18:16
П'ятниця, 12 Жовтня 2018

Нацрада призначила ще одну перевірку NewsOne – щодо структури власності

11 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») щодо змін у структурі власності, про які публічно заявляв канал.
Нацрада призначила ще одну перевірку NewsOne – щодо структури власності
Нацрада призначила ще одну перевірку NewsOne – щодо структури власності

Питання про призначення перевірки вніс з голосу член Нацради Сергій Костинський.

За даними моніторингу Нацради, NewsOne у своєму ефірі повідомив про те, що 100% акцій каналу були передані в управління Андрію Портнову, сам пан Портнов в ефірі підтверджував, що став кінцевим бенефіціаром каналу. Але ніяких заяв до Нацради про зміни в структурі власності канал не подавав протягом 30 днів, передбачених законом.

Відтак, Нацрада призначила перевірку, щоб з’ясувати, чи змінилася і як саме структура власності NewsOne.

21 грудня 2017 року Нацрада оголосила попередження телеканалу NewsOne за показ фейкового сюжету про начебто слухання комітету з фінансових питань Конгресу США щодо корупції в Національному банку України.

21 грудня 2017 року NewsOne отримав ще одне попередження Нацради – за порушення правил мовлення в дні пам’яті 21 та 27 жовтня.

1 березня 2018 року NewsOne отримав попередження попередження – за своєю ліцензією на аналогове ефірне мовлення в Хмельницькій області: через відсутність інформації про назву та адресу виробника програм і відсутність мовлення на одній частоті.

19 квітня NewsOne отримав попередження за порушення правил мовлення в День пам’яті жертв Голокосту 27 січня.

29 серпня Нацрада оголосила NewsOne попередження за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії. Водночас Нацрада вирішила, що систематичне обговорення на NewsOne теми «державного перевороту в Україні» в програмах Євгена Червоненка, Надії Савченко, В’ячеслава Піховшека, за участі Євгена Мураєва не є розпалюванням ворожнечі.

Увечері цього ж дня 29 серпня стало відомо, що батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав в управління колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Угода була укладена 27 серпня.

20 вересня Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

4 жовтня Верховна Рада прийняла постанову, якою схвалила пропозиції санкцій щодо семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne. Свої пропозиції парламент скерує до Ради національної безпеки та оборони України, яка може розглянути їх і винести своє рішення про санкції, яке далі вводиться в дію указом Президента України. Деякі медіаексперти в коментарях «Детектору медіа» назвали рішення парламенту наслідком «неефективної роботи Нацради».

5 жовтня Євген Мураєв повідомив, що власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак. Андрій Портнов заявив, що ініціював розірвання угоди про управління каналом. За даними видання «Новое время страны», Тарас Козак – близький соратник українського політика, лідера руху Український вибір і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука, їхні брати – бізнес-партнери.

Медіаюрист Центру демократії та верховенства права Максим Дворовий припустив, що зміна власника NewsOne може бути зумовлена потребою убезпечити телеканал від можливих санкцій РНБО.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
285
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop