19:47
Вівторок, 3 Вересня 2019

NewsOne покаже телемарафон «НЕсвобода слова»

1 730
Проєкт триватиме з 7 ранку до «пізнього вечора» 5 вересня.
NewsOne покаже телемарафон «НЕсвобода слова»
NewsOne покаже телемарафон «НЕсвобода слова»

Про це повідомляє пресслужба телеканалу.

На каналі анонсують, що у марафоні братимуть участь «перші особи країни», «найвідоміші медійні особистості», «шановні експерти» та «досвідчені політики». У студії телеканалу NewsOne вони зберуться, щоб «привернути загальну увагу до болючого питання свободи слова в Україні».

Також на каналі планують телеміст із депутатами Європарламенту, «до якого приєднаються головні інформаційно-новинні телеканали України».

Нагадаємо, що телеканали NewsOne і «112 Україна» з осені-зими 2018 року належать однопартійцю Тарасу Козаку - соратнику одного з очільників ОПЗЖ Віктора Медведчука. Також із червня 2019 року йому належить телеканал ZIK. За даними моніторингів «Детектора медіа», ці канали просувають проросійські меседжі та піарять представників «Опозиційної платформи – За життя».

4 жовтня 2018 року Верховна Рада ухвалила постанову, якою схвалила пропозиції санкцій щодо компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne. Свої пропозиції парламент скерував до РНБО, однак вони не були запроваджені. Натомість у березні 2019 року РНБО доручила СБУ завершити перевірку можливої причетності до терористичної діяльності каналів «112 Україна» та NewsOne.

У липні 2019 року новопризначений в.о. голови СБУ Іван Баканов на засіданні РНБО запропонував прийняти рішення про застосування санкцій до «112 Україна» і NewsOne та ввести їх у дію, проте такого рішення РНБО досі не прийняла.

29 серпня однопартієць Віктора Медведчука та Тараса Козака Нестор Шуфрич очолив Комітет з питань свободи слова у Верховній Раді 9-го скликання. Проти цього виступали медійні організації та журналісти. Зокрема, медіарух «Медіа за усвідомлений вибір» закликав не допустити головування у комітеті свободи слова представника ОПЗЖ, члени якої використовують підконтрольні медіа для пропаганди та маніпуляцій та брали безпосередню участь в утисках свободи слови. Своє обурення також висловили журналісти телеканалу «Еспресо».

Після свого призначення головою Комітету з питань свободи слова Шуфрич заявив, що вважає постанову Ради про санкції щодо NewsOne і «112 Україна» порушенням свободи слова.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1730
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду