Хід Табачником

16 Березня 2010
28178
16 Березня 2010
12:12

Хід Табачником

28178
Після того, як Віктор Ющенко зробив за п’ять років свого президентства із «всього українського» бутафорію, новий міністр освіти уже відірветься на повну
Хід Табачником

Призначивши 11 березня міністром освіти і науки України Дмитра Володимировича Табачника, президент Віктор Федорович Янукович почав виконувати свої передвиборні обіцянки, у невиконанні яких його звинувачували прихильники. А опоненти, в свою чергу, потирали руки: отакий він, «тому що послідовний», кинув свій електорат. Насправді ж Янукович наочно демонструє принцип: «Пацан сказав - пацан зробив». Якщо хто ще не зрозумів: ідеться про обіцянку Віктора Федоровича зробити російську мову другою державною, в перспективі - повернути Україну в російський культурний контекст. І те, що голова держави 9 березня запевнив свій народ у тому, що Україна лишиться українською, а державна мова - єдиною державною, насправді виявилося димовою завісою.

 

Бо вже за два дні Янукович сам (або з чиєїсь підказки) зробив хід конем. Тепер освітянську сферу віддано на розтерзання - не підберу іншого слова - людині, котра від народження, на генетичному рівні, сприймає Україну як країну, територію якої населяють здебільшого фашисти та їхні поплічники.

 

Дмитро Табачник як чесний фальсифікатор

 

На кожне звинувачення в українофобії він, перфектний оратор, ритор та демагог, завжди має відповідь. Ось кілька варіантів: «Я неудобный политик», «Я борюсь с мракобесием», «Я говорю всем неприятную правду». Через наявність подібних стандартних заготовок жодна дискусія з Дмитром Володимировичем - хоч на сторінках преси, хоч на майданах, хоч у студіях - апріорі неможлива.

 

Хоча б тому, що своїх поглядів, котрі не сумісні не лише з Конституцією Україні, але й із основними законами будь-якої держави, яка себе поважає, пан Табачник чесно не приховує. Його немає в чому викривати - він весь на долоні. Широкого резонансу набула пряма причетність Дмитра Табачника до підтасовки результатів телепроекту «Великі українці». Сам історик, до речі, не надто й заперечує. І виглядає, що скоро в школах викладатимуть історію так, як це подобається панові Табачнику. Ну, а свою причетність до інших, більш давніх фальсифікацій, він віднедавна навіть декларує.

 

Візьміть для прикладу книжку про Табачника з серії «Знамениті Українці», підписану невідомим мені Геннадієм Зубченком і написану явно з благословення та за редакцією головного героя. Ми можемо прочитати там про Табачника, що він зітканий із протиріч і, зокрема:

 

  • - будучи нащадком червоногвардійців, схиляє голову перед ідеалами «білого руху»;
  • - будучи прихильником «Білої Гвардії» Булгакова, в молодості дав комусь ляпаси за анекдоти про Чапаєва;
  • - будучи захисником світлої пам'яті Чапаєва, вступив на істфак КДУ лише з третьої спроби;
  • - в школі тихцем приклеював учителів до стільців, а в вузі робив подлянки старшим викладачам (мабуть, тепер міністр освіти відірветься на освітянах по повній!);

-   а також про те, як перед Табачником принижувалися офіцери КДБ, як він сам хамив по телефону президенту Ющенку, як хотів побити міністра культури Вовкуна, і нарешті про те, що доля не дала йому шансу стати останнім героєм (стор.117).

 

Найцікавіше написано на четвертій сторінці обкладинки. Мушу процитувати: «Однако до конца потенциал Табачника еще не раскрыт, и свою главную роль в отечественной истории он пока не сыграл». Тепер, як бачимо, зробивши хід Табачником, новий голова нашої держави дав цій фігурі шанс розкрити свій руйнівний для України потенціал.

 

Дмитро Табачник як розумний противник

 

Мені зараз неймовірно важко утримуватися від фраз, котрі сприймуться як безглузді пафосні гасла на кшталт: «Табачник - українофоб!» або «Табачник - ненависник всього українського!». Чесне слово, після того, як Віктор Ющенко зробив за п'ять років із «усього українського» клоунаду, бутафорію та велику приватну пасіку, важко говорити про якусь національну ідею, ідеологію, історію, сучасну українську культуру, її спроби влитися в європейський контекст: зміст кожної з цих фраз Ющенком нівельований і зведений до рівня нижче плінтуса. Власне, саме через це повернення Табачника не кудись, а саме в освітянську сферу, виглядає, без перебільшення, трагедією.

 

Бо якщо з Януковичем на його посаді можна і навіть треба змиритися, Табачнику треба опиратися з усіх сил. Але Віктор Федорович зі свого боку все зробив правильно. Тепер, коли йому почнуть закидати проросійськи налаштовану освіту, він розведе руками: «Це - не я. Це - Табачник». Але з посади міністра він навряд чи звільнить. На це теж знайдуться аргументи. Наприклад: «Дмитро Володимирович на своєму місці, бо він - розумний!». Це вже звучить навіть із вуст відомих політологів.

 

Банально, та від цього не легше. Адже Табачник насправді не дурний. І тут Україна може програти: на неї пішов війною розумний, хитрий, підступний та цинічний ворог, який до того ж тепер наділений владою. Причому - безмежною, абсолютною та безконтрольною: куди-куди, а в гуманітарну та освітянську сферу президент і прем'єр втручатися не будуть. Не хочуть. Україна ж не може, не здатна в силу різних причин протиставити українофобії міністра освіти нічого, крім примітивної русофобії.

 

У нас нема ідеології. У Табачника вона є. Свою ідеологічну платформу та програму він не раз вільно викладав у пресі. Дмитро Табачник є автором кількох книжок публіцистики, і його навіть називають «полемічним публіцистом». До речі, все це досить добре продається, навіть нагороджується - і це в державі, яку автор нагороджених книжок готовий розділити між Польщею та Росією! З книгарень не вилучається - і слава Богу! Надання Табачнику можливості вільно висловлювати свої неприємні нам погляди означає торжество свободи слова в Україні, за яку ми так ратуємо.

 

Ось тільки з приходом Табачника в міністерство освіти полемічні погляди його, окремо взятого громадянина, перестануть бути такими. Вони перетворяться на політику очолюваного ним міністерства. Всі незгодні будуть звільнятися з роботи.

 

Я не маю нічого проти російської мови. Я сам білінгв, пишу українською та російською, переходжу з однієї на іншу тоді, коли мені заманеться. Цим я не оригінальний. Проте любити країну, в якій народився і живеш, громадянином якої є і яку хочеш бачити кращою, може двомовний українець, російськомовний українець, російськомовний етнічний росіянин, грузин, єврей, вірменин, білорус, чукча - той, хто тут живе і зв'язує себе з Україною. Любити Україну може навіть глухонімий українець.

 

Красномовний киянин Дмитро Табачник, чудово знаючи українську, Україну не любить. Ця держава, на його глибоке переконання, виникла випадково, без жодних для цього передумов, і розвивається лише на догоду вузькому колу україномовної інтелігенції. Так, ця фраза виглядає вирваною з контексту. Табачник говорив це, маючи на увазі - за незалежність треба боротися. Але ж тепер нашу боротьбу за незалежність освіти від його, Дмитра Табачника, проросійських ініціатив він, полемічний публіцист, визнавати не буде в силу свого службового становища.

 

Дмитро Табачник і НЕК

 

Не смійтеся, але я знову апелюватиму до Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі: чому НЕК жодного разу не розглянув книги, статті та усні публічні висловлювання пана Табачника про Україну й українців як зразок розпалення міжнаціональної ворожнечі, приниження гідності українців тощо? Поясню: тому що діяльність НЕК і діяльність Табачника знаходяться в одній ціннісній площині. Вони доповнюють один одного, і я дивуюся, чому Дмитро Володимирович досі не член НЕК і не заступник Василя Васильовича Костицького.

 

Свою діяльність НЕК виправдовує насамперед турботою про наших з вами дітей. Табачник, отримавши посаду міністра освіти, піде ще далі: якщо НЕК дітьми прикривається, то пан Табачник своєю владою візьме дітей у заручники тієї системи середньої та вищої освіти, яку він створить, перекроївши під свої погляди.

 

Ось лише одне припущення. Незабаром обов'язковий екзамен із української мови в Україні перетвориться на екзамен із просто «мови», на вибір. І можливості української, без того невеликі, тепер буде обмежено волею Табачника вже на рівні шкіл. Предмет «Історія України» перетвориться за значущістю на «Историю Украинской ССР» (була така зелена тоненька книжечка в моєму шкільному отроцтві), зате історія сусідньої держави буде подаватися як історія нашої. Якщо батьки школярів думають інакше, ніж прописано в затвердженій Табачником шкільній програмі, ці школярі просто не матимуть хороших оцінок із історії, літератури, мови, навіть прикладних наук. Ну, далі фантазія може породжувати інші футуристичні кошмари.

 

Дмитро Табачник і «рука Москви»

 

Кілька днів тому в київській книгарні я побачив цілу серію свіженьких, 2008-2009 року видання, книжок, привезених сюди з Росії і написаних російськими істориками про Росію. Їх десь десяток, але насправді більше - не хотілося витрачати часу на моніторинг решти. Всі вони присвячені одній темі: обґрунтованій реабілітації «дядечка Джо» - товариша Сталіна. Виявляється, в 1937 році треба було влаштувати терор, бо інакше троцькісти та інші фашисти вбили б Сталіна та захопили владу. Тоді ж, у 1937 році, треба було негайно саджати всю інтелігенцію в табори, бо інакше вона повтікала б до Гітлера і СРСР не виграв би війну. А так кращі уми сиділи в системі ГУЛАГу та кували перемогу. Ось як запобігли відтоку мізків. Ще там є книжка про непричетність Сталіна та партії до голоду 1932-1933 років. Словом, реабілітація сталінізму йде повним ходом, і це вже не поодинокі думки окремо взятих громадян Росії - це книжкова серія, видана дорого та якісно. Що означає: реабілітація комунізму та сталінізму стала частиною політики сусідньої держави.

 

Я поняття не маю, які зобов'язання Партія регіонів має перед Табачником. Але вже навіть не натякають, а відкрито кажуть: його кандидатуру саме на цій посаді лобіював не лише Леонід Кучма - тут вбачають «руку Москви». Ваш автор не є прихильником пошуку зовнішнього ворога, вселенського зла й теорій змови. Проте, зважаючи на погляди пана Табачника та його численні реверанси в бік Великого Брата, боюся навіть уявити, що зробить із нашою історією Дмитро Табачник і як інтегрує її в загальноросійський контекст, віддячуючи за потужне лобі. Тепер він може почати експансію актуальних у сусідів ідеологем.

 

Як приватна особа пан Табачник має право поділяти будь-які погляди та називати чорне білим, а голене - стриженим. Проте йому аж кортить зробити власні погляди основою української освіти й науки, новою державною ідеологією. Тому я не здивуюся, якщо після його нововведень дітям у школах розповідатимуть: великий терор був насправді благом для України, голод - оздоровленням нації, а СРСР - «золотим віком». Хочу помилятися - але інформація, почерпнута з збірників публіцистики Дмитра Табачника, не дає мені права на помилку.

 

Чи є можливість опору?

 

Що робити? Влаштовувати мітинги, писати маніфести, збирати підписні листи з гаслом: «Табачник - геть»? Ні.

 

Влаштовувати мистецькі акції «АнтиТабачник: ні українофобії в освіті»? Теж ні.

 

Власне, все це насправді потрібно, але громадська думка стосовно персони Дмитра Табачника в Україні вже сформована і без акцій протесту, результат яких буде нульовим. Думка ця здебільшого негативна. Інакше як пояснити, що слово «шок» вживається після оприлюднення списку складу нового уряду лише по відношенню до персони міністра освіти, причому про шок, у тому числі культурний, говорять і пишуть на абсолютно різних телеканалах і в абсолютно різних за спрямуванням суспільно-політичних виданнях. Чомусь жодне інше призначення нікого так неприємно не шокувало. Навіть соратники по партії, нині - теж міністри, про нього невисокої думки. Але акціями публічного протесту нічого не вирішити. Як на мене, слід апелювати до двох категорій громадян.

 

Перша і головна: українські освітяни. Ці безмежно шановані мною, мало оплачувані та залежні від міносвіти люди, повинні оголосити Табачнику та його ініціативам війну. Ви скажете: ще нічого не почалося, а цей переляканий уже галасує. Проте не раз говорилося: ініціативи Дмитра Володимировича спрямовані на проросійську орієнтацію української гуманітарної сфери. Своїх орієнтирів він чесно не приховує. А значить, думати на кілька ходів наперед у ситуації, що склалася, таки не завадить.

 

Шкільні вчителі - ось хто справді мусить протестувати, й ось чиї підписні листи та заяви дійсно будуть дієвими. Або взяти з пана Табачника обіцянку, що він не буде мати нічого проти «української України», хоча це звучить дуже наївно - він її просто не дасть. Не забувайте: в системі освіти в нас працюють переважно жінки. Якщо вірити численним історичним розвідкам, українські жінки завжди були зразком гордої непокори, особливо - коли над ними збиралися чинити наругу. Отже, освітянам, а точніше - освітянкам протестувати й опиратися політиці нового міністра сам Бог велів.

 

До того ж шановані мною освітяни повинні усвідомити одну важливу річ (і я готовий на колінах благати їх про це): не треба боятися чинити опір поганим для освіти ініціативам Дмитра Табачника. За опір ініціативам нового міністра освіти жодну людину не розстріляють, не посадять у тюрму, навіть не скалічать у темному під'їзді. Зрештою, освітяни мають право вимагати, щоби кожну свою реформу міністр пояснював публічно, відкрито та в форматі дискусії. Бо саме дискусій та полеміки, а не огульних звинувачень на свою адресу, вимагає від своїх опонентів Табачник.

 

Друга категорія - не смійтеся - нова влада, особисто президент та опозиційні політики. Якщо та ж сама опозиція справді по-державницьки налаштована, якщо нова влада та новий президент справді хочуть працювати для України і завести тут, як дехто прогнозує, власний рай, а не апендикс сусідньої держави, всі повинні домовитися: Табачника забирають з цієї посади в обмін на якісь спільні дії влади та опозиції, корисні в результаті обом сторонам.

 

Між іншим, ось коли, нарешті, з нашого боку може знадобитися Тягнибок, зійшовшись із новим міністром освіти у відкритому бою. Але ВО «Свобода» на призначення Табачника загалом ще ніяк не відреагувало, хоча львівська організація цієї найбільш опозиційної до Табачника організації вже долучилася до хору протестувальників. Причому, знову ж таки, не будучи прихильником жодної політичної сили, схильний припустити: ось коли «Свобода» нарешті може виявити себе, діючи послідовно та конструктивно і створюючи противагу всім імовірним ініціативам пана Табачника стосовно корекції і без того не всім досконалої української освіти.

 

У політичних іграх я дилетант. Та ось що підказує хлопський розум: якщо вже Дмитрові Володимировичу обіцяно посаду в уряді - хай обіймає будь-яку іншу. Ну призначили ж Василя Цушка міністром економіки! Табачник міг би бути міністром транспорту, тоді б у бік Росії ходило більше швидкісних поїздів, зручних для тих із нас, хто має в сусідній державі друзів, родичів, бізнес-інтереси, гастролі, інші справи. Бо економічних, культурних та особистих зв'язків із державою Росія ще ніхто не відміняв.

 

Це об'єктивно, шановна інтелігенціє: в інший спосіб негативний вплив поглядів нового міністра освіти на освіту наших дітей не усунути. Бо якщо в школі дітям будуть розказувати про Переяславську Раду та ОУН-УПА одне, а вдома - інше, проте за межами квартир дітей каратимуть оцінкою за почуте вдома, це буде чергова перемога подвійної моралі.

 

Фото - www.pravda.com.ua

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
28178
Читайте також
05.11.2010 10:12
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
39 139
21.10.2010 10:48
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
25 981
07.10.2010 10:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
11 136
05.10.2010 09:01
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
67 498
30.08.2010 10:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
42 554
09.08.2010 08:07
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
40 530
30.07.2010 10:51
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
41 501
26.07.2010 14:57
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
25 464
18.06.2010 10:33
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
31 680
10.06.2010 14:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
18 611
22.04.2010 09:27
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
18 523
14.04.2010 12:56
Андрій Кокотюха
20 323
18.03.2010 12:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
20 313
09.03.2010 19:22
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
13 984
03.03.2010 08:46
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
31 837
26.02.2010 17:50
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
20 956
25.02.2010 07:37
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
38 291
20.02.2010 10:35
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
21 556
15.02.2010 07:17
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
18 511
03.02.2010 07:42
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
25 624
25.01.2010 14:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
22 068
18.01.2010 10:29
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
27 351
15.01.2010 10:29
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
21 908
04.01.2010 11:17
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
14 395
30.12.2009 12:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
23 364
22.12.2009 08:40
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
27 663
15.12.2009 09:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
17 730
08.12.2009 07:02
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
17 278
30.11.2009 12:14
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
14 124
Коментарі
58
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
lora52
5392 дн. тому
стыдно мне за журналистов. в частности за А. Безулик. смотрю сейчас ее проект. перед аудиторией - министр. я не говорю о человеческой этике, которой явно не хватает, как и хороших манер. достаточно посмотреть. как она ведет передачу, становится ясно, что Анна либо понятия не имеет о журналистской этике, либо не хочет напрочь знать о ней, исполняя ее законы. эти агрессию, предвзятость, с которыми журналист обращается к своему визави, лучше Анне пересмотреть свои вопросы, свое поведение в кадре. объективностью и не пахнет... а ведь задача журналиста - не сталкивать лбами оппонентов, а доносить информацию до аудитории. когда журналист ведет интервью, он задает тон и аудитории. заказное шоу. смотреть никогда не буду. жаль мне тех, кто попадает под этот обстрел. не журналистика это, господа. изучать надо вопрос, с которым идешь к людям. и помнить, что слово - оружие. ой как стыдно...
Веддаарди
5393 дн. тому
Ага, слышали: Табачник - геть, Ющенко - так! А по тексту, так шок от назначения Табачника показали те СМИ, которые не поддерживали Януковича. Те СМИ, которые поддерживали Януковича ("Сегодня", "2000" и т.д.) - против Табачника не выступают. Но если и дальше утверждать, что Украина - против Януковича, тогда да, тогда Украина против Табачника!
кокотюха
5393 дн. тому
так. росія 300 років жила під татарами, за що зараз вигрібає. Україна - спочатку під російською царською, потім - під російською радянською окупацією. до того - частково - під польською та австро-угорською. це не скарга, це факти. в мене до попереднього анонімного боягуза-коментатора повторне запитання: чому дядю сталіна не пустили на Захід, раз не було ніякої радянської окупації, а ніс дядя сталін тільки добро? і взагалі - дискусії зі сцикунами на цю тему вести не варто - вона не стосується напряму теми тексту. табачник - геть!
Веддаарди
5393 дн. тому
О как Кокотюха разошёлся.. Дерьмо - это то, чем пичкали Украину последние годы в организациях типа музея советской оккупации. Именно так, как Кокотюха и говорит: жри, мол, и не говори, что дерьмо. А теперь - всё, закончилось. Не будет больше такого дерьма! Пусть некоторые и возмущаются, но закончилось. Теперь не будут говорить, что строительство Чернобыльской АЭС, ДнепроГЭС и Криворожстали - это спланированная акция на уничтожение украинской нации (а кто не согласен - подать сюда паспортные данные). Обанкротилось это дерьмо на выборах! Ни Янукович, ни Тимошенко (до выборов), ни Тигипко тему исторического угнетения украинцев себе не брали. А взявшие, во главе с выдавливателем хохлов, обанкротились! Ибо это дерьмо Украина жрать не захотела!!! Во как!
преображенский
5393 дн. тому
В мультике про Маугли есть такой персонаж - шакал Табаки. Очень подлый, падалью питается. Кричит: "Акела промахнулся!" Никого не напоминает? Я - русский по национальности, патриот Украины, и меня зло берет, что русский язык защищает такой вот шакал Табаки.
Пластунский
5393 дн. тому
Предлагаю: ввести 50% налог на украиноязычную продукцию. Книги, фильмы, музыкальные записи. А полученные деньги пускать на развитие мовы. Говорят: глубина патриотизма определяется глубиной кошелька. Вот пусть патриоты наконец раскошелятся, а не жалуются на всех вокруг и не требуют от кого-то.
кокотюха
5393 дн. тому
отже, з розлогого коментаря, адресованого особисто мені, я мушу зробити висновок: моє персональне небажання, аби в Україну повернувся хороший сталін - лише небажання переглядати власні погляди та змінювати їх? мої погляди: говно не можна їсти. мене переконують - можна, спробуй, тобі сподобається, а не хочеш - це значить, не хочеш міняти поглядів. ну-ну...
Georg_Letoslov
5393 дн. тому
То что написано пером ... Историки оперируют фактами, согласно определенной идеи преподносят, или проще раздувают одни факты, и нивелируют, то есть не придают значение другим фактам. Особенность учебного процесса заключается в том что ученикам предоставляется к усвоению, именно к усвоению. а не для ознакомления, не только факты но и трактовки фактов, определение их значения и выводы. Шановний п. А.Костюха, у вашому дописі ми якраз і маємо нагоду спостерігати намагання певного трактування історії хитромудро поєднане в власними комплексами жахів та побоювань. Проте головна проблема подібних дописів та трактувань полягає у відсутності самої ідеї, ідеї на яку нанизуються події, замінником ідеї, як втілення вищого, є ідея як втілення погляду певних суспільних кіл, власне ідея яка слугує певним суспільним колам. Таким чином на заміну Історіі як науки про факти людського життя, приходить політика як інструмент влади і препарування фактами в угоду власне правлячої сили. Зміна усвідомлення історичних процесів призводить до розхитування суспільної свідомості, і якщо для дітей цей процес може бути корисний, як явище різнобічного відстороненого моделювання, то для дорослих, людей з усталеним світоглядом, подібні зміни - зрада, зрада внутрішньому Я, що страшніше ніж зрада подружня, чи зрада Батьківщині. Таким чином зміна усвідомлення, розхитування, історичних процесів породжує суспільний злам, і як наслідок суспільне явище - нація зрадників, а на ідеологічному рівні ідеологічний злам породжує відокремлення дотичних ідейних частин до більш потужних ідейних формацій, останне являеться ідейним підгрунтям революцій та війн. Слава Богу ці лихоліття оминають нашу країну, однак це не заслуга еліти, це заслуга окремо взятої людини, її системи поглядів, свідоиої і підсвідомої оцінки сучасних та історичних суспільних процессів. Таким чином коли ми кажемо- в Україні не має ідеологіі , це тотожно- в Україні немає системи поглядів що відповідала б системі поглядів громадян, а отже суспільства. Проте це не означає що в Україні відсутне суспільство, це означає що у суспільства відсутня еліта, яка б віддзеркалювала систему суспільних поглядів. Тож освічені панове, до Вас питання - що для Вас важливіше, система власних переконань, чи система переконань народу, суспільства яку намагаєтесь ви представляти. Ви цілком слушно пишете "У нас нема ідеології. У Табачника вона є..." Це найвища оцінка, яка в сьогоднішніх умовах може бути дана суспільному діячу України. Шануймося!
кокотюха
5393 дн. тому
сторонній, я пояснюю, чому гучний резонанс спеціально для вас: погляди окремо взятого табачника справді нічого не означають. триндить - нехай собі триндить, свобода слова. але погляди табачника-міністра - вже основа політики міністерства освіти, між іншим, а не сільського господарства. і свої погляди він буде тепер законодавчо закріплювати. вчителі будуть змушені викладати школярам догму про те, що сталін - рятівник України і таке інше. те ж саме - про мову: в побуті я двомовний, бо це моя особиста справа. але якщо десь репрезентую себе на людях, завжди спілкуюся українською. так само освіта: вдома, з батьками та з друзями - хоч на івриті, нема проблем. ніхто російську мову в Україні не забороняє на побутовому рівні. книжок оно скільки - купуйте, читайте. фільми на Петрівці преважно в російських версіях, за це ніхто нікого не карає. але в кінотеатрах американський чи інший європейський або азіатський фільм - будь-ласка, українською. в школах - будь-ласка, державною, крім уроків інозеиниїх мов, на перервах та між собою. табачника дратує саме офіціальний статус України як держави. він не хоче її, він хоче смоктати сусідам і ні за що не відповідати, лише виконувати вказівки - фюрер мислить за нього.
Хата не скраю
5393 дн. тому
Сторонній, ви ніби притомна людина, а чому такий резонанс, зрозуміти не можете. Спершу Табачник як оратор паскудив нас, тепер буде як міністр. Обговорення персони Табачника, надіюся, з логічними наслідками, має стати прецедентом. Щоб кожен поілтик, перш ніж розтулити рота, думав, чим це потім обернеться.
Сторонній
5393 дн. тому
На мій погляд, дана дискусія безперспективна. Сторони навряд чи переконають у чомусь одна одну. Подолати глибинний розкол нації можна лише шляхом порозуміння, а для цього потрібно зусилля й бажання, а також утримуватись від крайніх оцінок. В історичних темах краще поки що взагалі не "ковирятись", у всякому разі, якщо хочемо досягти хоч якогось консенсусу. Щодо Табачника, то я особисто не розумію, чому такий гучний резонанс. Ну, висловлювався він відкрито, озвучував свої думки, ну й що? Мало ми ораторів наслухалися? Гірше, якщо прийде якесь потайне чмо і втиху розвалить освіту (науки в нас, на жаль, майже не лишилося).
кокотюха
5393 дн. тому
а чому я не боюся підписуватися? чому я взагалі не боюся? і, значить, конвєєр розстрілив ссср був слабкішим за конвеєр рейху, який ви пишете з великої літери навіть у коментах (симптоматично, до речі). виходить, товариш сталін особистість поважав, не заперечуючи проти гноїння в таборах людей з інакшими, ніж у нього, переконаннями, і з поваги не заперечував проти індивідуальних пострілів у потилицю, а фюрер заганяв у піч масово, не питаючи прізвищ - і в цьому тільки неповага? чим неофашизм відрізняється від неосталінізму? тільки тим, що у війні монстрів один монстр переміг іншого монстра? чому ж тоді дядю сталіна не пустили далі сходу Європи, раз він таких хороший? уже б дали йому, старому, зелену вулицю, аби будував свої табори у Франції, Британії, Австрії, Італії... через комунізм наша країна відсталав розвитку від цивілізованих країн.
Леся
5393 дн. тому
Автор має рацію. Стільки відомих людей відкрито виступили проти Табачника. А з боку опонентів нікого й не чути. Хай вони аргументовано спростують кожен закид на адресу Табачника. Але щось мовчать.
Веддаарди
5393 дн. тому
Что, на слабо берёшь? Мол, скажи своё настоящее имя, а потом твоего ребёнка найдут какие-нибудь пацюки и отимеют во все щели?? Зачем ещё моё имя? Мол, не зная моего имени, трудно мне сказать, что кустарный станок XVI века ничем не отличается от ткацкого комбината? Конвейерные расстрелы гитлеровской Германии достигли такого размаха, что не выдерживали рядовые исполнители - верные сторонники Рейха. Банально сходили с ума. Работы много, работа тяжёлая. Поэтому пришлось фабрику ставить. Не из-за изощрённого садизма, просто масштабы не те. Именно поэтому нацизм осуждён, как бы критики Табачника не пытались показать, что он осуждён за недемократичность или неуважение к человеческой личности.
кокотюха
5394 дн. тому
чим масові вивезення людей на Колиму і фактичне приречення їх на повільну смерть від голоду та хвороб відрізняються від печей Бухенвальду? а масові розстріли на конвеєрі, які практикувало вчк-нквд? що, по одному вбивати гуманніше, ніж усіх разом? виправдайте табори, а заодно - чорнобиль: аногей господарювання радянської влади, а тоді вже засуджуйте Бухенвальд, який, до речі, без вас засуджено. ну, а краще всього я почую того, хто підпишеться в коментах не анонімним ніком, а власним прізвищем, як ось я. тільки "вася пупкін" не канає. напишіть: я, такий то, люблю гітлера, сталіна і табачника.
Веддаарди
5394 дн. тому
Кокотюха, мой голос услышишь? "Фабрики смерти" - это совсем пустой звук или самостоятельно найти можно? Да обычные концлагеря от фабрик смерти отличаются так же, как кустарная прялка от ткацкой фабрики. Уничтожение людей в промышленных масштабах - вот что такое гитлеровские лагеря! Привезли вагон людей, загнали, включили, и через полчаса фабрика готова к обработке следующего материала. Говорить о фашизме и молчать о Бухенвальде - это оправдывать фашизм!
кокотюха
5394 дн. тому
для тих, хто пише мені окремо: чим гітлерівські концтабори в Польщі відрізняються від сталінських концтаборів на Колимі та в Магадані? Львів приєднали до України за пактом Молотова-Рібентропа, тобто, після того, як СПІЛЬИКИ сталін і гітлер роздерибанили Європу. навіть попри те. що об`єктивної історії не існує, цей факт уже не оскаржити: кілька років ненависні всім фашисти та улюблені вами комуністи буди спільниками та політичними партнерами. і це - теж факт, коментуйте його, як хочете. ну, а фашизм засуджено в Нюренберзі, правда - тільки ж ось після 1991 року не раз звучали заклики засудити комунізм у такий самий спосіб, тільки ж є купа сталіністів та неосталіністів, які проти засудження за злочини переможців гітлера, хоча злочини сталіна і кагановича такі ж самі, як гітлера і геббельса. табачник - це геббельс сьогодні. або каганович чи суслов, якщо хочете. я все ж таки не почув від окремих голосів, чим сталінські табори кращі за гітлерівські.
Объективный
5394 дн. тому
Автору Якщо Вас бентежить те, що діти у школі чутимуть одне, а вдома інше, то, не хвилюйтесь, саме тепер у них буде повна гармонія. Не знаю, чи буде це історичною правдою, і взагалі чи можлива правдива історія, якщо нею опікуються політики, але той фантасмагорий історичний компот, який існує зараз , теперішні діти споживати відмовляються. Мій 15 — річний хлопець днями побачив у повторному ефірі на одному з каналів , якщо пригадуєта був у нас комп”ютерний історичній проект до якоїсь річниці незалежності України. Була серія, де на тлі дешевої анімації, всерйоз доводилась думка, що без українських козаків і їх гетьмана і Людовик 13, і Рішел”є були б так собі — клоунами. Мій син спитав, чи означає це, що справжнє призвище героїв Дюма — Артосенко, Портосенко, Арамісенко і Дартан”янчук. І ще - чи не українські козаки будували піраміду Хеопсенка. Повірте — жодного вимислу від мене в цьому немає, так і було! Тому , можливо, варто писати історію не після того як вона стала вже давньою історією( Ви зможете зараз достеменно обгрунтувати мені чим дії Олександра Макідонського відрізнялися від дій Гітлера(окрім технічних засобів стратиі площ захопленого ). І чому один з них — вбивця, а інший - великий полководець) . Давайте писати історію в момент її здійснення. Причому не стільки думки фахівців і політиків,які зацікавлені в тому, якою буде ця історія, а й пересічних людей, які просто живуть за цієї історії. Давайте зафіксуємо , скажімо, існування НАШИХ двох з Вами пересічних думок про події, свідком яких МИ були. Моя думка — більшого сорому, аніж помаранчева революція, Україна досі (за моє життя) не знала і президент Ющенко — це найприкріша помилка українців за роки Незалежності(за моє життя), за яку вони довго розплачуватимуться. А якщо просто, по — людськи, то більшого придурка, брехуна і нездари, я в своєму житті не бачив. Так думаю я зараз, так думая я, коли стояв у 2004, у засратому до нестями біотуалеті на Хрещатику, коли поряд буяла помранчева революція. Саме тоді я зрозумів, що те, що у туалеті, і те, що на вулиці одне й те ж. Колего, тільки не треба діяти як історики і спростовувати мої думки, вони від цього не зміняться. Просто висловіть свої. Я їх апріорі поважаю, бо це Ваші думки.
Объективный
5394 дн. тому
Автору Якщо Вас бентежить те, що діти у школі чутимуть одне, а вдома інше, то, не хвилюйтесь, саме тепер у них буде повна гармонія. Не знаю, чи буде це історичною правдою, і взагалі чи можлива правдива історія, якщо нею опікуються політики, але той фантасмагорий історичний компот, який існує зараз , теперішні діти споживати відмовляються. Мій 15 — річний хлопець днями побачив у повторному ефірі на одному з каналів , якщо пригадуєта був у нас комп”ютерний історичній проект до якоїсь річниці незалежності України. Була серія, де на тлі дешевої анімації, всерйоз доводилась думка, що без українських козаків і їх гетьмана і Людовик 13, і Рішел”є були б так собі — клоунами. Мій син спитав, чи означає це, що справжнє призвище героїв Дюма — Артосенко, Портосенко, Арамісенко і Дартан”янчук. І ще - чи не українські козаки будували піраміду Хеопсенка. Повірте — жодного вимислу від мене в цьому немає, так і було! Тому , можливо, варто писати історію не після того як вона стала вже давньою історією( Ви зможете зараз достеменно обгрунтувати мені чим дії Олександра Макідонського відрізнялися від дій Гітлера(окрім технічних засобів стратиі площ захопленого ). І чому один з них — вбивця, а інший - великий полководець) . Давайте писати історію в момент її здійснення. Причому не стільки думки фахівців і політиків,які зацікавлені в тому, якою буде ця історія, а й пересічних людей, які просто живуть за цієї історії. Давайте зафіксуємо , скажімо, існування НАШИХ двох з Вами пересічних думок про події, свідком яких МИ були. Моя думка — більшого сорому, аніж помаранчева революція, Україна досі (за моє життя) не знала і президент Ющенко — це найприкріша помилка українців за роки Незалежності(за моє життя), за яку вони довго розплачуватимуться. А якщо просто, по — людськи, то більшого придурка, брехуна і нездари, я в своєму житті не бачив. Так думаю я зараз, так думая я, коли стояв у 2004, у засратому до нестями біотуалеті на Хрещатику, коли поряд буяла помранчева революція. Саме тоді я зрозумів, що те, що у туалеті, і те, що на вулиці одне й те ж. Колего, тільки не треба діяти як історики і спростовувати мої думки, вони від цього не зміняться. Просто висловіть свої. Я їх апріорі поважаю, бо це Ваші думки.
Ремарка
5394 дн. тому
Доволі непереконливо звучить "ситуативний союз" із Гітлером. Для арійців східні слов'яни були нижчою расою. Сталін приєднав Львів до України, збільшив її територію. Сьогодні вже дано оцінку і фашизму, і сталінізму. Незрозуміло одне: скільки нас, українців, потрібно хлестати по щокам, щоб ми нарешті перестали гризтись між собою? Недружна, дурна, нещасна нація. Говорю це з любов'ю.
Бомбик
5394 дн. тому
Капец! Пять лет мы все плавали в вашем оранжевом сиропе и терпеливо ждали, чем же себя покажет помаранчевая команда. Она себя показала, сама же и похоронила своей безграничной тупостью национальную идею. Они ушли - и легче стало дышать. Сейчас голубые устроят им холодный душ, а лет через пять, даст Бог, и нормальные придут. Я лично Западную Украину ни в чем бы не переубеждал - пусть идут на все четыре стороны, назад в Польшу или куда там. Вместе со своими героями-идолами. Остальная Украина, и это не только Донбасс, разберется сама, что ей делать. А что до Табачника - пусть порулит, вы меня в этом уже убедили. Для разнообразия.
капец
5394 дн. тому
А почему бы разным бомбикам и атсосикам не отделиться своей донбащиной от Украины. Не надо и пилотных проектов - свой презик янык и достойные вашей зоны министры уже есть. вот и живите счастливо, стройте свое экономическое и культурное чудо, под руководством кгб. А мы будем мучиться без ваших советов.
Кокотюсі окремо
5394 дн. тому
Якщо у вас ніяк не поновлюється мислення після лоботомії, пояснюю: фашизм засуджено усім світом. Був Нюрнберзький процес. У Європі був рух опору проти Гітлера. Кожна українська сім'я (за винятком хіба що гуцулів з важкодоступних районів) постраждала у Великій Вітчизняній війні, втративши батьків та дідів, які воювали з фашистами. Захід України через упередження до Радянської влади частково підтримав Гітлера, створивши формування УПА. Це трагедія нашого народу, його жива рана, на якій спекулюють брудні політикани, екстраполюючи настрої локальних територій на всю Україну, таким чином роз'єднуючи її. А такі як ви цьому потакають. Спитали б у всього народу спочатку, провели референдум, що для людей пам'ять про загиблих і яка ідея в Україні домінує. Схід ніколи не підтримає Бандеру, це виключено, і нічого гвалтувати Україну своїм "націонал-патріотизмом". Націонал-фашизм уже пішов у небуття історії.
atos
5394 дн. тому
БОМБИКУ- РЕСПЕКТ. Даеш федерацию или конфедерацию!!! А НАЦИКИ- в Европу-мыть клазеты,менять памперсы деткам,подметать дворы .
кокотюха
5394 дн. тому
прошу внятно і по можливості - окремим текстом пояснити, чим працювати з фашистами проти коміністів, як Бандера, гірше, ніж із комуністами проти фашистів? чим комунізм кращий за фашизм? будь-який історик та політолог знають, що таке "ситуативний союз". війна 1941-1945 років відбувалася на території України, а українців лише використовували з німецького та російського боків. ось вам, фанати табачника, реальна історична правда. а табачник - не патріот, яе тутпише дехто. вірніше, він патріот київської губернії в складі російської федерації. і хай люди з Донбасу не сподіваються: їхню територію табачник теж Україною не вважає.
Україна
5394 дн. тому
Ідея Лесі мені подобається більше.
Бомбик
5394 дн. тому
У меня лучше предложение: ускорить федерализацию Украины. Начнем с пилотного проекта - отделим западную Украину от ненавистных ей москалей. Там будут чтить Бандеру, Шухевича, платить из местного бюджета льготы воинам ОУН-УПА. Президентом там будет Тягнибок, министром образования - Фарион. На финансы пусть садят Юлю. С остальной Украиной - визовый режим. Через год посмотрим, какое экономическое чудо и культурную революцию они нам продемонстрируют.
Леся
5394 дн. тому
У мене пропозиція. Влаштувати міністрам ЗНО у прямому ефірі. Подивимося, хто інтелектуал, хто ні. Хто виграє шоу "найрозумніший" - того в прем'єри. А якщо серйозно, чи є виписані критерії, яким має відповідати той чи інший міністр. Чи це справді лише справа смаку новообраного президента.
atos
5394 дн. тому
Правдорубу. Я знаю человека , НЕ ИСТОРИКА ПО ОБРАЗОВАНИЮ, который показывап ФЕНОМЕНАЛЬНЫЕ знания истории. Я ,на спор, специально,подготовил вопросы по каким то странам вроде Сьера-Леоне или Габон,не помню уже, и он мне ВЫДАЛ целые лекции по ним. Это было ХОБИ этого человека. Этим я хочу сказать, что Табачник фанатично изучал историю ,а не как нибудь. О том что он ИНТЕЛЛЕКТУАЛ, даже его недоброжелатели признают. Вопросы ГОЛОДОМОРА освещали сотни историков ,писателей и у каждого своя правда. настоящий ученый должен САМ ПЕРЕВАРИТЬ все это и делать вывод. В этом сила Табачника. Не сомневаюсь что он ПАТРИОТ, НО НЕ НАЦИ!
Українка
5394 дн. тому
Коротше, Табачнику забезпечили такий піар, що інші міністри можуть лише позаздрити. Та це все слова, слова, слова... Може, подивимось на реальні справи? І нового проросійського міністра, і дієвої національної опозиції. Хто з них виявиться дієвішим? Боюся передрікати...
Українець
5394 дн. тому
Я скажу коротко і ясно, Табачник ГЕТЬ!!!
Гов
5394 дн. тому
Маріаонно, а як переслідували за російську мову? когоьс розстірляли, або до ГУЛАГУ відправили, як колись за українську? Чи, може, з роботи вигнали? Чи за вами по вулиці з бейсбольними битами ганялис?
Степан
5394 дн. тому
Не Табачник, а ціла табака.
ocивiтянка
5394 дн. тому
Згодна з мутер на всi 100%. Вони за владу б"ються,а ми повиннi бути в ролi цапа-вiдбувайла !
Мутер
5394 дн. тому
Нехай такі поради виконують ті, хто нас до цього закликає: О.К., Міхельсони, Кокотюхи і т. п. Нехай своїх дітей використовують як аргументи у політичних аферах.
О.К.
5394 дн. тому
Освітяни працюють з учнями за гроші і відповідають за дітей, тільки поки ті перебувають в навчальному закладі. Натомість, батьки - безперервно, по суті, все життя. Достатньо значній кількості батьків одночасно забрати своїх дітей зі шкіл, написавши заяви директорам + копію в кабмін, що не дозволять своїм дітям відвідувати уроки, поки міністра не приберуть, проблема вирішиться впродовж кількох днів.
Марианна
5394 дн. тому
Руки прочь от Табачника! А что творили ваши оранжевые, когда навязывали нашим детям фашистскую идеологию, когда делали героями бандеру и Шухевича? Когда преследовали за русский язык? Вы не знаете, как в вузах создавали комиссии по проверке того, на каком языке преподаватель ведет занятия? Как ставили "на ковер "преподавателей за то, что бумажка написана на русском языке. Вот и обломались. Всякое действие рождает противодействие.Закон физики.
Мутер
5394 дн. тому
Та залиште ви в спокої тих студентів та вчителів. Ще не вистачало, щоб котрась дитина вилетіла з вузу за якусь політичну дурню! не для того батьки платять скажені гроші за навчання. А вчителі? Що, у них так багато соціальних гарантій? Ви свої політиканські провокації припиніть. Пережиємо ще не одного міністра - не велика мація!
ocивiтянка
5394 дн. тому
Нехай автор Андрюха Кокотюха навiть не сподiваэться,що вчителi пiднiмуть бунт.Дурних молодят ви можете обдурити,але не нас. При Табачнику працювалося набагато спокiйнiше.Нiхто не каламутив "мутну воду".Робота велась i справдi навколо якостi зань,а не навколо непотрiбних,необмiркованих реформ!!!
фима
5394 дн. тому
Про что вы говорите! Какие такие шановани освитяни! Учителя! Покорные рабы. Прочитайте лучше жалобные стоны этой люмпен-ынтилегенции в комментарих к статье о злоупотреблениях Жулинского. И делайте выводы. http://life.pravda.com.ua/scandal/4b8e32cac4175/view_comments/
Шмулик Химельсон
5394 дн. тому
Позвольте: Табачник - нацист, а Тягнибок и Фарион тогда кто? А Юля ваша - не зек? Да на ней же негде пробу ставить! Надо было выбирать порядочных людей, например, Тигипка, тогда, может быть, и без заезженной колоды министров обошлось бы.А сейчас мы имеем классический откат - зеркальное отражение свидомого шабаша. Маятник качнулся в другую сторону. Так что хрен редьки не слаще.
Клон
5394 дн. тому
2Олександр Михельсон: тести і болонську систему відмінять (ректори вже подали списки на власні іспити), підручники візьмуть e кацапстані, навчальні плани переглянуть... бюджети розкрадуть. Коли казнокрад доривається до корита - це вже погано, а коли це ще й дешевий клоун... През - зек, міністр - нацист ... унікальна країна.
Правдоруб
5394 дн. тому
2 atos. Думаю, всем интересно было бы узнать по КАКИМ реальным событиям знает историю Табачник? Он участвовал в битве под Крутами? Или во время войны был на фронте??? Может, он в 32-33 ЛИЧНО объездил всю Украину и убедился, что голода на самом деле не было??? И на каком основании у Вас "НЕТ СОМНЕНИЙ" в том, что он будет вести себя достойно и патриотично по отношении к своей стране??? Господа, чему мы удивляемся, если премьер-министр Азаров в нарушение Конституции не знает украинского языка или, что еще хуже ДЕМОНСТРАТИВНО говорит на русском???
Естетка
5394 дн. тому
На прикладі Дмитра Табачника ми нарешті повинні зрозуміти, як важливо мати гарну репутацію - і в політиці, і у науковому світі, і взагалі в житті. Шкода, що критерії честі й гідності не працювали до цього часу на виборах, бо переважно суспільство зосередилось на різних протистояннях та абстрактній "національній ідеї", яку швидко було знівельовано. Чисті руки, виважені висловлювання, порядні вчинки - чим вищий рівень, тим строгіші мають бути вимоги, а не навпаки. Це вічні цінності. А щодо власне пана Табачника, то я б дала йому шанс для реабілітації. Усім властиво помилятись. Хто без гріха, киньте в нього камінь. Або в мене.
Леся
5394 дн. тому
Atos, Табачник не працюватиме на благо України. Він не знає, що це таке. Як гадаєте, нижче наведені цитати писав інтелектуал чи "слегка образованный человек"? "Миссионеры", только вчера спустившиеся "з полонын", толпами едут в Донецк и Луганск, Крым и Одессу "обучать" местное население "украинству". "Может ли государство, считающее себя демократическим, навязывать большинству населения интересы меньшинства, пусть даже и "свідомого"? "Мова" должна быть не "державна", а народная."
Олександр Михельсон
5394 дн. тому
Господи, Андрію, звідки стільки печалі? Ну, зробили міністром освіти переконаного нациста. Ну так українці й не таких нацистів били. І подивлюсь-но я на того вчителя, котрий моїй дитині поставить погану оцінку з історії за те, що вона (дитина) знатиме історію реальну, а не "історію" за Табачником :))) Не ті часи, панове, ГУЛагу немає. Нічого надто шкідливого Дмитро Володимирович вже не зробить - це йому не початок дев*яностих, поїзд пішов. P.S. Це, звісно, не означає, що не треба вимагати його відставки. Треба, і то гучно. Але просто не розумію одразу взятого патріотами плаксивого тону :)
Правдоруб
5394 дн. тому
2 Гоша. Ну, конечно, Табачник - герой Украины! А Азаров с "милиционером" Цушком - экономисты мирового уровня, которые выведут Украину из кризиса без копейки денег от МВФ! А ты кто, "Гоша", Янулиз или Табасос? :-))
табакерка
5394 дн. тому
очки и бородка не делают из хуйла интеллектуала, бгг
atos
5394 дн. тому
Автор подтвердил,что Табачник ИНТЕЛЛЕКТУАЛ--это как раз и бесит некоторых нациналистов.Он историю знает не по учебникам,а по реальным событиям,архивам. Нет сомнений в том ,что у него хватит ума вести себя ДОСТОЙНО,ПАТРИОТИЧНО по отношению к своей стране. Да,в школах надо давать ПРАВДИВУЮ историю. Были мы и под Австро-венграмы,и под Польшей и в составе СССР и этого выкинуть из истории нельзя. А то что натворил Ющенко -надо как то вычищать. Всем "НАЦИ" надо успокоится ,мы Кремлю уже давно не нужны. Не нужны мы и Европе,а тем более, США. Надо хорошо отмыться,сменить памперсы и РАБОТАТЬ НА БЛАГО УКРАИНЫ.
Ліля
5394 дн. тому
Пане Андрію, гарна стаття, але мене дуже здивувала фраза про те, що Табачник "від народження, на генетичному рівні, сприймає Україну як країну, територію якої населяють здебільшого фашисти та їхні поплічники". На генетичному равні - це як?
Леся
5394 дн. тому
Гошо, а без образ не можна? Хочете захистити Табачника - спростуйте хоч один закид автора на його адресу. Може, й нас переконаєте.
yanec76
5394 дн. тому
Як на мене,покладати великих надій на вчителів не варто. Якщо не повстане студентство,нічого путнього не буде.
Пасічниця знов
5394 дн. тому
Ой, він ще Росію любить. Згадався Лєрмонтов: "Прощай, немытая Россия. Страна рабов, страна господ. И вы, мундиры ГОЛУБЫЕ. И ты, им преданный народ". Нічого не нагадує? А якщо серйозно, успіхів Вам, пане Дмитре Табачнику. Судячи з усього, нелегким буде Ваш шлях. Переконайте суспільство, що Ви - кращий міністр освіти та науки - усіх часів та народів.
ДимОК
5394 дн. тому
Наконец-то и русские граждане Украины смогут жить в нашей стране спокойно. Спасибо президенту!
Пасічниця
5394 дн. тому
Табачник нічим не гірший за українофілів, що тілько-но втратили владу. Ті пограбували неньку-Україну на мільярди, усіх пересварили, зробили газ дорогущим і т.д. Ну й що, що "не любить України". А за що її любити? (шутка юмора). Маємо ту владу, яку обираємо. Помаранчеві любили її в усі отвори, і що? Ще кажуть, крав. Не тримала свічки, не знаю. Але навіть якщо так, то чи це диковинка для нас? Он Юля перекачала 40 мільярдів собі за кордон, вибачилась - і все. Сталіна любить. Ну повинна ж людина когось любити, питання є? Діток поганому навчить. Нічого, перевчимо, це ж наші діти. Більше їм уваги приділятимемо. Нехай буде Табачник, ми його варті!
маркетолог
5394 дн. тому
чителі не будуть. це - одна з найпасивніших верств. що їм скажуть, те й робитимуть
Гоша
5394 дн. тому
Статья гадкая. Юлефаны в истерике. А Табачник реально сделал для Украины больше, чем Какатюха с "молодіжними та студентськими організаціями" вместе взятые.
1
5394 дн. тому
БРАВО!!!!! 17 березня, в середу, о 12:00 біля Міністерства освіти і науки України (м. Київ, просп. Перемоги, 10) молодіжні та студентські організації Києва проведуть театралізовану акцію під назвою "Табачника – на смітник історії!"
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду