19:19
Середа, 29 Серпня 2018

Мураєв передав NewsOne в управління Портнову (ДОПОВНЕНО)

Батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки.
Мураєв передав NewsOne в управління Портнову (ДОПОВНЕНО)
Мураєв передав NewsOne в управління Портнову (ДОПОВНЕНО)

Про це передали в ефірі телеканалу NewsOne.

У сюжеті йшлося про те, що Володимир Мураєв, батько народного депутата  й одного з лідерів партії «За життя» Євгена Мураєва, передав Андрію Портнову, колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Віктора Януковича, 100% акцій телеканалу. На підписанні документів, яке відбулося у Відні (Австрія), був присутній генеральний продюсер каналу Василь Голованов

«Телеканал NewsOne змінив управлінця. Ми повідомляємо цю новину одразу після підписання договору без будь-якого приховування попри поширену практику замовчувати такі зміни українськими медіа», – сказала в ефірі ведуча новин.

«Головне моє завдання – максимальний захист журналістів телеканалу від будь-яких незаконних посягань, які ми можем спостерігати сьогодні», – прокоментував Андрій Портнов у сюжеті телеканалу.

«Ми обговорили створення європейського корпункту телеканалу NewsOne, прийшли до спільного бачення та розуміння і можемо стверджувати, що найближчим часом наші кореспонденти з’являться в Європі, Відні, Брюсселі тощо», – сказав генпродюсер каналу Василь Голованов.

У сюжеті також ідеться про те, що Андрій Портнов володітиме акціями каналу впродовж трьох наступних років.

Зауважимо, що в день виходу сюжету, 29 серпня, в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення розглядали результати позапланової перевірки NewsOne, і керівництво каналу - генеральна директорка Олена Рудік, генеральний продюсер Василь Голованов і юрист каналу - в повному складі представляли NewsOne у Нацраді. З повідомлення Андрія Портнова на Фейсбуку з'ясувалося, що угода відбулася ще 27 серпня.

За даними єдиного державного реєстру, власником ТОВ «Новини 24 години» (юридична особа каналу) поки що залишається швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником - Володимир Мураєв.

«Детектор медіа» звернувся по коментар до Андрія Портнова та очікує на відповідь.

Андрій Портнов - юрист і політик. З 2006 року був народним депутатом від Блоку Юлії Тимошенко, заступником голови фракції БЮТ. З 2009 року був членом Вищої ради юстиції. У квітні 2010 року, коли Президентом України став Віктор Янукович, став заступником глави Адміністрації президента Сергія Льовочкіна, керівником Головного управління з питань судової реформи та судоустрою. Згодом був радником президента Віктора Януковича, курирував реформу правоохоронних органів та органів юстиції. 24 січня 2014 року, в розпал Євромайдану, Віктор Янукович призначив Андрія Портнова першим заступником глави Адміністрації президента. Із цієї посади його звільнив в. о. Президента України Олександр Турчинов 26 лютого 2014 року.

У 2014 році Андрій Портнов виїхав з України. За даними ЗМІ, деякий час жив у Росії, потім переїхав до столиці Австрії Відня. З 2014 по 2015 рік щодо нього діяли санкції ЄС. У березні 2018 року стало відомо, що Служба безпеки України порушила щодо Портнова кримінальну справу за статтею «державна зрада».

Нагадаємо, в липні цього року телеканал NewsOne змінив структуру власності. Замість народного депутата Євгена Мураєва власником ТОВ «Новини 24 години» (юридична особа каналу) стало швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником у реєстрі зазначений Володимир Мураєв – батько Євгена Мураєва.

До цього ймовірний продаж телеканалу NewsOne обговорювався більше року. У січні 2017 року тоді ще генеральний продюсер каналу (на випробувальному терміні) Дмитро Носіков повідомив «Детектору медіа», що топ-менеджмент компанії знаходиться в стадії переговорів з потенційним покупцем або інвестором каналу.

Згодом «Детектору медіа» з власних джерел стало відомо, що до каналу можуть бути причетні олігарх Рінат Ахметов і Сергій Тарута. В інтерв’ю «Детектору медіа» пан Мураєв цю інформацію спростував і заперечив вплив на канал фінансово-промислових груп або влади.

У листопаді 2017 року в ЗМІ з'явилась інформація, що канал нібито фінансує власник «1+1 медіа» Ігор Коломойський. У публікаціях, зокрема, стверджувалося, що медіагрупа начебто частково профінансувала створення нового ток-шоу «Український формат», перший випуск якого з’явився на NewsOne 15 листопада. Внесок «1+1 медіа» начебто полягав у витратах на створення студії в шостому павільйоні Кіностудії ім. Довженка, проведенні зйомок та організації рекламної кампанії з використанням великої кількості білбордів. Внеском телеканалу NewsOne стала робота ведучих та розробка загального сценарію програми. Зазначимо, що зараз більшість із цих публікацій ЗМІ не відкриваються.

У відповідь група «1+1 медіа» поширила заяву, що вона не купувала телеканал NewsOne. Канал також спростував повідомлення ЗМІ про продаж.

Згодом «Детектору медіа» вдалося з'ясувати, що консультантном творчої групи ток-шоу «Український формат» на NewsOne виступають політтехнологиВолодимир Грановський і В'ячеслав Піховшек. Пан Грановський у минулому співпрацював і, можливо, співпрацює й зараз, з Віктором Медведчуком і Дмитром Фірташем.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
6625
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop