Канал «Дом» отримав попередження через показ мапи з «російським» Кримом

Канал «Дом» отримав попередження через показ мапи з «російським» Кримом

30 Вересня 2021
2626
30 Вересня 2021
11:54

Канал «Дом» отримав попередження через показ мапи з «російським» Кримом

2626
Представники каналу пояснили це помилкою монтажно-технічного відділу.
Канал «Дом» отримав попередження через показ мапи з «російським» Кримом
Канал «Дом» отримав попередження через показ мапи з «російським» Кримом

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення оголосила попередження державному підприємству «Мультимедійна платформа іномовлення України» (логотип: «Дом»). Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 30 вересня.

Після звернень Служби безпеки України та народних депутатів Нацрада розпочала перевірку каналу через те, що в програмі «Русский дневник» показав заставку з картою Росії, на якій тимчасово окупований Крим позначений як частина РФ.

За словами члена Нацради Максима Онопрієнка, попри те, що СБУ не виявила в діях працівників каналу злочину, порушення в ефірі було. До того ж під час повтору канал його не усунув. Представники каналу наголошували на тому, що сталося це порушення через службову недбалість — монтажно-технічну помилку.

Телеканал закликав Службу безпеки України допомогти у проведенні внутрішнього розслідування. А також зняв премію за місяць із винних у недбалості осіб.

Нацрада оголосила каналу попередження, а також нагадала представникам каналу про можливості скасування цієї санкції.

Нагадаємо, 29 липня Нацрада призначила позапланову безвиїзну перевірку каналу «Дом» через показ в етері мапи з «російським» Кримом. 5 липня 2021 року державний канал для тимчасово окупованих територій «Дом» розпочав службову перевірку через показ у програмі «Русский дневник» заставки з картою Росії, на якій тимчасово окупований Крим позначений, як частина РФ. Телеканал закликав Службу безпеки України допомогти у проведенні внутрішнього розслідування.

Редакція пояснила, що проєкт «Русский дневник» має графічну заставку з картою РФ, але без зображення окупованого півострова. Редакція тоді запевнила, що випуск було вилучено з етеру.

На каналі «Дом» додали, що всі працівники, які були долучені до цього проєкту «Русский дневник», наразі відсторонені від виконання своїх обов'язків. Редакція також заявила, що попередньо встановила винного.

Ілюстрація: скриншот із відео

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2626
Читайте також
Коментарі
1
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Лев Сорока
118 дн. тому
"Дачна відповідь" виходить на "К-2", а не на "К-1", де показують "Беверлі-Гіллз, 90210". Уже через Вашу помилку ЗМІ поширили неправильну інформацію.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду