17:36
Неділя, 7 Липня 2019

Мураєв розповів, навіщо продав NewsOne

Лідер «Опозиційного блоку», народний депутат Євген Мураєв заявив, що продав телеканал NewsOne через неможливість його модернізувати.
Мураєв розповів, навіщо продав NewsOne
Мураєв розповів, навіщо продав NewsOne

Про це він сказав в інтерв`ю Дмитру Гордону.

«Я люблю розвиток. Я люблю не процес, а щось створювати. NewsOne будувався п'ять років тому. Згадай iPhone п'ятирічної давності. Те ж саме і в телекомунікаційному обладнанні. Коли ти щось побудував - нормальна людина відразу думає про наступний крок. Модернізувати NewsOne технологічно неможливо. Це треба все викинути і будувати заново», - сказав він.

Євген Мураєв зазначив, що через договір про нерозголошення не може сказати, наскільки вигідним для нього був продаж каналу, але «на будівництво нового каналу вистачило».

«Не мені, а батькові. Ну неважливо, я був ідейним натхненником», - додав він.

Нагадаємо, раніше батько Євгена Мураєва - Володимир - був кінцевим бенефіціарним власником каналу NewsOne. Він продав канал Тарасу Козаку. Це близький соратник українського політика, одного з лідерів партії «Опозиційна платформа - За життя» і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука, їхні брати – бізнес-партнери. 5 жовтня 2018 року Тарас Козак став власником телеканалу NewsOne. 14 грудня 2018 року він став кінцевим бенефіціаром ще й каналу «112 Україна». Згідно з поданою ним декларацією, він заплатив за «112 Україна» і NewsOne близько $ 4 млн.

14 червня 2019-го стало відомо, що Тарас Козак став новим власником каналу ZIK. Він об’єднав три свої інформаційні телеканали – «112 Україна», NewsOne і ZIK – у медіахолдинг «Новини», який очолив Олексій Семенов (колишній керівник телеканалів «112 Україна», NewsOne і Прямого каналу). Через зміну власника низка топменеджерів медіахолдингу ZIK заявили про звільнення.

Володимир Мураєв після продажу NewsOne став власником інформаційного каналу «Наш». 7 листопада 2018 року телеканал вийшов нв ефір. «Наш» розпочав тестове мовлення на супутнику і в кабельних мережах на базі нішевого жіночого телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»).

14 листопада 2018 Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага») за самовільне переформатування цього мовника на телеканал «Наш».

6 грудня 2018 Нацрада оголосила попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування на інформаційний телеканал. Також Нацрада відмовила в переоформленні ліцензії компанії, яка б узаконила переформатування каналу. Компанія оскаржуватиме рішення Нацради в суді.

14 лютого 2019 Нацрада призначила ще одну позапланову перевірку телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»). Вона виявила, що телеканал не виправив порушень, за які отримав попередження 6 грудня 2018 року, та не привів свою діяльність у відповідність до ліцензії, до чого його зобов’язувала Нацрада окремим розпорядженням.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
12040
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop