18:27
П'ятниця, 7 Грудня 2018

NewsOne і «ПравдаТУТ Київ» отримали попередження за день пам’яті

6 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалам NewsOne і «ПравдаТУТ Київ» за недотримання правил мовлення в день пам’яті 5 вересня.
NewsOne і «ПравдаТУТ Київ» отримали попередження за день пам’яті
NewsOne і «ПравдаТУТ Київ» отримали попередження за день пам’яті

5 вересня в Україні відзначався День пам’яті – 100 років з дня початку «червоного терору». Відповідно до Правил мовлення в дні пам’яті телеканали мали поширювати мінімум раз на дві години в ефірі інформацію про день пам’яті, розмістити на екрані зображення свічки, оголосити о 12:00 хвилину мовчання та не показувати в цей день комедійних та еротичних фільмів, гумористичних передач.

За даними перевірки Нацради, NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») 5 вересня не поширював інформацію про день пам’яті з 18:19 до 23:52 години, а телеканал «ПравдаТУТ Київ» (ТОВ «ТРК “Академія”») почав інформувати своїх глядачів про день пам’яті тільки з 11:32.

Директор телеканалу NewsOne Юрій Будяк не погодився з даними Нацради. За його словами, канал пропустив тільки одне повідомлення про день пам’яті з 20:00 до 24:00, а загалом 5 вересня NewsOne 179 разів повідомляв глядачам різними способами про цей день (рухомим рядком, усно, свічкою).

Для телеканалу NewsOne це вже друге попередження за недотримання правил мовлення в дні пам’яті. Для каналу «ПравдаТУТ Київ» – перше, але раніше попереждення за день пам’яті отримував споріднений з ним телеканал «ПравдаТУТ Київ» (ТОВ «Інформаційне агентство "ПравдаТУТ"»).

Нагадаємо, 21 грудня 2017 року NewsOne отримав попередження Нацради за порушення правил мовлення в дні пам’яті 21 та 27 жовтня. 19 квітня 2018 року NewsOne отримав попередження за порушення правил мовлення в День пам’яті жертв Голокосту 27 січня.

Крім цього NewsOne має ще три попередження: 21 грудня 2017 року – за показ фейкового сюжету про начебто слухання комітету з фінансових питань Конгресу США щодо корупції в Національному банку України; 1 березня 2018 року за відсутність інформації про назву та адресу виробника програм і відсутність мовлення на одній ефірній частоті; 29 серпня – за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії.

20 вересня Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву. 18 жовтня Нацрада перенесла розгляд результатів цієї перевірки.

11 жовтня Нацрада призначила позапланову перевірку NewsOne щодо змін у структурі власності, про які публічно заявляв канал.

14 листопада Нацрада призначила позапланову перевірку NewsOne через показ карти України без Криму в програмі «Ранок з NewsOne» 7 листопада під час обговорення теми «Північного потоку – 2».

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
239
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop