Противники й прихильники каналів «112 Україна» і NewsOne прийшли з акціями до Нацради

Противники й прихильники каналів «112 Україна» і NewsOne прийшли з акціями до Нацради

5 Вересня 2019
1877
5 Вересня 2019
12:10

Противники й прихильники каналів «112 Україна» і NewsOne прийшли з акціями до Нацради

1877
Під будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 5 вересня 2019 року на акцію протесту зібралися близько 50 активістів з вимогою заборонити мовлення телеканалів «112 Україна» і NewsOne та близько 100 людей, які підтримують ці канали.
Противники й прихильники каналів «112 Україна» і NewsOne прийшли з акціями до Нацради
Противники й прихильники каналів «112 Україна» і NewsOne прийшли з акціями до Нацради

Про це повідомляє «Укрінформ».

Нацрада планує розглянути 5 вересня результати перевірки NewsOne. Окрім того, порядком денним передбачається розгляд питання щодо групи регіональних телеканалів, які мовлять під логотипом «112 Україна».

Активісти, які виступають за необхідності заборонити мовлення телеканалів «112 Україна» і NewsOne, тримають у руках плакати з написами: «Вірити 112-NewsOne – зрадити Майдан!», «Ні інформаційній атаці РФ», «News One та 112 – маріонетки Москви», «Дивишся канали Медведчука = підтримуєш агресора», «Почни ранок зі 112 і NewsOne – закінчи життя на Соловках». Зазначається, що серед активістів – переважно люди старшого віку. Деякі з них під час виступів на мітингу говорять, що представляють громадську організацію «Комітет захисту киян».

Натомість близько 10:00 до Нацради прийшли люди, які підтримують телеканали, вони тримають у руках плакати із написами: «Нацрада – це загроза незалежним ЗМІ», «Атака на NewsOne – це політичне замовлення старої влади» та інші. Також частина з них тримають таблички з портретом члена Нацради Сергія Костинського і гаслом «Обличчя цензури».

Учасники обох акцій вишикувалися уздовж тротуару в дві шеренги. Ситуація під час мітингу спокійна. Правопорядок забезпечують близько півсотні поліцейських і бійців Національної гвардії.

Нагадаємо, 9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») за ознаки розпалювання ворожнечі щодо окремих груп українського суспільства в ефірах каналу протягом останнього часу. Таке рішення Нацрада ухвалила за результатами моніторингів ефіру каналу за останній час, у тому числі – ефірів за 8 липня, де обговорювалася ідея спільного з російським телеканалом «Россия» телемарафону «Надо поговорить» і його скасування. Результати перевірки Нацрада кілька разів переносила і планує розглянути 5 вересня.

Як писав ДМ, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Володимира Зеленського відреагувати на проведення телемосту. Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що РНБО працює над рішенням щодо телемосту. Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення телемосту «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами. Тоді ще тимчасовий виконувач обов’язків голови Служби безпеки України Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK. РНБО дала доручення СБУ та Нацполіції через анонсований телеміст NewsOne з російським каналом, але деталі не розголошують через таємність.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку телемосту. Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит. ГПУ також знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком».

9 липня тоді ще генпрокурор Юрій Луценко повідомив, що проти бенефіціарів NewsOne відкрито кримінальне провадження щодо фінансування тероризму.

Тим часом канал «Россия 1» не скасував телемосту під назвою «Надо поговорить» та анонсував його у своєму ефірі на 12 липня, 18:00 за московським часом. Канал запросив до своєї студії у Москві учасників скасованого телемосту для проведення спільного ефіру «Надо поговорить».

11 липня генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов повідомив, що журналісти телеканалу не поїдуть до РФ на ефір каналу «Россия 1» «Надо поговорить». Після цього телеканал «Россия 1» повідомив, що проведе телеміст з українськими учасниками за допомогою скайпу.

Також телеканал NewsOne 11 липня заявив, що передав президенту України Володимиру Зеленському та міжнародним організаціям звернення щодо тиску на канал та погрози на адресу журналістів і працівників.

12 липня канал «Россия 1» провів «телеміст» «Надо поговорить», його також транслювали в ютубі. Ведучі Андрій Малахов та Марія Сіттель вели ефір зі студії в Москві. Під виглядом телемосту між Росією та Україною компанія ВДТРК одноосібно вирішила провести програму, запросивши до студії росіян та одну гостю з Києва. Ще кілька людей з України приєдналися до ефіру скайпом. Телеміст провели без участі телеведучих з українського телеканалу NewsOne.

Фото: Укрінформ

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1877
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду