NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

6 Вересня 2019
1879
6 Вересня 2019
15:05

NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

1879
ТОВ «Новини 24 години» (логотип NewsOne) звернувся до Окружного адміністративного суду Києва з проханням визнати протиправним та скасувати рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення про призначення позапланової перевірки телеканалу.
NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку
NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

Про це 6 вересня повідомляється на сайті суду.

«ТОВ «Новини 24 години» (логотип NewsOne)  просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо призначення  позапланової виїзної перевірки телеканалу на предмет дотримання вимог закону України "Про інформацію"», – йдеться в повідомленні.

Суд зараз вирішує питання про відкриття провадження за даним адміністративним позовом. 

Нагадаємо, 9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») за ознаки розпалювання ворожнечі щодо окремих груп українського суспільства в ефірах каналу протягом останнього часу. Таке рішення Нацрада ухвалила за результатами моніторингів ефіру каналу за останній час, у тому числі – ефірів за 8 липня, де обговорювалася ідея спільного з російським телеканалом «Россия» телемарафону «Надо поговорить» і його скасування. Результати перевірки Нацрада кілька разів переносила і планувала розглянути 5 вересня.

5 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne через систематичне розпалювання ворожнечі в ефірі каналу, за що NewsOne раніше вже отримав штраф, але не усунув порушень.

Нацрада також вирішила визнати розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті у висловлюваннях, які були поширені в ефірі каналу 06.06–08.07.2019. Розпалювання ворожнечі Нацрада вбачає у висловлюваннях Віктора Медведчука, Юрія Бойка в трансляції з’їзду «Опозиційної платформи – За життя» 11 червня, Олени Лукаш у програмі «Суб’єктивні підсумки» 1 липня, Андрія Лесика та Анатолія Могильова у програмі «Протистояння» 28 червня, Вадима Рабіновича у програмі «Великий вечір» 1 липня, Юрія Павленка, Вадима Рабіновича, Сергія Шабовти, ведучих Альони Зінченко і Олександра Шелеста в програмі Live 8 липня, Євгена Червоненка в програмі «Дикий Live» 8 липня, Іллі Киви у програмі «Тема» 8 липня. Зокрема, вони називали фашистами представників попередньої влади і їхніх прихильників, а також тих, хто виходив на мітинги проти каналу NewsOne.

Під будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 5 вересня 2019 року на акцію протесту зібралися близько 50 активістів з вимогою заборонити мовлення телеканалів «112 Україна» і NewsOne та близько 100 людей, які підтримують ці канали. 

Як писав ДМ, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». 8 липня телеканал скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Фото: сайт Окружного адміністративного суду Києва 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1879
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду