Після звільнення Коростельова з телеканалу «Дождь» пішли троє працівників

Після звільнення Коростельова з телеканалу «Дождь» пішли троє працівників

3 Грудня 2022
4236
3 Грудня 2022
22:12

Після звільнення Коростельова з телеканалу «Дождь» пішли троє працівників

4236
Латвія вимагає надто багато жертв, сказала журналістка «Дождя» Дарина Лукутіна.
Після звільнення Коростельова з телеканалу «Дождь» пішли троє працівників
Після звільнення Коростельова з телеканалу «Дождь» пішли троє працівників

Троє працівників «Дождя» оголосили, що йдуть з каналу на знак протесту проти звільнення Олексія Коростельова. Як пише «Медуза», це ведуча програми «Гроші» і спецкор каналу Маргарита Лютова, ведучий Володимир Роменський та журналістка Дарина Лукутіна.

Маргарита Лютова вважає звільнення Коростильова «помилкою». «Які б не були міркування в основі, його [Коростельова] звільнення видається великою помилкою. Для мене "Дождь" завжди був про гуманізм, відкритість та чесність. Навіть якщо це вимушена публічна реакція каналу, вона суперечить усім трьом цим простим принципам», — сказала ведуча.

Володимир Роменський пояснив, що звільнився через те, що як шефредактор несе відповідальність за ефір з Коростельовим, що спричинив резонанс.

Дарина Лукутіна заявила, що ухвалила таке рішення через те, що Латвія вимагає «надто багато жертв». «Я не розумію, як можна пожертвувати співробітником, щоб сподобатися якійсь державі ще до того, як ця держава зажадала такої жертви», — зазначила журналістка.

Нагадаємо, Олексій Коростельов у прямому ефірі «Дождя» закликав глядачів інформувати редакцію щодо проблем і потреб російської армії, надсилаючи повідомлення на пошту або телеграм-бот каналу. Ведучий висловив сподівання, що редакції каналу вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема щодо оснащення та забезпечення елементарних зручностей.

2 грудня після розголосу у медіа «Дождь» звільнив Коростельова. Коментуючи це рішення, головний редактор телеканалу Тихон Дзядко заявив, що «Дождь» «не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії». За його словами, поштова скринька телеканалу створена «задля збору особистих свідчень про злочини російської армії в Україні та порушення при проведенні злочинної та безглуздої мобілізації в Росії».

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) оштрафувала «Дождь» на 10 тисяч євро. Як додав очільник регулятора Іварс Аболіньш, телеканал позначив окупований Крим як «частину» Росії і назвав російську армію «нашою армією». Щодо російського мовника порушили справу про адміністративне правопорушення.

Російський телеканал «Дождь» внесений російським режимом у так званий перелік «іноземних агентів». Телеканал називає себе незалежним міжнародним російськомовним мовником, з літа 2022 року редакція каналу базується у Латвії. 

Після ефіру з Коростильовим, 2 грудня, Служба державної безпеки Латвії (VDD) розпочала перевірку каналу «Дождь».

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4236
Читайте також
17.11.2022 13:00
Наталя Стеблина
«Інститут демократії імені Пилипа Орлика»
8 925
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду