08:29
Середа, 23 Червня 2021

Суд скасував передачу УМХ в управління компанії Коломойського

998
Суд встановив, що «1+1 Інтернет» має кредиторську заборгованість у 33 мільйони гривень.
Суд скасував передачу УМХ в управління компанії Коломойського
Суд скасував передачу УМХ в управління компанії Коломойського

Окружний адміністративний суд Києва 15 червня скасував рішення тендерного комітету Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА) про визнання ТОВ «1+1 Інтернет», що входить до групи «1+1 медіа» олігарха Ігоря Коломойського, управителем «Українського медіа холдингу».

Суд частково задовольнив позов «Українського медіа холдингу» до АРМА. У задоволенні інших позовних вимог суд відмовив. Зокрема, в УМХ просили суд визнати протиправними дії АРМА щодо відбору управителя арештованими активами бізнесмена-втікача часів експрезидента Віктора Януковича, власника «Українського медіа холдингу» Сергія Курченка.

Суд мотивував своє рішення тим, що попри найбільш економічно вигідну пропозицію «1+1 Інтернет» виявилося збитковим. «Як слідує з фінансової звітності третьої особи за 2019 рік та 8 місяців 2020 року є збитковою, тобто розмір витрат перевищує розмір доходів. Крім того, ТОВ "1+1 Інтернет" вказало на наявність істотної кредиторської заборгованості перед контрагентами, що у сукупності з негативною фінансовою звітністю свідчить про неспроможність останнього генерувати достатній прибуток для сплати обіцяних ним гарантійних платежів на рівні 60 млн. грн. в рік», – йдеться в рішенні суду.

У суді додали, що загальна сума кредиторської заборгованості ТОВ « 1+1 Інтернет» становить 33 мільйони гривень.

Заступник голови АРМА Володимир Павленко сказав «Українській правді», що наразі у відомстві чекають на офіційне надходження рішення суду. Він уточнив, що УМХ ще фактично не передали в управління – договір з «1+1 Інтернет» досі не укладений через відсутність оцінки та згоди Антимонопольного комітету.

ДОПОВНЕНО: «1+1 медіа» 23 червня повідомила «Детектору медіа», що ТОВ «1+1 Інтернет» наразі не планує оскаржувати рішення ОАСК. Медіагрупа також прокоментувала інформацію про заборгованість компанії. 

Нагадаємо, 10 вересня 2020 року тендерний комітет АРМА обрав управителя для УМХ. Переможцем конкурсу стало ТОВ «1+1 Інтернет», що входить до групи «1+1 медіа» олігарха Ігоря Коломойського. Загалом у повторному конкурсі АРМА на управління активами УМХ брали участь шість компаній: ТОВ «Видавничий дім "Масаві"», ТОВ «Комунікаційний хаб "Економіка"», ТОВ «Сьогодні Мультимедіа» (входить до «Медіа Групи Україна»), ТОВ «Об’єднана медіа група», ТОВ «Видавництво Український медіа дім» і ТОВ «1+1 інтернет» (входить до холдингу «1+1 медіа»).



14 вересня група «1+1 медіа» повідомила, що очікує на аудит активів УМХ із залученням незалежних експертів та на погодження Антимонопольного комітету України.

Натомість троє учасників конкурсу – ТОВ «Сьогодні Мультимедіа»ТОВ «Видавництво Український медіа дім» і ТОВ «Комунікаційний хаб "Економіка"» – заявили, що подали до суду з вимогою скасувати результати конкурсу. Зокрема, «Медіа Група Україна» повідомила, що, на її думку, конкурсу мала передувати оцінка активів УМХ і ознайомлення учасників з її результатами, а сам конкурс мав проводитися через ProZorro.

Заступник голови АРМА Володимир Павленко в інтерв’ю «Детектору медіа» повідомив, що судові позови, які подані учасниками конкурсу на управління активами УМХ, не призупиняють діяльності АРМА та обраного ним управителя активів – компанії «1+1 інтернет».

Ще під час проведення конкурсу «Медіа Група Україна» заявила, що конкурс на управління активами УМХ не відповідає нормам чинного законодавства, тому його потрібно скасувати. «1+1 медіа», ще до своєї перемоги, вбачало в повторному конкурсі АРМА лобіювання інтересів ТОВ «Видавництво Український медіа дім». АРМА у відповідь заявило, що новий конкурс на управління активами УМХ проводить з дотриманням вимог законодавства та принципів відкритості.

Це був повторний конкурс на управління активами УМХ. Перший конкурс АРМА тривав до 3 липня, документи подали сім компаній: ТОВ «Об’єднана медіа група», ТОВ «1+1 Інтернет», ТОВ «Комунікаційний хаб "Економіка"», ТОВ «Зручно», ТОВ «Ера-медіа», ТОВ «Видавництво Український медіа дім» та ТОВ «Телерадіокомпанія "Шансон"».

Тоді «Медіа Група Україна», яка не брала участі в першому конкурсі, заявила, що конкурс АРМА не відповідає закону «Про телебачення і радіомовлення», та залишила «за собою право звернутися до суду». Водночас «Український медіа холдинг» заявив про намір оскаржити в суді конкурс АРМА, його результати та договір на управління. Радіокомітет також закликав Агентство пояснити процедуру проведення конкурсу, або скасувати конкурс та оголосити його повторно після усунення порушень.

Антимонопольний комітет України попередив претендентів на управління активами УМХ, що вони підпадають під антимонопольні обмеження, тому їм може бути потрібен дозвіл на концентрацію.

20 липня АРМА повідомило, що тендерний комітет Агентства не зміг обрати управителя для УМХ серед семи компаній, та оголосило повторний конкурс.

Як відомо, 9 вересня 2019 року Печерський райсуд Києва передав в управління АРМА медіаактиви бізнесмена-втікача часів експрезидента Віктора Януковича, власника «Українського медіа холдингу» Сергія Курченка. Зокрема, в управління АРМА передали майно, майнові та корпоративні права групи «Український медіа холдинг» (UMH), радіостанції «Голос столиці», Lounge FM і Radio Next, «Авторадіо», «Ретро ФМ»; юридичні особи порталів Bigmir.net, I.ua, Tochka.net; видавничий дім УМХ і його видання «Теленеделя», «Аргументы и факты в Украине», «КП в Украине», «Корреспондент», «Деньги.ua», «Команда», «За рулем»; друкарню «Укрполіграфмедіа», низку рекламних агенцій і сейлзхаусів, мереж розповсюдження преси (у тому числі «Твоя преса»).

Проте частина видань та інтернет-ресурсів УМХ нині працюють через дві юридичні особи, які не увійшли до переліку активів, що підлягають передачі АРМА, а саме: ТОВ «Кепрейт партнерс» (Bigmir.net, I.ua, Tochka.net, Gloss.ua, Food&Mood, I&Running, MPort, Bike&Me) і ТОВ «Видавництво "Український медіа дім"» («Футбол», «Корреспондент», «Архидея», TV.ua, Smak.ua, iSport.ua, Kolobok.ua, Vgorode). Також не підлягають передачі АРМА дві радіомережі, що за останні роки змінили власників: «Наше радіо» (ПрАТ «Наше радіо») і «Радіо П'ятниця» (ДП «Новий обрій»).

У квітні 2020 року видання «Наші гроші» повідомило, що злите в мережу листування заступника голови АРМА Володимира Павленка свідчить про можливе узгодження з Офісом президента України потенційних кандидатів на управління медіаактивами УМХ.

Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
998
Переглядів
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду