ГПУ знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком»

ГПУ знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком»

8 Липня 2019
1571

ГПУ знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком»

1571
Раніше журналісти каналу «24» досліджували зв’язок каналу «Наш» із «Промсвязьбанком».
ГПУ знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком»
ГПУ знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком»

Генеральний прокурор України Юрій Луценко на брифінгу заявив, що кіпрська компанія-власник каналу NewsOne пов’язана з російським «Промсвязьбанком», через який здійснюється фінансування оборонного замовлення Російської Федерації.

«Нами здобуто інформацію, що кінцевим бенефіціарним власником NewsOne є кіпрська компанія, керівниками якої є громадяни Республіки Кіпр, один з яких одночасно є співзасновником іншої кіпрської компанії, котра є співвласником російської ПАТ "Промсвязьбанк", – сказав пан Луценко. – "Промсвязьбанк" керівництвом країни-агресора визначено як банк, через який здійснюється фінансування оборонного замовлення Російської Федерації. Відтак, через одну пов'язану особу пов'язаний російський банк, котрий проводить фінансування, у тому числі агресивної війни проти України, з іншого боку, він є через юридичну особу кінцевим бенефіціаром українського телеканалу NewsOne».

За словами Юрія Луценка, цієї інформації достатньо для того, щоб Рада національної безпеки й оборони України застосувала санкції щодо каналу NewsOne.

«Згідно з чинним законом про санкції, до цього часу РНБО не могла накласти ці санкції, адже закон визначає, що санкції щодо юридичних осіб можуть вводитися виключно у зв’язку з наявними даними про співпрацю з тероризмом. Інших причин накладення арештів на телеканали, на будь-які інші юридичні особи закон не визначив. У зв’язку з цим РНБО доручила Службі безпеки і ГПУ опрацювати ймовірну співучасть з терористами», - повідомив пан Луценко.

«Чому цього не робилося раніше? Тому що раніше жодного разу ці канали не анонсували прямої співпраці з країною-агресором, – додав він. – Уперше анонс співпраці з російським підсанкційним каналом дав нам дії – не слова, не наміри, а дії по підготовці до надання інформаційної підтримки країні-агресору з метою підривної антиукраїнської діяльності. Отже, ми маємо всі можливості розпочати активні слідчо-оперативні дії для пошуку осіб, котрим буде оголошено підозру за статтею державна зрада».

На запитання, якими мають бути санкції, Юрій Луценко відповів, що закон про санкції передбачає великий спектр від блокування фінансових розрахунків до накладення арешту на власність.

Раніше журналісти каналу «24» знайшли зв’язок між російським «Промсвязьбанком» та іншим українським телеканалом – «Наш / Максі-ТВ», ТОВ «Наша Прага»), що перейшов у власність батька позафракційного народного депутата Євгена Мураєва – нині кандидата в народні депутати від партії «Опозиційний блок».

Нагадаємо, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия 24» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Зеленського відреагувати на проведення «телемосту» каналами «Россия 24» та NewsOne

Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що відомство працює над рішенням щодо «телемосту».

Народний депутат, співголова партії «Опозиційна платформа – За життя» Вадим Рабінович запропонував відкласти анонсований на 12 липня телеміст, посилаючись на небезпеку для журналістів каналу NewsOne.

Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним канал «Россия 24» телемосту «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами.

Тимчасовий виконувач обов’язків голови Служби безпеки України Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з «Россия 24» «Надо поговорить». Канал повідомив, що відмовився від проведення телемарафону через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку телемосту. Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1571
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду