Борислав Береза пішов з 4 каналу, звинувативши керівництво у цензурі

Борислав Береза пішов з 4 каналу, звинувативши керівництво у цензурі

27 Січня 2022
5179
27 Січня 2022
14:19

Борислав Береза пішов з 4 каналу, звинувативши керівництво у цензурі

5179
Власник каналу визнає, що програму зняли з ефіру, тому що юристи знайшли там факти, «спрямовані на дискредитацію органів державної влади та дестабілізацію ситуації в країні».
Борислав Береза пішов з 4 каналу, звинувативши керівництво у цензурі
Борислав Береза пішов з 4 каналу, звинувативши керівництво у цензурі

Колишній народний депутат Борислав Береза заявив, що керівництво 4 каналу без попередження зняло з ефіру його програму «Засланці», яка позиціонується як проєкт журналістських розслідувань.

«Анонсований вчора ефір моєї авторської програми "Засланці" на 4-му каналі про аферу Зеленського з запуском державного авіаперевізника не відбувся. Без попередження і притомного пояснення нове керівництво каналу заблокувало вихід розслідування і мовчки зняло програму з ефіру», – написав Борислав Береза у фейсбуці.

За словами ведучого, за тиждень до цього керівництво каналу вирізало з його програми фрагмент про те, як нардеп від «Слуги народу» Олексій Ковальов купив 4 канал.

«Латентний конфлікт почався ще тиждень тому, коли керівництво каналу вирішило цензурувати мою програму про будівництво медіа-імперії Зеленського. В тому варіанті, який вийшов в ефірі 4-го, було вирізано фрагмент про придбання цього телеканалу тим самим "слугою народа" Ковальовим. Ми відмовилися плазувати перед новим власником, і на каналі моєї програми "Засланці" в YouTube вийшла повна версія, без купюр. А ще я попросив, щоб мені офіційно пояснили, чому без згоди зі мною із програми вирізали уривок? У відповідь – тиша», – додав Береза.

На думку колишнього нардепа, прибрати з ефіру каналу критику Володимира Зеленського нібито намагається Офіс президента. У відповідь на це Борислав Береза вирішив піти з 4 каналу.

«Зараз я разом групою журналістів програми припиняємо співпрацю з каналом, на якому з’явилась цензура та забороняють показувати незалежні розслідування про владу. Ми шукаємо нове місце для запису та для виходу програми. Так, це не швидкий процес, потрібно знайти нове приміщення, обладнання та декорації, а також домовитися з каналом, який погодиться надати свй ефір для програми та не буде втручатися в редакційну політику», – додав він.

Власник 4 каналу Олексій Ковальов, своєю чергою, заявив, що програму Берези зняли з ефіру, тому що юристи, за його словами, знайшли в ній недостовірну інформацію.

«У ЗМІ ширяться новини щодо провокаційної програми Борислава Берези, яка мала вийти в ефірі нашого каналу. Ознайомившись зі змістом, юристи запевнили, що викладені в програмі факти є такими, що не відповідають дійсності та спрямовані на дискредитацію органів державної влади та дестабілізацію ситуації в країні. З цих причин цю програму було знято з ефіру. Наша мета – говорити правду, а не плодити фейки», – написав нардеп у фейсбуці.

«Детектор медіа» звернувся до пана Ковальова по коментар, чи застосовується подібна практика перевірки контенту перед виходом в ефір до всіх програм, чи попереджені про це журналісти та чи не вважає власник каналу це цензурою та втручанням в редакційну політику, – і очікує на відповідь.

Нагадаємо, 28 грудня 2021 року, стало відомо, що засновником ТОВ «ТРК Інтеррадіо» (4 канал) став нардеп Олексій Ковальов («Слуга народу»). Він заявив, що купівля 4 каналу відбулась відкрито, «без будь-яких сторонніх осіб» – актив купили його батьки, а потім подарували йому. Також він заперечив, що до купівлі каналу має стосунок Офіс президента.

Новий власник запевнив, що 4 канал залишиться проукраїнським і більшість колективу мовника збережеться. Коментуючи наявність в ефірі каналу низки авторських програм, зокрема Андрія Іллєнка та Борислава Берези, які доволі критичні до чинної влади, Ковальов запевнив, що нібито не буде ініціювати їх закриття, оскільки не може втручатися в редакційну політику.

Водночас вже 11 січня стало відомо, що 4 канал припиняє співпрацю з ведучим Остапом Дроздовим, який вів авторську програму «Прямим текстом» та проєкт у форматі інтерв’ю Drozdov. 

Згодом на каналі закрили проєкт Антіна Мухарського «Люта українізація».

Фото: скріншот з відео

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
5179
Читайте також
Коментарі
1
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Запоріжжя
159 дн. тому
Черговий красний доказ того, що 4 канал слід видаляти із грайлистів. Що я вже й зробив, давно .. p/s: Компрометація влади через викриття корупції - це щось новеньке. Принаймні я такого ще не чув ))
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду