15:42
Понеділок, 12 Квітня 2021

Влада Білорусі припинила мовлення телеканалу Euronews

802
Euronews поки доступний у деяких операторів.
Влада Білорусі припинила мовлення телеканалу Euronews
Влада Білорусі припинила мовлення телеканалу Euronews

Міністерство інформації Білорусі у понеділок, 12 квітня, вилучило телеканал Euronews зі списку іноземних засобів масової інформації, які мають дозвіл на мовлення у країні. Про це повідомляє пресслужба міністерства.

«Термін дії раніше виданого дозволу на мовлення на території Республіки Білорусь закінчився», – йдеться в повідомленні міністерства.

Як зазначає «Білоруська асоціація журналістів», на момент публікації матеріалу Euronews поки доступний у деяких операторів.

У міністерстві зазначили, що одночасно у Білорусі починається трансляція програми російського виробництва «Победа» про Велику Вітчизняну війну. Вона запущена до 75-річчя Перемоги групою «Першого каналу». Програма демонструє класику радянського військового кіно, російські фільми та серіали, документальні програми про Велику Вітчизняну війну.

Euronews – європейський щоденний цілодобовий інформаційний телеканал, який поєднує відеохроніку світових подій і аудіокоментарі на тринадцяти мовах. Засновано 1 січня 1993 року. Кабельне, супутникове та ефірне мовлення Euronews присутнє в 150 країнах світу (в Європі, Африці, Азії, Австралії, Північній і Південній Америці, а також на Близькому Сході). Штаб-квартира Euronews розташовується в Ліоні, Франція.

Скріншот відео: Euronews



Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
802
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду