Нацрада планує звернутися до суду щодо анулювання ліцензії NewsOne - Костинський

Нацрада планує звернутися до суду щодо анулювання ліцензії NewsOne - Костинський

23 Серпня 2019
1775
23 Серпня 2019
19:02

Нацрада планує звернутися до суду щодо анулювання ліцензії NewsOne - Костинський

1775
Під час парламентських виборів Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення зафіксувала в ефірі телеканалу NewsOne ознаки мови ворожнечі.
Нацрада планує звернутися до суду щодо анулювання ліцензії NewsOne - Костинський
Нацрада планує звернутися до суду щодо анулювання ліцензії NewsOne - Костинський

Про це 23 серпня повідомив член Нацради Сергій Костинський, йдеться на сайті регулятора.

«На підставі цього моніторингу оперативно було проведено позапланову перевірку, і вже 5 вересня ми плануємо розглянути її результати. Проектом рішення передбачається звернення до суду щодо анулювання ліцензії», - сказав Сергій Костинський. 

За його словами, «це не правило, а, скоріш за все, виняток».

NewsOne, у свою чергу, оприлюднив заяву, що вважає слова Костинського «тиском на незалежні ЗМІ та наступом на свободу слова».

Нагадаємо, телеканал NewsOne має шість попереджень та один штраф Нацради за різні порушення:

Крім того, 11 жовтня 2018 року Нацрада призначила позапланову перевірку NewsOne щодо змін у структурі власності, про які публічно заявляв канал. 14 листопада 2018 року Нацрада призначила позапланову перевірку NewsOne через показ карти України без Криму в програмі «Ранок з NewsOne» 7 листопада під час обговорення теми «Північного потоку – 2». Також позапланову перевірку регулятор проводив 24 липня 2019 року.

Як писав ДМ, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Володимира Зеленського відреагувати на проведення телемосту. Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що РНБО працює над рішенням щодо телемосту. Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення телемосту «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами. Тимчасовий виконувач обов’язків голови Служби безпеки України Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку телемосту. Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит. ГПУ також знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком».

9 липня генпрокурор Юрій Луценко повідомив, що проти бенефіціарів NewsOne відкрито кримінальне провадження щодо фінансування тероризму.

Тим часом канал «Россия 1» не скасував телемосту під назвою «Надо поговорить» та анонсував його у своєму ефірі на 12 липня, 18:00 за московським часом. Канал запросив до своєї студії у Москві учасників скасованого телемосту для проведення спільного ефіру «Надо поговорить».

11 липня генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов повідомив, що журналісти телеканалу не поїдуть до РФ на ефір каналу «Россия 1» «Надо поговорить». Після цього телеканал «Россия 1» повідомив, що проведе телеміст з українськими учасниками за допомогою скайпу.

Також телеканал NewsOne 11 липня заявив, що передав президенту України Володимиру Зеленському та міжнародним організаціям звернення щодо тиску на канал та погрози на адресу журналістів і працівників.

12 липня канал «Россия 1» провів «телеміст» «Надо поговорить», його також транслювали в ютубі. Ведучі Андрій Малахов та Марія Сіттель вели ефір зі студії в Москві. Під виглядом телемосту між Росією та Україною компанія ВДТРК одноосібно вирішила провести програму, запросивши до студії росіян та одну гостю з Києва. Ще кілька людей з України приєдналися до ефіру скайпом.

Телеміст провели без участі телеведучих з українського телеканалу NewsOne.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1775
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду