«Дождь» звільнив ведучого, який сподівався, що редакції вдається допомагати російській армії

«Дождь» звільнив ведучого, який сподівався, що редакції вдається допомагати російській армії

2 Грудня 2022
2930
2 Грудня 2022
17:30

«Дождь» звільнив ведучого, який сподівався, що редакції вдається допомагати російській армії

2930
Ведучий у прямому етері висловив сподівання, що редакції вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема в оснащенні та елементарних зручностях.
«Дождь» звільнив ведучого, який сподівався, що редакції вдається допомагати російській армії
«Дождь» звільнив ведучого, який сподівався, що редакції вдається допомагати російській армії

Телеканал «Дождь» звільнив ведучого Олексія Коростельова, який у прямому етері висловив сподівання, що редакції мовника «вдається допомагати російській армії».

Про це в етері телеканалу оголосила голова інформаційної служби мовника Катерина Котрікадзе.

Коростельов у прямому етері закликав людей, які мають свідчення про те, як проходить в Росії мобілізація, як мобілізовані служать на фронті, про проблеми російської армії тощо, надсилати повідомлення на пошту або телеграм-бот каналу. Ведучий запевнив, що «Дождь» відповідає практично всім і багато з надісланих історій опубліковує. Він висловив сподівання, що редакції каналу вдалось допомогти багатьом російським військовим на фронті, зокрема в оснащенні та елементарних зручностях.

Головний редактор телеканалу Тихон Дзядко після етеру Коростельова випустив спростування, зазначивши, що «Дождь» «не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії». Дзядко запевнив, що поштова скринька телеканалу створена «для збору особистих свідчень про злочини російської армії в Україні та порушення при проведенні злочинної та безглуздої мобілізації в Російській Федерації».

Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко прокоментував відео з Коростельовим так: «Коли "хороші русскі" допомагають "поганим русскім" – чи може світ зрозуміти нарешті, що всі вони однакові? ТК "Дождь" забезпечує всім необхідним окупантів, яким некомфортно воювати на нашій землі».

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) оштрафувала «Дождь» на 10 тисяч євро. Голова регулятора Іварс Аболіньш повідомив, що телеканал позначив окупований Крим як «частину» Росії і назвав російську армію «нашою армією». Щодо російського мовника порушили справу про адміністративне правопорушення.

Читайте також:

Російський телеканал «Дождь» внесений російським режимом у так званий перелік «іноземних агентів». Телеканал називає себе незалежним міжнародним російськомовним мовником, з літа 2022 року редакція каналу базується у Латвії. 

Скриншот відео: Vladimir Afonskiy/YouTube

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2930
Читайте також
07.12.2022 13:00
Дмитро Золотухін
для «Детектора медіа»
2 987
17.11.2022 13:00
Наталя Стеблина
«Інститут демократії імені Пилипа Орлика»
8 914
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду