«Джинса» forever?!

9 Квітня 2008
15052
9 Квітня 2008
13:11

«Джинса» forever?!

15052
Нам доведеться визнати: вдруге Черновецького мером зробили ми, журналісти. Не давши людям інформації про справжній стан речей.
«Джинса» forever?!
Цікаве спостереження – після трьох років «постпомаранчевого періоду» говорити про демократичні здобутки стало таким собі «mauvais tone». Останнім часом навіть Президент Ющенко перестав щодня говорити про досягнення у сфері свободи слова, а констатував, що в інформаційному просторі  країни нині чимало проблем. Правда, перерахував ті з них, які ближчі особисто йому, а не ті, які зачіпають абсолютно всіх тих, хто дивиться телебачення, слухає радіо чи ж читає газети.
 
Між тим, більшість моїх знайомих останнім часом переходять на єдине джерело інформації – Інтернет. Це ж саме роблять політики, експерти і ми самі, журналісти. Оригінально, люди, які продукують інформаційний продукт, самі просто відмовляються його споживати.
 
Ми так довго і наполегливо боролися з цензурою влади, що нині або не помітили, або не захотіли помічати, що її впевнено змінила інша цензура – цензура грошей.
 
Адже рівень продажності ( даруйте за надто неприємне слово, але речі треба називати своїми іменами) більшості українських ЗМІ просто вражає. Хочете попіарити «Енергоатом» за бюджетні гроші – просимо, потрібно розказати про те, яка гарна Тендерна палата – розкажемо, треба підіграти Черновецькому – зробимо! Лиш би оплата була вчасною… А там хоч трава не рости…
 
Парадокс, але факт: саме ми, журналісти, ті, хто щоразу не втрачає нагоди покепкувати з Льоні - «Космоса» після чергової його прес-конференції, або ж пообурюватися в кулуарах Київради рівнем земельного «дєрібана», власноруч робимо його мером вдруге.
 
При цьому ми чудово розуміємо, що у разі приходу цієї «команди» до управління містом вдруге, вона діятиме ще методичніше і ще цинічніше. Так само ми щодня бачимо, що ця вкрай цинічна, але дуже технологічна бізнес-машина під назвою «київська міська влада» робить з містом.
 
Але отримавши свої кілька сотень доларів надбавки у вигляді премії за добровільне виконання «заказухи» від редактора чи топ-менеджера, ми якось забуваємо, що в цьому місті нам і нашим дітям ще треба жити. А це з року в рік все важче і важче.
 
Ми ж насправді чудово знаємо реальні здобутки мера і цієї його «команди»: жодної відкритої станції метро, жодних рухів у добудові кільцевої навколо міста, жодного нового мосту через Дніпро, жодних реальних дій щодо побудови соціального житла, збільшення та покращення освітньої інфраструктури, заміни застарілих комунікацій, тощо... Натомість практично втрачений історичний центр міста від хаотичної забудови, розграбовані залишки вільної землі, скандали довкола будь-яких цікавих об’єктів нерухомості, і абсолютно байдуже, що в них розміщено, наприклад, пологовий будинок. Головне, що все це на Печерську, і це єдине, що має цінність для цієї «команди».
 
Про жахливу екологію в місті взагалі навіть і не починали розмови. А те, що згідно з офіційною статистикою кількість хворих на хвороби дихальної системи дітей, що живуть у центральних районах міста, зросла на 50%, ніби й нікого не обходить. Для цієї команди в медицині, як, зрештою, і скрізь, значно важливіша справа  - контроль за грошовими потоками.
 
Те, що Києвом щодня проїжджає кілька сотень тисяч вантажівок, на яких відсутні будь-які фільтри на вихлопних системах, а це мільйони кубів шкідливих речовин у повітря, теж ніби то зовсім не турбота міської влади.
 
Те, що в деяких районах столиці дітей записують до садочків ще до їх народження, оскільки конкурс на місце в садочку у спальних районах в середньому на одне місце – 4-5 дітей, відбувається, мовляв, через приплив людей з інших міст, а не через те, що замість будувати нові школи та садочки, землю виділяють під багатоповерхівки, розважальні та торгівельні центри.
 
 І все це присмачене дешевим популізмом про турботу киян «from Kazbek Bektursunov». До речі, застосовані технології доволі хрестоматійні, жодних цікавих ноу-хау, головне – чіткість виконання та необмежені матеріальні ресурси.  
 
Даруйте за банальне повторення всього того, про що ми знаємо і що бачимо на власні очі щодня. Але чому ж тоді в гостьових студіях ми ставимо пану Черновецькому та його замам не ці гострі та наболілі питання, а солодко, на зручній для мера мові, питаємо про найвищі в столиці соціальні доплати?… Чому, щиро обурюючись рівнем цинізму та кількістю брехні від деяких представників команди київського мера, вписуємо цих людей на перші місця у рейтинги молодих політиків?..
 
Чому?!  Невже всі ми після другої перемоги Чернівецького збираємося емігрувати з цього міста чи країни?
 
Ні, ми будемо тут жити, дихати жахливим повітрям, їздити в переповненому громадському транспорті в суцільному заторі, на які перетворилися київські дороги, водити дітей до переповненого садочка, бідкатися щодо цін на житло, які просто захмарні через систему хабарів, дивитися на цирк, що називається громадськими слуханнями з мером, сміятися з чергових «перлів» від нього ж під час публічних заходів, дивуватися з рівня цинізму, з яким чорне називають білим і дивуватися від рівня людей, що могли обрати таке …
 
Тільки тоді не треба нарікати на людей, які обрали Черновецького мером і на політиків, які це допустили. Тоді треба чесно сказати собі: Черновецького вдруге зробив мером не Омельченко, Тимошенко чи Балога. Це зробили ми, журналісти. Які просто не дали людям інформації про реальний стан речей, а значить можливості вибору. Бо секрет зростання його рейтингу за останній місяць – це наші активні інформаційні зусилля ціною у кілька сотень доларів.  Сподіваюся, ми це чітко усвідомлюємо…
 
Думаю, варто усвідомити і те, що ми знову втрачаємо право на професію, яке голосно на весь звіт здобували восени 2004. Адже те, що ми робимо, ніяк не називається журналістикою.
 
Так, цю систему активно підтримують власники ЗМІ і політики, яких цілком влаштовує існуючий стан речей. Адже їм зовсім не потрібно напружуватися, робити реальну роботу чи бодай створювати реальні інформаційні приводи. Навіщо? Можна просто занести гроші і отримати потрібну картину, зручні питання в студії та цілком позитивні сюжети.
 
Але ж більшість з нас з цим погодилася, це ми даємо їм можливість діяти саме так. Саме ми мовчки погоджуємося брехати людям, чудово усвідомлюючи, що це брехня. І те, що цієї брехні ставатиме все більше та більше. Адже тенденції очевидні: це було під час виборів 2006, стало масовим під час виборів 2007, поступово набирає обертів під час столичних виборів 2008. А попереду - вибори Президента-2010…
 
Якими ті вибори будуть за рік,  який вибір зроблять кияни за півтора місяці, і якою в майбутньому буде професія, що зветься журналістикою, вже сьогодні залежить саме від нас…   
 
 P.S. Наперед прошу вибачення за використання узагальнення «ми», оскільки вищевикладене, безумовно, не стосується абсолютно всіх журналістів цієї країни.
 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, ІМІ
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
15052
Читайте також
29.05.2008 17:37
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
10 905
21.05.2008 10:05
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
15 039
16.05.2008 12:19
Евгений Минко
21 322
13.05.2008 17:36
Наталья Лигачева
23 425
10.04.2008 10:56
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
13 227
Коментарі
34
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Ольга
6020 дн. тому
Нарід, звертайте дискусію. Все зрозуміло і так. З одного боку - нормальні люди, вони за мера Іваненка, Петренка, Сидоренка, аби проти Космоса. З іншого - бригадні васі на кишені у Бектурсунова. Про що нам розмовляти? Валентині респект за статтю, Отарові - респект за позицію (бо, що там не кажіть, журналіст має право на точку зору. Особливо у суспільно значущій темі).
Костянтин
6020 дн. тому
Не пересмикуйте, прийом дешевше нема куди. Я ось не за Кличка. Я - проти Льоні Космоса. І вже якось розберуся, кого мені підтримати, тільки аби оце непорозуміння не белькотало вже в кріслі столичного голови. Сором на весь світ, обрали мером наркомана, і ще сперечаємось - гідний він очолити Київ, чи ні. Ви що, люди, про що взагалі йдеться? Він наркозалежна людина!
otar
6020 дн. тому
Хлопці-дівчата, я вже в курсі, що ваш улюблений метод ведення дискусії - приписати опоненту те, чого він не казав ("Проти Черновецького" = "За Кличка", "За Юлю" і т.п.).
2Otar
6020 дн. тому
Мэром Киева должен быть боксер. Кто против - стопудово носит джинсы от Бектурсунова. А если кто в этом сомневается, то младшие боксеры ему разъяснят почем фунт демократии. Геть розумних - Київу потрібен сильний мер. З кулаками - як добро і широтою поглядів куренівського рекетьора.
Ольга
6020 дн. тому
Так отож....Просто гидко дивитись, як Вася розмножується и уже не десятьма, а кількома десятками пальців лупить клавіатуру на славу свого роботодавця, послуговуючись високим штилем про добробут киян, насправді відпрацьовуючи свої неправедні грошенята.
otar
6020 дн. тому
Ольго, дякую за захист) Насправді, знаючи, що коментарі від імені Васі та інших наївняків у стилі "чем Кличко лучше Черновецкого?" пишуть молоді і цинічні працівники казбекохолдингу, я не маю бажання включатися в їхні ігри, технологія яких мені добре знайома.
Ольга
6020 дн. тому
Ольга // 10.04.2008 14:47:01 Знаете Вася, давайте уж не лукавить. Между нами-то, журналистами-то, хм... И вы и мы хорошо знаем, КТО обычно ПИШЕТ в редакции, не так ли? Именно те, кто получает у Черновецкого гороховый кисель и бесплатную похлебку. Стараниями именно этих несчастных людей все еще жив эпистолярный жанр. Не стыдно вам - их спасибо за перловку делать своим аргументом в пользу Черновецкого??? Не аргумент эти ваши "мешки писем". Нам письма тоже мешками носят - 70 процентов авторов - сообщают, что их соседи облучают "космическими лучами", и оставшиеся 30 процентов передают концепцию справедливого переустройства общества (копия - в ООН). Вот - ваши мешки благодарностей. И не давите Отара отсутствием у него аргументов, я вам их приведу. Черновецкий, пардон, нюхает кокс. Это так, без стыдливого "неадекватен". Вам еще аргументов???? Мне достаточно и этого.
Ольга
6020 дн. тому
Знаете Вася, давайте уж не лукавить. Между нами-то, журналистами-то, хм... И вы и мы хорошо знаем, КТО обычно ПИШЕТ в редакции, не так ли? Именно те, кто получает у Черновецкого гороховый кисель и бесплатную похлебку. Стараниями именно этих несчастных людей все еще жив эпистолярный жанр. Не стыдно вам - их спасибо за перловку делать своим аргументом в пользу Черновецкого??? Не аргумент эти ваши "мешки писем". Нам письма тоже мешками носят - 70 процентов авторов - сообщают, что их соседи облучают "космическими лучами", и оставшиеся 30 процентов передают концепцию справедливого переустройства общества (копия - в ООН). Вот - ваши мешки благодарностей. И не давите Отара отсутствием у него аргументов, я вам их приведу. Черновецкий, пардон, нюхает кокс. Это так, без стыдливого "неадекватен". Вам еще аргументов???? Мне достаточно и этого.
Ivan
6020 дн. тому
Есть такой человек Казбек, который сегодня заходит к редакторам основных новостийных передач ТВ и так бодренько раздает взятки (за хорошее освещение Космоса или Дениски Басс в новостях). За освещение общаний мера, а не результатов его деятельности. Взятки берут. Я знаю как минимум два человека. И стыдно становиться за нашу журналистику. Только за этот месяц примерно пол миллиона долларов уже роздано налом (пока рекламные службы телеканалов спять, кто то получает на карман). Там, где люди Казбека не могут договориться с редактором или журналистом, Казбек официально идет в рекламный отдел и нагибает службы новостей. Доходы нужны всем. Прикол в том, что все каналы Пинчука (редакторы) получают деньги за джинсу. НЕ взирая на то, что Пинчук и так дал добро пиарить нынешнего мера. ПОЗОРИЩЕ. Ладно там газета Сегодня или По-киевски (знала бы Юля!)... но ТВ!. Поэтому-то дорогие пинчуковцы Интеру и плюсам вы сильно проигрываете. Не только в рейтинге, нол и вспосбности продаваться. А рейтинг Космосу делают именно медиа. С автором статьи согласен. Будете еще 5 лет жить с этим мером. Думаю что еще можно Крещатик раздать, Лавру, Марьинский парк - есть много хорошей земли в Киеве :-). Все это будет частной сосбвенностью. Только подумайте о детях, которым вам нечего будет сказать, когда они скажут , папа - а почему в Киеве в центре стоько небоскроебов, а в Париже только один. Почему Киев становиться таким уродливым? Почему тут столько бигбордов, что на голову не налазит? И наконец, когда ваш ребенок закурит, после хорошей рекламной компании на 6000 бигбордах Дениса Басса, то тогда вы вспомните - за какого мера вы брались взятки. И вам нечего будет ответить своему малышу.
VM
6020 дн. тому
Автор почему-то "забыла" заказуху для Юли Тимошенко. Или в данном случае платит Юля? Смешно все это читать. Автор причитает по поводу нехватки садиков. А при ком их раздали на откуп и в аренду? Отобрать обратно не так уж и просто. Выхлопы автомобилей- проблема ну просто обрыдаться! Очевидно, заказчики г-жи Сюмкар намерены за бюджетные деньги обновить автопарк киевлян и гостей города? Еще бы следовало возмутиться отсутствием снега зимой.
DimOK
6021 дн. тому
Мне, например, надоело, что Черновецкого обгаживают все телеканалы. А что плохого он сделал? Неужели вы, журналисты, хотите, чтобы мэром стал Кличко? Чем он лучше? Чем лучше говорящая обезьянка с подбитым глазом?
СТБшник
6021 дн. тому
Я не киянин у третьому поколінні. І не в сьомому. Але в свідоцтві про народження маю запис: місце народження - Київ. Так, народився на Севастопільській площі в пологовому. Крім того, маю київську прописку. Тому маю право голосувати. Знаєте як? Збирався голосувати за Черновецького. Чому? Бо не може бути міський голова столиці корумпованої держави не корумпованим чиновником. Кого б не обрали. А от без Черновецького буде сумно. З новин зникнуть неадекватні синхрони, розгублений погляд... Це взагалі - окрема тема для розмови. Повертаючись до нашої, скажу: тепер в жодному разі не проголосую. Бо на нашому рідному каналі заборонили говорити про Космоса погано, заборонили в корпоративних цілях. А дзуськи! Ганьба орлам Бактурказбекова, Джангірова і Космоса.
Прохожий
6021 дн. тому
Народ, а я поддерживаю Васю. Упреждаю злобные выпады а-ля "а ты откуда чумазое вылезло" и сообщаю: киевлянин в третьем поколении, первую половину жизни прожил в самом центре , на ул. Ленина, вторую - на Русановке. Наблюдал многих мэров, и должен заметить, что на фоне Омельченко Черновецкий - просто мать Тереза. Оставим в покое Борщаговку, возьмем нашу киевскую Венецию. Итак, именно Киевсовет мэрства Черновецкого отменил два резонансных омелиных землеотвода, которые будоражили наш микрорайон с 2005 г. Именно при Черновецком, а если совсем точно, то в прошлом году, первый раз за 45 лет своего существования был наконец-то почищен Русановский обводной канал, превращавшийся летом в вонючее болото. Омеля за 10 лет это сделать не удосужился, хотя клятвенно обещал. Именно при Черновецком утеплили торцы многих панельных многоэтажек на Русановке, обустроили детские площадки, начали менять асфальтное покрытие. Все на что сподобился у нас Омеля за 10 лет мэрства, это перед самыми выборами 2006-го года - поменять деревянные двери в подъездах на металлические с кодовыми замками. Этим летом через Русановский пролив будет пущен речной трамвай, который Омеля благополучно упразднил. И теперь поездка в Гидропарк будет занимать у местных жителей не 30 минут (автобус+метро), а всего 5. Если мадам Сюмар и ТК будет интересно, могу продолжить и рассказать, а что хорошего сделал Космос в масштабах всего Киева, а не отдельно взятого микрорайона. Кстати, за Леню я не голосовал, но, должен признать, он, в отличие от своего предшественника, занимается проблемами Киева.
alex
6021 дн. тому
Я хоч і не киянин, але скільки разів був у Києві такого бруду як зараз ніколи не бачів, хоча з іншого боку до такого дерібану і цинізму що був при Омельченко нинішній владі ще рости й рости. А щодо того що в центрі Києва нічим дихати, знов висловіть подяку Омелі, якщо при совєтах по Хрещатику пустили одну з перших тролейбусних ліній, аби автобусів там не було, то він її світи зняв, як і купу трамваїйних ліній, замінівши їх автобусами та маршрутками, дихайте кияне, їздіть "удобним, вигодним, бистрим транспортом".
Крещатик
6021 дн. тому
Отар, Вы что-то сникли совсем. Пока! Приходите к нам - мы Вам письма покажем. От психа в том числе. До, свидания!
Вася
6021 дн. тому
Отар, вы извините, что так много пишу. Но вы хотели про "Крещатик" поговорить? Вот описываю будни нашего издания. Интересно?
Вася
6021 дн. тому
К нам тут письма людей, которые поддерживают Черновецкого мешками приходят. Может мы их сами пишем? А недавно принесли письма психа, который поджигал подъезды. Так вот он писал "Долой Черновецкого". Он тоже журналист?
Вася
6021 дн. тому
Все-таки мы журналисты, а потму обсуждаем статью, не ругаемся, а приводим аргументы. У Вас Отрар, пока аргументов нет. Совсем -совсем???
otar
6021 дн. тому
Не хочу, бридко.
Вася
6021 дн. тому
Отар, еслы Вы и дальше будете подигрывать, то те, кому Вы помогаете Вас первого и уничтожат. Сколько они уже, как собаки бешенные на Вас набрасывались?
Вася
6021 дн. тому
Кроме того, Вы поступили не этично, подыграв отдной стороне. Ну и где же Ваши принципы???? Кстати этих самых принципов не вижу и у Сюмар.
Вася
6021 дн. тому
Отар Вы понимаете, что единомыслие - это конец журналистики??? И потом моя мама в "Хрещатике" не работает. Как и большинство тех, кто будет голосовать за Черновецкого.
Вася - отару
6021 дн. тому
А что все журналисты должны работать против Черновецкого? Отар - обоснуйте свое высказывание.
otar
6021 дн. тому
Глянув ІР "Васи" та "потянули метро" - стало сумно. Колеги з "Хрещатика", невже ви вже зовсім-зовсім не журналісти? :(
Вася
6021 дн. тому
Мне не стыдно, что я с Борщаговки, как и моя мама. Гречку от Черновецкого не брали никогда и вообще голосовали за Омельченко. Но пришел Черновецкий. Наверное, кому-то он сделал плохо, а кому-то хорошо. Вот об этом и надо писать. Черновецкий плохой политик, но как хозяйственник он меня, киевлянина в седьмом поколении устраивает. И вот, что интересно - если бы не досрочные выборы и не подумал бы за него голосовать. А тем более писать в его защиту. Но журналисты сделали все, чтобы я подумал - "А ведь не такой он плохой, как его малюют". Сюмар пишет о диктате денег. Но ведь она же с цензурой боролась ЗА ДЕНЬГИ. Вот нет цензоров, одни шкурники. За что боролись на то и напоролись. Вот Сюмар предлагает бороться ПРОТИВ Черновецкого. А кто придет, она почему-то не пишет. А придет точно такое же чудо. Это в лучшем случае. А в худшем случае на Черновецкий ангелом покажется. Вот мы выбрали Ющенко потому, чтобы не стыдно было. А мне за Ющенко стыдно. А метро к нам в район начали тянуть не в 2004 году, а в 1980, после олимпиады. Но Лыбидь прошли толко при Черновецком. Я может и с Борщаговки, но не верю журналистам из Кацапетовки. И таких, как я, судя по опросам большинство в Киеве. Но журналисты из Кацапетовки уважают только свое мнение. Врядли поборники Черновецкого вообще поняли о чем я написал. Ведь Кацапетовка намного ближе к Европе, чем Киев.
семен
6021 дн. тому
Так і є, за космоса голосують найбідніші, яким не до високих матерій на кшталт обличчя міста, і наступних поколінь, їм з голоду не померти. Вони за пакет пшона ще раз за нього проголосують, а Вася з мамою перші. Ось кому байдуже до Києва, а не Сюмар.
Таша
6021 дн. тому
"Пришел Черновецкий и туда потянули метро" - боже, яка глибина знань про місто... Васю, Ви хоча б знаєте скільки часу розробляються проекти спорудження метро. А ви знаєте, що Деміївський відтинок почали в листопаді 2004 року. Скажіть чесно - голосуємо за Черновецького, бо дає пайки, доплачує до пенсії і підгодовує бомжів. Не соромьтесь і не притягуйте за вуха аргументи, які свідчать про вашу байдужість до Києва.
МК
6021 дн. тому
Не знаю що робиться в Києві. Не можу оцінити роботи мера. Єдине, що мене трохи кумарить від Нігерійця. Але... Бюджет Києва збільшився в 5-ть разів? Я просто не знаю. Але, якщо це факт, то він достатньо промовистий. Он люди кажуть, що і станції метро якісь відкриваються. Мені сподобалося яку позицію зайняло місто, коли приватні перевізники вирішили оголосити страйк. Одним словом. Киянам видніше - на скільки добре чи погано працює міська влада. Власне, це не має прямого відношення до проблеми джинси. Бо навіть, якби Черновецький був ідеальним мером, іншого способу потрапити в телевізор, окрім як за гроші, він не має. Те ж саме стосується і посад Преза та інших виборних речей. Дійсно, існує диктат грошей. Але. Сподіватися, що профспілка тут щось може змінити - марно. Так само як і "особиста/професійна/незалежна позиція" журналістів. Усі ці речі важливі. Але виключно як додаток. До основної страви. Цією "основною стравою" має бути принципове розуміння та усвідомлення усіма, що приватні/комерційні ЗМІ - у принципі - не здатні забезпечувати "свободу слова", "незалежну подачу об'єктивної інформації" і т.п. Саме тому, до речі, у Європі на стільку велику роль грають Громадські/некомерційні ЗМІ. Саме як НЕкомерційні, а не як НЕдержавні. Державне і громадське для типових європейців слова - повні синоніми. А тому, якщо тут у когось реально є бажання боротися з джинсою та маніпулюванням свідомістю людей через свідоме маніпулювання інформації, яка їм подається, то єдиний вихід - створення справжніх Громадських ЗМІ - на тих засадах, які застосовуються у Європі. Інакше діла не буде.
Мария
6021 дн. тому
Вася, я рада за вашу маму, но я и моя семья вынуждены были продать свою квартиру, под окнами которой на крохотном пятачке Черновецкий начал строительство высотки. В историческом центре. И не надо о том, КТО голосовал ЗА Черновецкого. За него голосовали вы и ваша мама. С Борщаговки. Извините.
конкретний факт
6021 дн. тому
сюмар - давно вже працює на бют, за неї навіть підписи збирали на заступника куруса, тому стаття в тєму!
Вася
6021 дн. тому
Плохо, когда газета или канал вместо информации дает агитацию. Но Сюмар тоже агитирует, а не дает факты. Вот я, например, живу в голосеевском районе. Пришел Черновецкий и туда потянули метро. Дворники стали бояться, если на них жалуются на 051, стало чище. У мамы на Борщаговке отремонтировали трамвайную линию и она теперь не шумит. Моя мама лучше спит. Против Черновецкого голосуют приезжие, а журналисты, в основном приезжие. Если Сюмар не нравится в Киеве, пусть ищет другой город. А то, как почитать, то не город, а ад.
санді
6021 дн. тому
Такий закон жанру. Приватні медіа продукують приватно вмотивовану інформацію. Сказати погане про Черновецького - це наразитися на пресинг з боку менеджменту і власників. Бо, спочатку вдарять гаманцем, а потім звільнят за профнепригодність. Тому, лише потужна профспілка здатна стримувати наступ "бабла". І це лише тоді, коли нам усім буде соромно від усвідомлення, що мера знову оберуть журналісти :-(
Дмитро
6021 дн. тому
Дякую, Віко! Але, схоже, вже пізно...
Факт
6021 дн. тому
Гірші за українських політиків - тільки українські журналісти :-)))) Усі знають
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду