Нацрада виграла апеляцію в NewsOne щодо попередження за фейк

Нацрада виграла апеляцію в NewsOne щодо попередження за фейк

12 Липня 2018
3958
12 Липня 2018
16:20

Нацрада виграла апеляцію в NewsOne щодо попередження за фейк

3958
12 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення виграла апеляцію в телеканалу NewsOne щодо попередження за фейкові «слухання в Конгресі США».
Нацрада виграла апеляцію в NewsOne щодо попередження за фейк
Нацрада виграла апеляцію в NewsOne щодо попередження за фейк

«Сьогодні Національна рада виграла апеляцію в телеканалу NewsOne. Суд вирішив, що Національна рада правомірно застосувала санкцію щодо цього телеканалу», – повідомила на засіданні регуляторного органу заступниця голови Нацради Уляна Фещук.

21 грудня 2017 року телеканал NewsOne отримав попередження Нацради за поширення необ’єктивної інформації, а саме – фейкового повідомлення про начебто слухання комітету з фінансових питань Конгресу США щодо корупції в Національному банку України. У своєму рішенні Нацрада посилалася на висновок Незалежної медійної ради про порушення стандартів точності, достовірності та збалансованості подання інформації, відображених у статті 59 закону «Про телебачення і радіомовлення», а також у редакційному статуті телеканалу. Про те, що NewsOne поширив фейк, першим повідомило американське видання The Weekly Standard.

Телеканал оскаржив санкцію Нацради в суді. NewsOne звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про визнання протиправним і скасування рішення Нацради про результати позапланової перевірки та санкцію. У позові канал вказав, що позапланова перевірка була призначена і проведена Нацрадою незаконно, складений за її результатами акт містить положення, що не відповідають законодавству, а отже, рішення Нацради з результатами перевірки теж суперечить законодавству і порушує права, свободи та інтереси каналу.

Однак NewsOne програв справу в першій інстанції. 17 травня Окружний адміністративний суд міста Києва відмовив каналу в задоволенні позову. Суд погодився з Нацрадою, що канал поширив необ’єктивну інформацію. «Враховуючи, що позивачем (телеканалом. – ДМ) не спростована належними та допустимими доказами інформація відповідача (Нацради. – ДМ), що 29.09.2017 американський інтернет-ресурс The Weekly Standard опублікував статтю про те, що жодних слухань щодо корупції в Національному банку України в Конгресі США не відбувалось, суд погоджується з відповідачем, що подану позивачем в ефірі 25.09.2017 інформацію (виявлено під час моніторингу) не можна вважати цілком об'єктивною. Разом з тим, позивач не заперечує поширення в ефірі 25.09.2017 відповідної інформації», – йдеться в рішенні суду.

NewsOne подав апеляцію, але програв справу в другій інстанції теж.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3958
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду