Нацрада покарала К2 через програму, де Крим назвали російським

Нацрада покарала К2 через програму, де Крим назвали російським

13 Січня 2022
2213
13 Січня 2022
13:12

Нацрада покарала К2 через програму, де Крим назвали російським

2213
Компанії оголошено попередження.
Нацрада покарала К2 через програму, де Крим назвали російським
Нацрада покарала К2 через програму, де Крим назвали російським

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення оголосила попередження каналу К2 (юридична особа ТОВ «Телеканал "К2"»). Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 13 січня.

Моніторинг регулятора 25 вересня 2021 року зафіксував програму «Дачна відповідь». Виробником програми, згідно з копірайтом, є російська компанія з Москви. У випуску програми йшлося про дизайн інтер’єру і згадувались елементи оформлення різних палаців. З-поміж іншого ведучий зазначив: «… в том числе и в России, в Бахчисарайском дворце в Крыму».

За словами члена Нацради Максима Онопрієнка, телеканал сказав, що програму показував у запису і що вона адаптована для української аудиторії.

Голова регулятора Ольга Герасим’юк додала, що канал звертав увагу на те, що це була не інформаційна програма: «Дивно читати це від колег, бо так само працює і пропаганда РФ, яка може і у мультиках запускати свої наративи».

Представники К2 на засідання Нацради не прийшли.

Нагадаємо, перевірку К2 щодо показу «Дачної відповіді» Нацрада призначила 30 вересня 2021 року.

Як вже писав «Детектор медіа», упродовж року кілька українських каналів у своїх програмах назвали Крим російським або показали мапу України без півострова. Серед них, хоч як це парадоксально, був канал «Дом», створений, щоби протидіяти російській пропаганді.

Регулятор призначив перевірку, а «Дом» розпочав службову перевірку через показ у програмі «Русский дневник» заставки з картою Росії, на якій Крим позначений як частина Росії. Телеканал закликав Службу безпеки України допомогти у проведенні внутрішнього розслідування.

СБУ не виявила в діях працівників каналу злочину, представники каналу наголошували, що сталося це порушення через службову недбалість — монтажно-технічну помилку.

Редакція пояснила, що проєкт «Русский дневник» має графічну заставку з картою Росії, але без зображення окупованого півострова. Редакція тоді запевнила, що випуск вилучили з етеру. Однак Нацрада винесла каналу попередження

Ілюстрація: К2

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2213
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду