Мін'юст РФ заявив, що вніс «Дождь» до реєстру «іноагентів» через цитування інших ЗМІ

Мін'юст РФ заявив, що вніс «Дождь» до реєстру «іноагентів» через цитування інших ЗМІ

25 Серпня 2021
1552
25 Серпня 2021
08:57

Мін'юст РФ заявив, що вніс «Дождь» до реєстру «іноагентів» через цитування інших ЗМІ

1552
А також через отримані від ЄС 130 тисяч євро.
Мін'юст РФ заявив, що вніс «Дождь» до реєстру «іноагентів» через цитування інших ЗМІ
Мін'юст РФ заявив, що вніс «Дождь» до реєстру «іноагентів» через цитування інших ЗМІ

Міністерство юстиції Росії опублікувало роз'яснення, чому внесло телеканал «Дождь» до реєстру «іноземних засобів масової інформації, що виконують функції іноземного агента».

Відомство заявляє, що канал отримав 130 тисяч євро від Європейського Союзу в особі Європейської Комісії за висвітлення відносин між ЄС і Росією. Також каналу приписують «опосередковане іноземне фінансування через російські фонди».

Крім того, Мін'юсту та Роскомнагляду не сподобалось, що «Дождь» цитує та поширює матеріали інших ЗМІ, які вже потрапили до реєстру іноагентів: «Голос Америки», «Кавказ.Реалии»,«Радіо Вільна Європа / Радіо Свобода (PCE / PC)», «Сибирь.Реалии», «Север.Реалии», «Медуза», VTimes.io тощо.

«Згідно зі статтею 6 Закону РФ від 27.12.1991 № 2124-1 «Про засоби масової інформації» російська юридична особа, яка поширює повідомлення і матеріали, які створені і (або) поширені іноземним засобом масової інформації, які виконують функції іноземного агента, і (або) російською юридичною особою, заснованою іноземним засобом масової інформації, яке виконує функції іноземного агента, і (або) які беруть участь у створенні зазначених повідомлень і матеріалів, може бути визнано такою, що виконує функції іноземного агента, якщо вона отримує кошти і (або) інше майно від іноземних джерел», – заявили в Мін'юсті РФ.

20 серпня стало відомо, що телеканал «Дождь» і та видання «Важные истории» внесли до реєстру ЗМІ-«іноземних агентів».

У 2021 році російська  влада додала до відповідного реєстру іноагентів такі ЗМІ як «Медуза» (базується в Латвії), московське «Первое Антикоррупционное СМИ» та VTimes.io, яке зареєстроване у Нідерландах, а також The Insider і п'ятьох журналістів російських видань. Відмова видань від маркування своїх матеріалів позначкою «іноземний агент» несе покарання у вигляді штрафу.

Російське видання VTimes оголосило про припинення роботи через політичні і фінансові труднощі, які постали перед редакцією після присвоєння виданню статусу «іноземного агента».

4 червня 2021 року суд відмовив виданню «Медуза» у задоволенні позову про виключення з реєстру ЗМІ-«іноагентів». Щоб уникнути закриття «Медуза» була вимушена запустити донати.

Також в списку «іноземних агентів» опинилась московська редакція «Радіо Свобода», яка відмовляється виконувати відповідні приписи держави. 

Фото: bbc.com

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1552
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду