тощо.

Член Нацради Олег Черниш поцікавився у представників компанії, чи не означатиме  видача ліцензії компанії появу ще одного інформаційного каналу. Однак Тигран зазначив, що з інформаційною концепцією мовитиме саме канал ТОВ «Наш 365» (логотип «Наш»), а «Наша Прага» (логотип «Максі ТВ») діятиме за чинною концепцією. Нагадаємо, канал намагався її переоформити у грудні  2018 року. Однак тоді  Нацрада не дозволила проліцензуватися каналу «Наш» та покарала його за самовільний запуск. Регулятор виніс попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування жіночого телеканалу «Максі-ТВ» на інформаційний телеканал «Наш». А натомість у той же день Нацрада задовольнила заяву ТОВ «Наше медіа» з Чернівецької області про зміну його логотипа «#Наше» на «#Наш». І саме на цій підставі відмовила «Наша Прага» у зміні програмної концепції та логотипа «Максі-ТВ» на «Наш».

Тепер, відповідаючи на запитання членів Нацради, Тигран Мартиросян запевнив, що компанія отримала патентні права на логотип «Наш».

ТОВ «Наш 365» засноване в листопаді 2018 року. Наразі його власниками є співробіники каналу «Наш/Максі-ТВ»: директор з маркетингу та PR телеканалу Євгенія Баранська, генеральний продюсер Євген Дудник, головний редактор Роксолана Завінська, ведуча програми «Президент» та денних live-ефірів Ангеліна Пичик, генеральний директор Олена Рудік і випусковий редактор Ольга Хім'як.

Кожен з них володіє часткою 16,67% (100 тис. грн статутного капіталу). Очолює компанію Олена Рудік. Основний вид діяльності: виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм.

Нагадаємо, 7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал «Наш», власником якого став батько народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії «Наші», Володимир Мураєв. «Наш» розпочав тестове мовлення на супутнику і в кабельних мережах на базі нішевого жіночого телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»). Кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Наша Прага» став Володимир Мураєв, керівником компанії – колишній виконавчий продюсер каналу NewsOne Тигран Мартиросян.

У грудні 2018 року Регулятор виніс попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування жіночого телеканалу «Максі-ТВ» на інформаційний телеканал «Наш». Пізніше Нацрада ще раз перевірила канал, виявила, що він не виконав розпорядження про усунення порушень, і 28 березня 2019 року вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії ТОВ «Наша Прага». У травні 2019 року суд зупинив провадження у справі про анулювання ліцензії, оскільки канал ще оскаржує рішення Нацради від 28.03.2019 про звернення до суду щодо анулювання ліцензії.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
7709
Читайте також
11.01.2020 17:06
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
1 873
10.12.2019 15:42
Іра Рябоштан
«Детектор медіа»
5 484
19.11.2019 18:50
Іра Рябоштан
«Детектор медіа»
4 611
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду