Льовочкін спростував інформацію про свій вплив на редакційну політику NewsOne

Льовочкін спростував інформацію про свій вплив на редакційну політику NewsOne

10 Липня 2019
1309
10 Липня 2019
15:59

Льовочкін спростував інформацію про свій вплив на редакційну політику NewsOne

1309
Пресслужба народного депутата, члена партії «Опозиційна платформа – За життя» Сергія Льовочкіна повідомила, що він жодним чином не впливає на редакційну політику телеканалу NewsOne.
Льовочкін спростував інформацію про свій вплив на редакційну політику NewsOne
Льовочкін спростував інформацію про свій вплив на редакційну політику NewsOne

Це повідомлення пресслужба поширила після публікації «Української правди» про те, що депутат був автором ідеї телемосту «Надо поговорить» між українським NewsOne і російським «Россия 24». 

Видання з посиланням на джерело в оточенні партії повідомило, що «ідея з телемостом і його подальшою забороною мала мобілізувати електорат "Опозиційної платформи"».

«Політсила планувала спричинити перетік електорату інших партій, зокрема, пропрезидентської "Слуги народу". Відсутність адекватної реакції на телеміст президента Володимира Зеленського відвернула б від "Слуги народу" частину патріотично налаштованого населення, а жорстка реакція – привела б до перетікання електорату південно-східних областей партії Медведчука-Бойка», – йдеться в повідомленні.

Як зазначається, у партії сподіваються, що наступні опитування покажуть понад 15% підтримки.

Пресслужба депутата, своєю чергою, заявила, що він не впливає на політику телеканалу NewsOne. Він вважає, що загрозу для свободи слова «становлять не телемости, а кримінальні справи та погрози журналістам».

«Сергій Льовочкін сподівається, що незважаючи на тиск на ЗМІ та опозицію, діалог про мир обов`язково відбудеться. А позачергові вибори народних депутатів пройдуть демократично, і влада не створить підстав, аби поставити під сумнів легітимність їх результатів», – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Володимира Зеленськоговідреагувати на проведення телемосту каналами російським каналом та NewsOne

Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що РНБО працює над рішенням щодо телемосту.

Народний депутат, співголова партії «Опозиційна платформа – За життя» Вадим Рабінович запропонував відкласти анонсований на 12 липня телеміст, посилаючись на небезпеку для журналістів каналу NewsOne.

Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення телемосту «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами.

Тимчасовий виконувач обов’язків голови Служби безпеки України Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких». Державний російський телеканал «Россия 1» запросив до своєї студії у Москві учасників скасованого телемосту для проведення спільного ефіру «Надо поговорить».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку телемосту. Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит. ГПУ також знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком». Власник телеканалу, народний депутат Тарас Козак назвав заяву генпрокурора «цинічною брехнею». За його словами, він є єдиним власником телеканалу NewsOne і володіє 100% телеканалу безпосередньо.

Увечері 8 липня РНБО дала доручення СБУ та Нацполіції через анонсований телеміст NewsOne з російським каналом, але деталі не розголошують через таємність.

9 липня генпрокурор Юрій Луценко повідомив, що проти бенефіціарів NewsOne відкрито кримінальне провадження щодо фінансування тероризму.

Фото: пресслужба Сергія Льовочкіна

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1309
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду