Гріховні, але законні сестри

19 Грудня 2007
17883
19 Грудня 2007
14:06

Гріховні, але законні сестри

17883
Офіційна відповідь на репліку Миколи Гриценка «Свобода порно».
Гріховні, але законні сестри
Репліка Миколи Гриценка «Свобода порно», у якій автор критикує телеканал «Кіно» за демонстрацію фільмів, на його думку, «з елементами порнографії», викликала резонанс у читачів «ТК». Свій погляд на проблему вже висловив автор «ТК» Отар Довженко. Прес-служба телеканалу «Кіно» надала офіційну відповідь на запитання пана Гриценка. Публікуємо її без змін у повному обсязі.
 
Передусім канал «Кіно» хоче подякувати всім своїм глядачам, зокрема панові Гриценку, за увагу до наших фільмів та активну особисту позицію у ставленні до них. Особливо приємно було познайомитись із гіпотезою пана Гриценка щодо спроб молодого нішевого каналу конкурувати із «Свободою Савіка Шустера» на каналі «Інтер» протягом 35 останніх хвилин програми у п’ятницю, 14 грудня. Переконані, автор мав на увазі саме цю програму, оскільки зазначена ним у статті «Свобода слова» скінчилась о 21.40, і художній фільм «Гріховні сестри», який розпочався о 00.01, із нею не перетинався.
 
Ми вважаємо це порівняння особливо вдалим, оскільки воно є дотично спорідненим із такими глибинними для засобів масової інформації поняттями, як свобода та законність взагалі.
 
Отже, дозвольте розпочати з риторичного запитання: «Для чого створюються закони?». Хіба не для того, аби згідно з чіткими формалізованими нормами та правилами приймати об'єктивні рішення щодо того, що припустимо, а що ні?
 
У контексті телебачення та проблеми, яку ми обговорюємо сьогодні, відповідні норми та правила викладені в Законі України «Про захист суспільної моралі», на підставі якого експертна комісія Державної служби кінематографії при Міністерстві культури і туризму України приймає рішення, чи видавати прокатне посвідчення на фільм.
 
На зазначений фільм «Гріховні сестри», як і на всі інші художні фільми, серіали, мультиплікаційні фільми, що транслюються каналом «Кіно», видано відповідне прокатне посвідчення №4185-4194.2007, що дає право розповсюджувати програмний продукт на території України.
 
Відповідно до прокатного посвідчення, виданого Державною службою кінематографії, фільм «Гріховні сестри» належить до категорії Х21. Це означає, що перегляд такого фільму забороняється особам віком до 21 року. Демонстрація цієї стрічки має відбуватись у проміжок часу з 24 години до 4 години.
 
Проте ми віримо, що проблема, яку піднімає пан Гриценко – проблема «внутрішньої самоцензури» і «моральної долі покоління» - є значно ширшою. Тож канал «Кіно» у своїй роботі жорстко дотримується чинного законодавства, не демонструє еротичні фільми раніше 00.00, протягом трансляції розміщує на екрані відповідну позначку (червоний квадрат) і, глибоко поважаючи свого глядача, залишає за ним право вирішувати – дивитися наш канал після опівночі, переключитись на інший канал чи взагалі вимкнути телевізор.
 
На завершення хотілося б процитувати головного героя фільму режисера Мілоша Формана «Народ проти Ларрі Флінта»: «Якщо ми хочемо змінити закони – це вже предмет іншої дискусії, проте наше право приймати рішення самостійно не може бути обмеженим».
 
Канал «Кіно» запрошує усіх глядачів віком старше 21 року познайомитись із програмою «Х-Місія» о 00.00 та висловити своє ставлення до теми, що обговорюється, на сайті «Детектор медіа».
 
Прес-служба каналу «Кіно»
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Прес-служба телеканалу «Кіно»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
17883
Читайте також
29.05.2008 13:41
Євген Булавка
49 848
10.05.2008 16:53
Світлана Остапа
33 777
10.01.2008 14:54
Микола Гриценко
для «Детектор медіа»
16 326
19.12.2007 12:03
Отар Довженко
16 779
17.12.2007 17:04
Микола Гриценко
для «Детектор медіа»
30 060
14.05.2007 11:56
«Детектор медіа»
23 711
Коментарі
21
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
ChiGivara_36
5808 дн. тому
Самое интересное что чаще всего против порнографии выступают люди, не усматривающие ничего предосудительного в основном большинстве кинопродукции(да и не только) и разрешающие своим детям(не достигшим 16-и летнего возраста) беспрепятственно смотреть Голливудские боевики и ужасы (комедии это отдельный разговор(особенно Американские)), а так-же разрешают своим чадам играть в современные игры на казалось-бы безобидном и привычном уже ПК, хотя специалисты (к которым я в частности тоже отношусь) строго запрещают даже подходить к ПК детям до 12-14 лет. Как пример: несколько дней назад, 15-и летний "мальчик" из глубоко верующей семьи с особо отягчающими обстоятельствами зарезал своего 19-и летнего друга (45 ножевых ранений, вырезал глаза, отрезал уши и нос). Исходя из этого, может мне ответят "великоумные мужи" , где-же стоит искать корень зла и моральной деградации общества?!
Борода
6145 дн. тому
Мои дети например в 00.00 уже спят. А вот в 20-21 час, а то и раньше, я приходя с работы частенько застаю их у телевизора из которого льются реки кровищи И накакого квадратика. А еще во всех выпусках новостей политики нагло врут, поливают друг друга грязью и дерутся. Но слава богу новости детям пока не интересны. Так что борцам за мораль есть на что обратить внимание- для начала сами ведите себя прилично.
Лада
6176 дн. тому
Ermanno, а Вы наверно считаете, что дети это когда лет 7, ну 8, а в 15 - это уже не дети? И их умы уже готовы к таким кадрам на экране, как показывает "Кино"? Да, конечно, "Атлантиду" и "Татьянин день" смотреть не возможно,.... ужас....., куда приятнее порево на "Кино". А культура она именно в том и проявляется, что бы порево смотреть, а кто не смотрит, тот такоооооой не культурный, ханжа, все над ним смеются, ВСЯ медиаэлита ВСЕГО мира, боже, как дальше жить?... Хотя, да, нас так мало осталось, всё больше таких как Вы, котрым без порно никак,... ну никак.... ну не получается.... А порно-фильм самый простой способ возбудиться! Или Вы в них информацию черпаете, учитесь наверно? Запоминаете, конспектируете? Бог в помощь....
Ermanno
6180 дн. тому
Ой, а пан Сашко вже всюди. І звідусіль махає кулачком голим тьотям по телебаченню. І навіть збирає довкола компанію тьоть одягнених, що ховають приймача від діточок з "порєвом", як вони те кличуть, видаючи його виключно на час перегляду "Атлантиди" та "Татьяниного дня". То ж бо високоморальний продукт з блискучим виховним ефектом. Не те що цицьки по "Кіно", через які дітлахи не дізнаються про новий кримінальний сленг і не матимуть про що сперечатися із вчительками під час уроків. Ой, пане Сашко із сотоварищі, вам із самих себе не смішно. Над такими як ви , знущається вся медіаеліта світу. Та й лишилося вас хіба що у суспільствах на стадії "палеоліту". А пану То запитання, він в курсі, що французькі канали демонструють відкрито та без купюр стрічки, наприклад, Катрін Брейя, про що українські, маючи прогресивну та культурно підковану Нацраду, навіть не сміють мріяти. І досить брехати про европейські канали, у багатьох є тарілки й їм очі не замилиш.
КиноЧник Ане
6180 дн. тому
Аня, "дядя любить тьотю", это вы узрели в групповухе с оральным сексом? они "любят" друг друга все вместе сразу в разные места? Считайте, что я ваш ребенок. жду вашего "пояснення"
Влодко
6180 дн. тому
Пани Гриценко і Сашко, ви праві на всі 1000%! Тим, хто видає прокатні посвідчення на таку "фільмову продукцію", треба повідрубати руки, добряче промити мізки. Хоча. навря чи це допоможе, бо хабар для таких "видавачів" дорожче за ВСЕ, навіть дорожче за нормальне життя власних дітей. Якщо Сашкові знадобиться підтримка в організації позову проти теледіячів ТРК "Кіно", я і мої тисячі друзів та товаришів приєднаються!!!
Аня
6180 дн. тому
от я не розумію: коли у фільмі рубають комусь голову, руку, ногу, коли за півтори години на екрані вбивають чоловік 40, коли в цей час звучить лайка(на власні вуха чула нормальні такі матюки), і все це відбувається в 20-21-22 годині - то все гаразд. а коли після 24 години на якомусь телеканалі дядя любить тьотю(про що навіть червоний квадрат попереджає) - то це жах! Знаєте, шановні, я зможу якось пояснити своїй дитині те, що відбувається на екрані між дядьою і тьотьою, але як пояснити, чого отой дядя з автоматом вбив стільки людей, і йому за це нічого не було?
ТО
6180 дн. тому
Шановний Отаре, Свого часу я був причетний до перенесення французького досвіду зпозначення категорії програм на екрані. Французька Нацрада має важелі впливу на телекомпанії. Вона цілодобово записує всі програми, і тримає всі записи в архіві рівно тиждень. В разі порушень телекомпаніями французька Нацрада накладає штрафи або відкликає ліцензію без суду своїм рішенням. Якщо телекомпаніїя не згодна з такоим рішенням, вона подає оскарження до суду. Українська Нацрада реального впливу на порушників не має тому вона безсила, і на мою думку не намагається щось робити в напрямку реального контролю. Щодо значків на екрані. Я глибоко шкодую про перенесення французького досвіду на вітчизняний екран. Оскільки така європейська практика втілюється вами в українському варіанті, а червоні та жовті значки використовуються вами як дозвольна печатка для демонстрації кадрів, дійсно неприпустимих через подачу в некодовому форматному каналі кіно. Не вигадуйте - включіть уночі французькі телеканали і порівняйте, що вони показують після 24.00 з позначкою червоним значком. Чи готові ви винести на обговорення широким загалом кадри, які стали причиною обурення (а не дискусії)? Сумно, що рівень рівень розуміння еротики/нееротики у нас виявився далеким від європейського..., суто "кіношним". Як говорив російський юморист Євген Шифрін "...ну достали меня эти эротики.."
Твшник
6180 дн. тому
Демонстрация групповой мастурбации на "Кино" уже называется эротикой?
otar
6180 дн. тому
2 Сашко - Вєк свабоди нє відать :))
Сашко
6180 дн. тому
Шановний Отаре. Ви людина без честі і совісті. Всі ми знаємо, що ситуація проста і зрозуміла для всіх. Прокатне посвідчення вам напевне видають за ваші хабарі і за недбалістю тамтешніх працівників. Такі кадри повинні бути закодовані - це світова практика. Це предмет вже Завтрашньої розмови з новим міністром освіти про кваліфікацію тамтешніх "працівників". Невже не пам"ятаєте кримінальної справи, порушеної років зо два назад проти керівника "Воля-кабель", який був звинувачений СПАВЕДЛИВО у розповсюдженні порнографії через київську кабельну мережу? Закон ви трактуєте невірно, і тому ці кадри ми, громадськість,ми зафіксували на відео і склали спільно акт про демонстрацію порнографі на вашому каналі у зазначений час. Наше звернення і копії записів ми офіційно направляємо до прокуратури міста Києва, до Комітету у справах захисту прав споживачів і до Національної комісії з етики на чолі з М.Жулинським. Обіцямо порушення проти Вас особисто і інших причетних на ТРК "Кіно" кримінальної справи і докладемо для цього всих зусиль. Обіяцямо!
андрій кокотюха
6181 дн. тому
а ви не дивіться телевізор у новорічну ніч. а коли дивитесь, то лише ті канали, на яких сексу точно нема. ви ж їх знаєте. дітям після 00.00 взагалі нема чого робити біля телевізора, новорічна це ніч чи ще якась. вони спатоньки повинні.
Лана
6181 дн. тому
Так оказывается это фильмы для людей старше 21 года! Вот оно как! Значит законом запрещено смотреть ЭТО в 18,19,20 лет! Интересно...., а студенты в общагах об этом знают или они все после 00.00 спят, как зайчики? Ах, да, интернет..., все и так уже всё знают! Правда за интернет платить приходится, а по телеку почти нашару! И что же нам такой замечательный канал покажет в новогоднюю ночь после 00.00? Для телезрителя -порнографию, для андрея- секс. А мы с Катериной и Анной будем прятать наших детей от этих голубых экранов!
ЮраМ
6181 дн. тому
А може цим державним службовцям саме ЦЬОГО і не хватає. От і видають вони прокатні посвідчення - подвійна користь: і гроші в кармані і руки в теплі (майже як у гінеколога:))) Думаю, що в нашій країні багато які питання - невдячна справа.
Ганна
6181 дн. тому
Очевидно, що вести дискусію про секс і про політику - справа невдячна. Люди завжди розподіляються на на певні групи- політичні, соціальні, сексуальні і т.і. Сексологи, аби пробудити чутливісь паціентів, використовують еротичні картинки, але самий швидкий спосіб викликати сексуальне бажання - це перегляд еротичного фільму. То може ще подякувати каналу "Кіно", що вони груповухою збуджують націю, вчать, якщо не можеш сам- клич друзів, а якщо нема чоловіків - дівчата і самі впораються, це ж так красиво..... Хоча, це не моя справа, є державні службовці, хай вони вирішують, чого нації не вистачає, а в кімнаті у моєї дитини на телевізорі нема кнопки канала "Кіно", так, на всякий випадок... невідомо, що їм ще дозволять показувати.
www.nashe.tv
6181 дн. тому
Думаю, такие каналы ДОЛЖНЫ БЫТЬ и должны быть ПРОСТО ЗАКОДИРОВАНЫ !!! Почему ВСЕ иностранные каналы с подобным наполнением можно смотреть ТОЛЬКО ЗА ДЕНЬГИ !!! Та что там "у них"... Карточки для просмотра программ типа "джага-джага" можно купить и в Украине !!! Т.е. если просто включить тюнер (спутниковый) то мы увидим картинку художника, некогда проживавшего на берегах речки Выр, что протекает через город Белополье Сумской области... Малевич его фамилия... Но это лирика... Я не знаю кто писал этот ответ, но пресс-служба телеканала ЯВНО ПРИЗНАЛА НАРУШЕНИЕ ЗАКОНА!!! ЧИТАЕМ: "На зазначений фільм «Гріховні сестри», як і на всі інші художні фільми, серіали, мультиплікаційні фільми, що транслюються каналом «Кіно», видано відповідне прокатне посвідчення №4185-4194.2007, що дає право розповсюджувати програмний продукт на території України." я прошу прощения, но канал транслируеЦЦа на Украину, Белурусь, Россию, Польшу... и т.д. и т.п. Смотрите тут - http://www.lyngsat-maps.com/maps/amos2_eur.html Это территория, на которой смотрят "Кино и немцев"... Если бы канал был закрыт, и карты доступа продавались ТОЛЬКО в Украине - претензий НОЛЬ!!! Мне интересно, если дядя Витя случайно посмотрит как "Кино и немцы" продвигают культуру в массы, какова будет реакция? И искренне жаль, что сейчас труднее стало (точнее невозможно на 100%) добраЦЦа к телу дяди Вити... а то поделился бы с ним мыслЯми по поводу УКК (не, не укр. карн. код., а укр канала кино) :) Всего хорошего! /В.Кандыба/ P.S. Далі буде, або ні...
андрій кокотюха
6181 дн. тому
повторюся: голе тіло, еротика, навіть порнографія (якої, коли говорити в прямому значенні слова, в телевізорі нема) на багато порядків чесніша, ніж українська політика і українсьі політики. тому погоджуюся - свободу сексу!
телезритель
6181 дн. тому
Катерині Уважаемая Катя, вам уже писаали раньше, что заниматься воспитанием детей должны родители а не телеканал. А если вы свою миссию по воспитанию сводите к тому что включаете своим детям ящик , да ещё после 24... ну выводы напрашиваются сами. Цинику Тупым пентюхам очевидно не понятно что после 24 -00 начинается следующий день, а значит и к так называемому трауру никакого отношения не имеет. Прес-службі телеканалу «Кіно» Если цитируете фильм Народ США против Лари Флинта, то и действовать надо в духе героя! Даёшь порнографию в массы!!! Нашей Конституцией тоже кстати предусмотрено право на свободу слова
Ich
6182 дн. тому
Где же там порево на весь экран? Это ж для маленьких Раньше наши дети недоедали а теперь недосыпают
циник
6182 дн. тому
Особенно ярко было дело в день траура по голодомору - до 24.00 - траур, а ровно в полночь - красный квадрат и пориво во весь экран. А что? Все - по закону. Почему-то у других каналов хватает мозгов набирать рейтинги другим программированием. Интересно, а насколько успешно продается реклама внутри подобных программ?
Катерина
6182 дн. тому
Отстраненно реагирует телеканал - прокатное удостоверение получили. На этом все. Наша миссия - показывать продукт. А моралью заниматься не стоит, так как есть экспертная комиссия. Все логично. Каждый занимается своим делом. Рубим бабло, имеем теелзритеелй, рейтинг. Но тем не менее, - каждый занимаясб своим делом - делает это некачественно (имеется ввиду в контексте темы статьи Гриценко "Свобода порно" и ответа "Кино") Так договориться разве что можно о том, чтобы еще пробить какой-то фильм в эфир
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду