На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським

На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським

14 Січня 2022
3708
14 Січня 2022
09:11

На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським

3708
Проєкт мав 26 випусків та закрився невдовзі після зміни власника каналу.
На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським
На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським

На 4 каналі закрили програму «Люта українізація» з Антіном Мухарським, про що він написав у фейсбуці.

Ведучий зазначив, що на каналі встигли вийти 26 випусків проєкту.

«Це дійсно був чисто український продукт, що долав російщину, радянщину та малоросійщину. Трошки бурлескний, трошки інтелектуальний, трошки музичний, трошки розважальний, трошки історичний, трошки патріотичний, трошки сексуальний, трошки театральний... але назагал унікальний», – згадує Мухарський свою програму.

Він додав, що з цією командою поновити вихід «Лютої українізації» на іншому каналі не вийде, але «далі обов'язково щось буде».

«"А чи не можна його поновити на іншому каналі?" – питають у коментарях. Повторюся: з цією командою вже ні. З цією аурою, сенсами, героями, антуражем. Далі обов'язково щось буде. Щось нове і не менш шедевральне. Але "Люта українізація" віднині – ще одна сторінка історії українського ТБ. До нових зустрічей на телевізійних екранах», – написав Антін Мухарський.

«Детектор медіа» звернувся до ведучого по коментар щодо причин закриття програми.

Нагадаємо, 28 грудня 2021 року стало відомо, що нардеп Олексій Ковальов став засновником ТОВ «ТРК Інтеррадіо» (4 канал). Він заявив, що купівля 4 каналу відбулась відкрито, «без будь-яких сторонніх осіб» – актив купили його батьки, а потім подарували нардепу. Також він заперечив, що до купівлі каналу має стосунок Офіс президента.

Новий власник запевнив, що 4 канал залишиться проукраїнським і більшість колективу мовника збережеться.

Коментуючи наявність в етері каналу низки авторських програм, зокрема Андрія Іллєнка та Борислава Берези, які доволі критичні до чинної влади, Ковальов запевнив, що не буде ініціювати їх закриття, оскільки не може втручатися в редакційну політику.

Водночас вже 11 січня стало відомо, що 4 канал припиняє співпрацю з ведучим Остапом Дроздовим, який вів авторську програму «Прямим текстом» та проєкт у форматі інтерв’ю Drozdov. 

У коментарі «Детектору медіа» Остап Дроздов повідомив, що припинення співпраці з 4 каналом після зміни власника було питанням часу.

Фото: facebook.com/AntinMykharskyi

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3708
Читайте також
Коментарі
1
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Володимир
8 дн. тому
Таким і zik був, і першим, що зробили нові власники - забрали все українське. Чекайте на влащенків. Зе, як і зек... Методи однакові
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду