Ексведучому «Дождя» Олексію Коростельову заборонили в'їзд до Латвії

Ексведучому «Дождя» Олексію Коростельову заборонили в'їзд до Латвії

9 Грудня 2022
1403
9 Грудня 2022
19:05

Ексведучому «Дождя» Олексію Коростельову заборонили в'їзд до Латвії

1403
Він має право протягом місяця оскаржити це рішення в суді.
Ексведучому «Дождя» Олексію Коростельову заборонили в'їзд до Латвії
Ексведучому «Дождя» Олексію Коростельову заборонили в'їзд до Латвії

Колишнього ведучого телеканалу «Дождь» Олексія Коростельова внесено до так званого чорного списку. Про це повідомив очільник МВС Латвії Крістап Еклонс, пише Delfi.

Цим рішенням журналісту заборонено в'їзд на територію Латвії. На даний час Олексій Коростельов мешкає у Грузії. Він не має латвійської візи чи посвідки на проживання, тому влада Латвії не може притягнути його до кримінальної відповідальності.

Нагадаємо, 1 грудня Олексій Коростельов у прямому ефірі «Дождя» закликав глядачів інформувати редакцію щодо проблем і потреб російської армії, надсилаючи повідомлення на пошту або у телеграм-бот каналу. Ведучий висловив сподівання, що редакції каналу вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема щодо оснащення та забезпечення елементарних зручностей.

2 грудня «Дождь» оштрафували на €10 тисяч. Штраф наклали через те, що канал позначив тимчасово окупований Крим як частину Росії та назвав російську армію «нашою армією».

Нагадаємо, 6 грудня Національна рада з електронних медіа Латвії ухвалила рішення анулювати ліцензію на мовлення телеканалу «Дождь» через загрозу національній безпеці. Підставою для позбавлення ліцензії стало третє попередження від регулятора.

Після рішення регулятора «Дождь» втратив право мовити в кабельних мережах, однак має намір далі мовити в ютубі

Раніше стало відомо, що з 8 грудня кабельне мовлення російського телеканалу «Дождь» буде припинено у Литві

У відповідь на це понад 60 російськомовних ЗМІ, зареєстрованих чи розташованих у Латвії, виступили на підтримку телеканалу «Дождь». Вони вважають, що рішення латвійського регулятора анулювати ліцензію каналу є несправедливим і таким, що допомагає Кремлю зруйнувати незалежні російські ЗМІ, залишаючи росіян наодинці з пропагандою.

Проти позбавлення телеканалу «Дождь» ліцензії на мовлення виступила також організація «Репортери без кордонів». Там вважають, що це рішення негідне європейської країни, яка захищає свободу преси, і наполягають, що латвійський регулятор повинен пояснити свої мотиви.

Зі схожою заявою виступила й Латвійська асоціація журналістів.

Латвійську ліцензію «Дождю», який припинив мовлення в Росії у березні 2022 року, видали на початку літа. 18 липня канал почав мовлення в інтернеті та кабельних мережах вже з Латвії. В Україні «Дождь» заборонений з 2017 року — тоді Національна рада з питань телебачення та радіомовлення виключила його з переліку дозволених для ретрансляції іноземних каналів через демонстрації мапи з Кримом, позначеним як частина Росії.  

Читайте, як «Дождь» відтворює наративи російської пропаганди і вчить своїх глядачів жаліти мобілізованих росіян.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1403
Читайте також
07.12.2022 13:00
Дмитро Золотухін
для «Детектора медіа»
2 980
17.11.2022 13:00
Наталя Стеблина
«Інститут демократії імені Пилипа Орлика»
8 911
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду