Питання допомоги на оздоровлення дітей залишилося невирішеним через неадекватну поведінку та демарш голови КНМП

21 Липня 2008
12138

Питання допомоги на оздоровлення дітей залишилося невирішеним через неадекватну поведінку та демарш голови КНМП

12138
Питання допомоги на оздоровлення дітей залишилося невирішеним через неадекватну поведінку та демарш голови КНМП
Як уже повідомляла «Детектор медіа», 19 липня під час засідання Комітету Незалежної медіа-профспілки України (стенограма), де розглядалось питання щодо можливості використання Київською незалежною медіа-профспілкою грошей, призначених для благодійної допомоги журналістам, не було прийнято жодного рішення через відсутність кворуму. Раніше свою оцінку подіям дав член Комітету НМПУ Кирило Булкін. Наводимо офіційну позицію голови НМПУ Романа Скрипіна.
 
Комітет НМПУ 19 липня (так було заплановано порядком денним) мав ухвалити рішення стосовно подальшої долі руху коштів на так званому 53-му рахунку. Раніше ми призупинили рішення комітету КНМП, яким передбачалося, з нашого погляду, нецільове використання коштів, хоч і зі шляхетною метою – оздоровлення дітей.
 
Я не виключаю, що комітетом НМПУ внаслідок розгляду питання могло бути ухвалене рішення погодитися з комітетом КНМП. І питання було б розв’язане у цивілізований спосіб. Все, чого ми прагнули – заслухати голову КНМП, поставити їй питання, керуючись Статутом та іншими офіційними документами профспілки.
 
Заслуховування відбулося. Михайлина ще раз поінформувала нас про рішення комітету КНМП. А далі почалися питання. Відповідно до порядку денного. З апелюванням і до Статуту організації, і до листа, скерованого свого часу до потенційних донорів, якими виявилися представники виключно Партії регіонів та їхні сателіти. Зокрема, гроші просили перерахувати у розмірі 50 000 гривень як «благодійний внесок на підтримку незалежних журналістів» на рахунок 26008013363453, тобто так званий 53-й, який у листі чомусь було названо рахунком Фонду підтримки незалежних журналістів. Я зазначу, що вже тут відбулася фальсифікація, оскільки такого Фонду профспілка не має.
 
Далі за текстом: «За рахунок цих коштів Київська незалежна медіа-профспілка надає матеріальну допомогу журналістам, яким затримують заробітну плату, не виплачують декретні, звільняють з політичних мотивів. Також КНМП фінансує родини загиблих/померлих журналістів, здійснює ґрантові та стипендійні проекти серед молодих журналістів». Як бачимо, про оздоровлення дітей, на жаль, не йшлося. Транзакції в листі обіцяли показати на сайті Профспілки, який нині не працює через технічні обставини.
 
Далі відбулася дискусія, в результаті якої комітет НМПУ не почув відповіді на низку цілком конкретних питань. Я не стану обтяжувати докладним викладом перебігу подій. Найближчим часом повна розшифровка засідання комітету буде досяжна кожному членові профспілки. Він сам зможе зробити висновки. Результатом засідання комітету став наступний факт: Михайлина закрила свій ноутбук, сказала щось на кшталт, що їй набридло. Встала і... вийшла. Ми втратили кворум для ухвалення рішень. Тобто засідання комітету перетворилося на неформальну дискусію.
 
Все, до чого закликав я, – не робити внутрішні проблеми надбанням широкого загалу, бо це зводить нанівець авторитет організації. Як сказали колеги, Михайлина не вперше без пояснень залишає засідання комітету. Тому для них така поведінка не стала новиною. Я ж сприймаю цю втечу як втрату ґрунту під ногами, як відсутність аргументів та роздратування. Втеча є втеча.
 
Я погоджуюся з Михайлиною, що гроші, що лежать на 53-му рахунку, належать КНМП. Ніхто не зазіхає на право Київської профспілки ними розпоряджатися. Тим більше немає мети в якийсь спосіб привласнити ці кошти. Принаймні, такий шлях мені не відомий. Одначе в компетенції комітету НМПУ зупинити рішення комітету КНМП, якщо воно викликає сумніви. В компетенції НМПУ розібратися, що відбувається в її Київській організації.
 
Отже, залишається чинним попереднє рішення про зупинення транзакцій по рахунку 26008013363453 аж до спеціального рішення комітету НМПУ. Ця інформація доведена до відома бухгалтера. Будь-який рух коштів потягне за собою, очевидно, кримінальну відповідальність. Якщо в членів профспілки є сумніви стосовно подальшої долі коштів на 53-му рахунку, то я підтримую позицію колег про необхідність повернення залишку донорам, аби зняти це питання з порядку денного.
 
Голова НМПУ Роман Скрипін
 
«Детектор медіа» отримала також коментар від голови Київської незалежної медіа-профспілки Михайлини Скорик.
- Під час засідання 19 липня  конструктивної розмови не вийшло. До моїх аргументів і посилань на статут НМПУ не прислухалися. 40 хвилин точилися беззмістовні навколоюридичні суперечки, які я вирішила припинити, пішовши із засідання Коли я покинула квартиру Романа Скрипіна, комітет НМПУ не зміг прийняти ніяких рішень, оскільки не було кворуму. 
 
Присутні натякали, що комітет КНМП не легітимний. Хоча статут НМПУ чітко вказує, що комітет КНМП є "постійно діючим виборним органом", що "діє в період між Зборами". Так само звучали натяки, що комітет КНМП не має права використовувати гроші з 53-го рахунку. Хоча це є грубим втручанням у компетенцію керівного органу КНМП.  За 4 роки перебування у профспілці я жодного разу не чула, щоб комітет НМПУ ревізував фінансові рішення Львівської, Запорізької, Краматорської чи якоїсь іншої регіональної організації».
 
Окрім цього Михайлина Скорик наголосила на тому, що переговори між КНМП та НМПУ мають бути максимально відкритими, і закликала залучати юристів, які повинні розібратись «хто правий, хто не правий» у трактуванні статутів КНМП та НМПУ: «Потрібно чітко розмежувати повноваження регіональної і центральної організацій, не виходячи за межі цих статутів. Центральний орган повинен поважати право регіональної організації на самостійні рішення. Тоді конфлікт щезне сам собою. Для цього має бути добра воля двох сторін. Можу запевнити, що добра воля КНМП є». 
 
На сьогодні КНМП, за словами Михайлини, продовжуватиме й надалі працювати, виконуючи рішення прийняті у літку: «Зокрема, ми плануємо допрацювати і затвердити до 7 серпня загальне положення про використання матеріальної допомоги, яка надійшла/надходитиме на рахунки КНМП. Також маємо намір запустити стипендійну і грантову програму допомоги дітям журналістів». 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
12138
Теги:
Читайте також
24.12.2008 06:57
Олександр Тертичний
, для «Детектор медіа»
15 958
01.08.2008 10:01
Юрій Шеляженко
, для «Детектор медіа»
13 611
31.07.2008 08:15
Олександр Тертичний
, для «Детектор медіа»
11 811
24.07.2008 09:30
Андрій Лаврик, для «Детектор медіа»
11 849
23.07.2008 11:00
Павло Булгак
, для «Детектор медіа»
12 692
22.07.2008 11:42
Николай Фельдман, для «Детектор медіа»
11 881
04.06.2008 20:33
Олександр Тертичний
, для «Детектор медіа»
9 038
20.05.2008 09:09
Сергей Цыгипа
, для «Детектор медіа»
13 841
Коментарі
26
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
глядач
5965 дн. тому
підтримую "Члена НСЖУ", а є деталізація -- скільки дітей хотіли оздоровити, за якими критеріями дітей відбирали?
5966 дн. тому
Так .Щодо річниці Гонгадзе. З"явився сайт чувака з органів, який стверджує (і надає документи!!!), що Гонгадзе вбили через інформацію про торгівлю зброєю, яку він йому надав. Більш того, що Гонгадзе ЖИВОМУ відрізали голову, хто і чому закопує цю справу та багато іншого. Ця людина зробила упереджуючі кроки, побоюючись за своє життя.--------- сайт -------- http://www.georgiyrus.intway.info/page_1179662591937.html ---------------------- До речі, наша держава колись заявляла, що заплатить шалені гроші за того, хто допоможе знайти замовників Гонгадзе. Журба пропонує віддати свої гроші як свідок - ПОКИ ЩЕ ЖИВИЙ!!! - на допомогу журналістам. То що профспілка, будете копирсатись у своєму лайні за п"ять копійок від регіонів чи спробуєте довести хоч одну справу до логічного кінця? Справа Гонгадзе - це не щось стороннє. Це справа честі саме журналістської братії. Огидно дивитися, що МСЖ пам"ятає про цю справу, а наші українці-журналісти вже давно поховали цю справу. Рекомендую подивитися на цей сайт, поки його в черговий раз не зламали.Документи по ссилці http://photo.i.ua/user/716688/52048/. Біографія Журби http://photo.i.ua/user/938981/54566/1188433/.Дикі танці Руслани Лижичко на гроші партії регіонів( я в шоці!!!!) - теж там. ОТЖЕ, ХТО МИ?
око
5966 дн. тому
Попереду сумна річниця з дня загибелі Гонгадзе! Журналістська спільнота мусить нарощувати м'язи, солідаризуватися з кожним днем ставати сильнішою, бути прикладом для інших професійних спілок. Натомість маємо звинувачення почасти безпідставні, сварки. Гарна ідея медіа-фест, то чому ти Романе її не анонсуєш не рекламуєш, не збираєш оргкомітет? Чекаєш, коли вона прокисне? В чужому оці видніше все, можливо варто придивитися в дзеркало....
Кукринікса
5966 дн. тому
{CENSORED} Ржу німагу від цих "актівістів"!
АнтиЖУК
5966 дн. тому
Михайлина-малацца,
Фельдманы, Скрипины и иже с ними - не отбивающие дупля {CENSORED}.
Бабла им захотелось... бедняки, {CENSORED}....
Читач
5966 дн. тому
Шеляженко! Тебе так багато, що вже ндит. У тебе що, телефона немає - подзвони усім, з ким не згоден. Чому замість телефона ти використовуєш сайт "ТК - економиш! Вибач. але наразі йдеться про інші справи - інших людей - у тебе ж немає дітей - але вони є у інших профспілчан. Не скандаль, Юра, дай людям дійти сіпльної думки. А ромочка вже давно перетнув межу людського - вже скільки спалених мостів залишив за собою - недовго чекати - скороі у профспілки терпецб увірветься. Шкода тільки. що в нас до нього були нормальні очільники - боролиь за свободу слова, допомагали журналістам. яких хотіли незаконно звільнити - а тепер Ромочка - і нескінченні чвари! Михайлино! Ти - дуже порядна людина. ми тебе поважаємо і чекаємо твого виходу з декрету! Щасливо! Тримайся! Люди довго пам"ятають хороше.
Ларьков
5966 дн. тому
Да, Шеляженки, ANуSы, вот собственно и весь профсоюз... Все остальные 99,9% занимаются журналистикой и не {CENSORED}. Ребята, в самом деле, напишите чегно нибудь стоящее, а не {CENSORED}.
Фельдман
5966 дн. тому
Дуралей ты, Юра. Что ты будешь дословно цитировать из моего с тобой телефонного разговора? Матюки? Или просьбы перестать заниматься фигней?
Андрій Лаврик
5967 дн. тому
Колеги, ідіть, {CENSORED}, спати.
Михайлина
5967 дн. тому
Ги-ги, як весело. А заголовок став змінений через цензуру від Скрипіна? Але ж рукописи не горять і всі бачили оригінал - про кримінальну відповідальність. Ромцю, як у тебе зі свободою слова, га?
Юрий Шеляженко
5967 дн. тому
Николай, оставь свои оценочные суждения при себе, потому что я могу начать дословно цитировать телефонные разговоры с тобой. Расшифровка будет, как и обещал. Причем вначале она отправится на редактирование к Роману Скрыпину, как я и обещал. В свою очередь, я выполняю твое обещание от 15 июля (" Кроме того, я помню твое
желание записать на диктофон. Это и так будет сделано. Доступ
получат все желающие.") и уже сейчас выкладываю для общего доступа диктофонную запись заседания комитета: это 12 мб, 30 минут по следующему адресу - http://share.ovi.com/media/ickpa.public/ickpa.10360
ANC
5967 дн. тому
Во блин...они уже тут разборки устраивают!))))Скрипин, быстро пошел на хутор ловить бабочек!!!!!!На что ты годен нарцисс ползучий?Балабол-шоу, а не профсоюз!)
5967 дн. тому
чумбавамба ->> да я понял, что Вы - не Шеляженко. Вам ответил тоже :) Вы, ради Бога, не принимайте на свой счет ни в коем случае то, что я ему говорю...
Фельдман
5967 дн. тому
чумбавамба: пожалуй согласшусь с Вашим замечанием, но с поправкой на то, что "офис" НМПУ не в том состоянии, чтобы там можно было находиться. Впрочем, и Вы согласитесь и с тем, что писать без разрешения не очень корректно. Я сторонник, чтобы протоколировать заседания Комитета и так всегда делалось. Только сейчас это сделал Шеляженко до начала Комитет, начиная это делать еще на подходе к дверям, где проводилось собрание, подозревая (!!!), что его не пустят на порог с целью устроить скандал. А его цивилизовано встретили, поставили вопрос присутствия на голосование и оставили на собрании Комитета НМПУ (только я был против, и это мое право считать так, как я считаю). На двери табличек не висело. Но и то, что Шеляженко писал все еще до начало только подтверждает мои слова, а не противоречит им. Провокация не удалась и теперь Шеляженко остается писать только откровенные гадости. Ну что же, если без них не обходится, то куда деваться
чумбавамба
5967 дн. тому
Фельдман, я не Шеляженко. Я - твоя совесть :)
танунах
5967 дн. тому
Я фигею Дорогая редакция! Если елы между собой разобраться не могут, то каким макаром эти профспилчане будут защищать интересы журналистов? Танунах такие пирожки--со стороны посмотреть токо на этот цирк прикольно.Участвовать в нем -- так нехай самопиарщики и уаствуют в нем
Фельдман
5967 дн. тому
О, как ты заговорил. Ну болтай-болтай. Гадкий ты, конечно, тип, но Богу виднее. Расшифровку готовь, как обещал, на завтра. Или не будешь?
чумбавамба
5967 дн. тому
Фельдман, окститесь! Какой "чужой дом"??? Это же было заседание комитета НМПУ, а не вечеринка у Скрыпина дома! Может, следующий комитет Скорик провести у себя в Ирпени, и повестить табличку "Фельдману,Скрыпину и им подобным вход воспрещен" на двери?
dik
5967 дн. тому
Хорошо заголовок сформулирован!
Юрій Шеляженко
5967 дн. тому
Поскольку именно Вы, Фельдман, вешаете людям лапшу на уши, то в данном случае Вы СНОВА, выражаесь Вашими словами, врете. Вы подготовили проект исключения Михайлины Скорик из НМПУ, прекращения полномочий комитета КНМП и переворота... ну, Вы написали мягче - формирования оргкомитета конференции КНМП комитетом НМПУ. Хотя имеется в виду именно переворот. В свою очередь Вас поддержал член комитета Штурхецкий, заявив "Я Завжди був прихильником війни з Києвом " и далее по тексту. Так и скажите прямо: шантаж нынешнего руководства КНМП - это попытка прибрать к рукам деньги спонсоров под благовидным предлогом, дескать мы их обратно вернем. Так вам все и поверили ;)
Фельдман
5967 дн. тому
Шеляженко, ты ведь снова врешь. Я вообще не готовил проектов решений на этот Комитет. И Скрыпин, насколько мне известно, также не готовил. Моя инициатива об исключении Скорик не нашла поддержки еще в электронном голосовании две недели тому назад, хотя большинство почти удалось набрать. И я прекратил эту инициативу, поскольку соглашусь лично со Скрыпиным, Булкиным, Якубович, Соболевым и Штурхецким, что это не выход. Готовилась на этот Комитет исключительно повестка дня. А вот ты, Шеляженко, подготовился очень тщательно - диктофон в карман и пришел в чужой дом. Но и это, как оказалось, очень хорошо. Готовь теперь расшифровку. И не забудь упомянуть в расшифровке, что ты шел полторы минуты молча и зашел на собрание Комитета одновременно с Михайлиной. Как такое совпадение случилось, ума не приложу. Вы не сговорились с ней случайно?
Член КНМП!!!
5967 дн. тому
Мы Скорик не сдадим. Мы ей доверяем. А то, что Скрыпина бесят дети и женщины - не секрет. И даже его брак его от этого не вылечил
Юрій Шеляженко
5967 дн. тому
На мою думку, пан Скрипін сильно пересмикує, і я не можу зрозуміти, навіщо він це робить. "Демарш" Михайлини Скорик, дійсно на грані неповаги до колег по комітету, мав причини: присутні не хотіли її слухати, перебивали, не кажучи вже про те, що мали готове рішення заздалегідь. Більше того, член комітету Микола Фельдман підготував проект рішення про виключення Михайлини Скорик з НМПУ. Діло було лише за формальними зачіпками, на які Роман Скрипін натякає в цьому листі. Між тим, оскільки КНМП і НМПУ є окремі юридичні особи, комітет НМПУ взагалі не має права припиняти рішення комітету КНМП - він може тільки ініціювати розкол між КНМП і НМПУ, і з ініціативи деяких радикалів на зразок того ж Фельдмана ініціюється такий розкол. Йдеться про ліквідацію автономії осередків, що історично склалася у профспілці, диктаторськими методами. Абсолютно неправовими, бо залякування бухгалтера профспілки кримінальною відповідальністю абсурдне і безпідставне, заявляю це зі всією відповідальністю. На сторінки "Телекритики" просто виплеснулася та атмосфера шантажу, за допомогою якого блокуються ініціативи КНМП. І в даному випадку на київську профспілку просто нацьковують у своїх особистих інтересах актив регіональних осередків НМПУ та деяких київських осередків КНМП деякі профспілкові діячі, для яких критично важливо створити своїми руками кризу, аби потім продемонструвати "тверду руку лідера" у врегулюванні кризи. Між тим під час цих сварок робота стоїть. Я здивований позицією Романа Скрипіна, який йде на поводу у скандалістів і цією заявою провокує поглиблення кризи у стосунках КНМП і НМПУ.
члену КНМП від члена КНМП
5967 дн. тому
Як Вам не соромно писати такі речі? по-перше - безграмотно, по-друге-Михайлина не викликає таких підозр у людей, якы її знають. Так не можна підозрювати бо вас хтось колись і десь обдурив - не всі люди такі. Михайлина і справді хотіла допомогти тим, хто не в змозі оздоровити дітей. Рома - дуже жорстока людина, він може зобі дозволити багато більше, ніж більшість профспілчать 0 от і колотить срілку, а все через те, що йому ніде було працевлаштуватись: через його виняткову жадібність та сварливий характер його не хочуть брати на роботу. От і працевлаштували. Завалить спілку!
Член КНМП
5967 дн. тому
Та там взагалі жопа, я гадаю. Скорик хоче видати грошей загалом на 200 людей, з яких із сотнею вона домовилась за сто гривень. Таким чином, вона ложить десь тищ 70-80 собі на кишеню... отаке керівництво київської профспілки у нас. На УТ-1 це відомо - попитайте в людей, тут зарплату затримують, і гроші потрібні. Такшо Скрипін має гнати її в шию
Член НСЖУ
5967 дн. тому
Тєлєкрітіко, ну що ти робиш? Ну напиши ти, які суми мали піти на оздоровлення дітей, яких саме дітей та яких саме журналістів. Що це за журналіст, що не має грошей на дитину? Інвалід? Тоді йому потрібна допомога. А якщо це на дітей Скрипіна чи там Скорик (прізвища умовні), то це зовсім інша справа. Фактів немає (на Тєлєкрітікє), а обговорення триває.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду