15:54
Вівторок, 14 Липня 2020

«Ланет» звинуватив «1+1 медіа» у вимозі прибрати з пакетів некодовані на супутнику канали (ДОПОВНЕНО)

1 103
«1+1 медіа» назвала це маніпуляцією та заявила, що хоче переглянути комерційні умови співпраці з «Ланетом».
«Ланет» звинуватив «1+1 медіа» у вимозі прибрати з пакетів некодовані на супутнику канали (ДОПОВНЕНО)
«Ланет» звинуватив «1+1 медіа» у вимозі прибрати з пакетів некодовані на супутнику канали (ДОПОВНЕНО)

Провайдер кабельного телебачення та IPTV «Мережа Ланет» отримав від групи «1+1 медіа» повідомлення про дострокове припинення договору щодо ретрансляції каналів групи з 1 серпня. «Ланет» заявив, що група «1+1 медіа» спонукає його вимкнути з пакетів низку телеканалів, які мовлять на супутнику в незакодованому вигляді.

Група «1+1 медіа» підтвердила, що відправила зазначений лист, але його метою, як пояснили в групі, був перегляд комерційних умов співпраці з «Ланетом».

За повідомленням «Ланету», директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення групи «1+1 медіа» Андрій Мальчевський в усній телефонній розмові наполягав на вимкненні з пакетів «Ланету» низки телеканалів, сигнал яких доступний на супутнику в незакодованому вигляді. Серед цих каналів – «Сонце», «Трофей», «Наука», «Фауна», «Терра», XSport, EkoTV, «Малятко», Niki Kids, Niki Junior, EUMusic, 4ever music та інші.

«Андрій Мальчевський також повідомив, що для пришвидшення прийняття рішення на адресу “Мережі Ланет” буде надіслано листа про припинення співпраці», – повідомив «Ланет». «Ланет» отримав такий лист, датований 23 червня.

Група «1+1 медіа» підтвердила, що відправила «Ланету» лист від 23 червня. Але його метою, як пояснила група, був перегляд комерційних умов співпраці. «У нас є виявлені факти, що провайдер не контролює свою абонентську базу, особливо кабельну, і не звітує про всіх своїх активних абонентів», – пояснила «1+1 медіа».

«1+1 медіа» повідомила, що аналогічні листи відправила ще декільком провайдерам, з якими тривають переговори «у конструктивному руслі».

«Ланет» хоче продовжувати ретрансляцію всіх каналів у рамках поточного наповнення пакетів на підставі раніше укладених угод. Компанія каже, що пропонувала «1+1 медіа» відкликати розірвання договору, але керівництво медіагрупи відхилило зверення провайдера. «1+1 медіа» натомість твердить, що керівництво «Ланету» не контактувало офіційно з приводу отриманого листа, а були спроби одного з акціонерів ТОВ «Мережа Ланет» зв’язатися з керівництвом медіагрупи.

«Ланет» вважає, що «1+1 медіа» вдається до неконкурентних методів боротьби та має на меті завдати збитків нішевим телеканалам, позбавивши їх доступу до аудиторії глядачів великих провайдерів («Ланет» декларує, що обслуговує понад 250 тис. абонентів у восьми областях України).

«Ланет» закликав «1+1 медіа» утриматися від тиску на провайдерів і мовників, а колег по ринку, медійну спільноту та глядачів – «приєднатися до засудження таких кроків».

Група «1+1 медіа» відповіла, що виступає за необхідність кодування сигналів усіх розважальних каналів на супутнику, але не може впливати на діяльність провайдерів так, як це описує «Ланет».

За даними «1+1 медіа», з 1 вересня на супутнику кодуються канали групи «Континент ТВ» («Трофей», «Терра», «Наука», «Фауна»), а також уточнюється дата кодування каналів Niki Kids, Niki Junior, EU Music, XSport.

Доповнено: Пізніше «Ланет» повідомив, що в договорі на передачу прав провайдеру є пункт, який дозволяє телеканалу провести аудит і перевірити кількість абонентів. Однак «1+1 медіа», запевняє «Ланет», жодного разу не зверталася щодо проведення такого аудиту і не повідомляла про факти, які могли б підтвердити неконтрольованість абонбази.

На доказ своїх слів про тиск медіагруп на провайдерів «Ланет» навів лист телеканалу «Сонце» до Інтернет-асоціації України, у якому канал нарікає на те, що представники медіагруп примушують операторів і провайдерів виключати з їхніх мереж телеканал «Сонце» під погрозою позбавлення їх прав на контент медіагруп.

Раніше «Ланет» мав конфлікт з телеканалами NewsOne і «Наш» через розірвання з ними угод. 1 січня 2019 року провайдер «Ланет» припинив ретрансляцію у своїй мережі каналів NewsOne та «Наш»/«Максі TV». Провайдер пояснив вимкнення каналів зі своїх мереж закінченням строку дії договорів на право ретрансляції. Канал NewsOne звинуватив провайдера у невиконанні умов договору. І 22 грудня 2018 року подав позов про визнання недійсним розірвання угоди. 27 лютого 2020 року Господарський суд міста Києва частково задовольнив позовні вимоги каналу NewsOne у справі проти «Ланету», але з початку 2020 року контракт між каналом і провайдером уже перестав діяти.

Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1103
Переглядів
Коментарі
Helga
17:01 / 14 Липня 2020
Зараз би музичні канали кодувати на супутнику, смішні. Ніби немає альтернативних з Європи )
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду