13:10
Четвер, 25 Лютого 2021

Колектив НТА не знав, що Любицький продав свій канал працівникам «каналів Медведчука». Вимагають його відсторонити (ВИПРАВЛЕНО)

9 699
Редакція уточнила, що Любицький лише юридично дотичний до НТА та не має впливу на редакційну політику каналу.
Колектив НТА не знав, що Любицький продав свій канал працівникам «каналів Медведчука». Вимагають його відсторонити (ВИПРАВЛЕНО)
Колектив НТА не знав, що Любицький продав свій канал працівникам «каналів Медведчука». Вимагають його відсторонити (ВИПРАВЛЕНО)

Колектив львівського каналу НТА 25 лютого 2021 року повідомив у Facebook, що не знав, що керівник каналу Роман Любицький продав телеканал ТОВ «Медіахолдинг новини», яке створили 100 працівників «каналів Медведчука», свій інший телеканал — «Перший незалежний» (ТОВ «Тайм медіа»). Колектив засудив рішення Любицького та закликав відсторонити його від посади директора НТА. 

«Вважаємо неприпустимою будь-яку співпрацю зі структурами, які діють для інтересів країни-агресорки Росії. Цю позицію ми неодноразово публічно озвучували та будемо робити це й надалі в ефірах наших проєктів. Водночас хочемо пояснити, що Роман Любицький – лише юридично дотичний до телеканалу NTA та не має жодного впливу на редакційну політику каналу. Він є директором ПП "НТА", яке володіє ліцензією на телевізійне мовлення. А увесь контент для телеканалу створює інша юридична особа , – заявили в редакції. – Вимагаємо від власників ПП "НТА" негайної реакції та відсторонення Романа Любицького від займаної посади».

Колектив львівського каналу пояснив, що ще з жовтні 2019 року виробництвом телевізійного контенту НТА займається продакшн ТзОВ «НТА+», засновниками якого є Віталій Крутяков та Наталія Струк. «Саме цей продакшн здійснює виробництво телевізійного контенту, який розміщує на телеканалі NTA, всеукраїнському етері телеканалу "Еспресо" та у соцмережах», – уточнила редакція.

ДМ незабаром опублікує позицію Романа Любицького щодо продажу його телеканалу компанії працівників каналів Медведчука. 

Як писав ДМ, 24 лютого 2021 року працівники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу «Перший незалежний». Зокрема, у каналу змінився власник: ним стало ТОВ «Медіахолдинг новини», яке 18 лютого створили 100 працівників «каналів Медведчука». Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг новини» складає 100 гривень.

Засновник та керівник ТОВ «Тайм медіа» Роман Любицький, якому належав канал «Перший незалежний», не підтвердив і не спростував інформацію про створення нового інформаційного каналу за участю колишніх співробітників медіахолдингу Тараса Козака, проте уточнив, що більше року шукав покупців для свого каналу.

Новий канал колишні співробітники ZIK, NewsOne та «112» планують запустити в квітні 2021 року. За даними джерел «Детектора медіа», керувати його запуском буде телепродюсер Олексій Семенов, який раніше був продюсером «112 Україна» (2013-2014), NewsOne (2015-2017), Прямого каналу (2017-2019).

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБОУ від 2 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Воно передбачає запровадження санкцій проти народного депутата України Тараса Козака та компаній, які володіють ліцензіями телеканалів «групи Медведчука» — «112 Україна», NewsOne і ZIK. Санкції запроваджені на п’ять років.

З 19 членів ради 17 проголосували «за» санкції, один був відсутній, спікер парламенту Дмитро Разумков – утримався. Він вважає, що відповідальних за співпрацю з РФ та фінансування тероризму мають карати згідно з законодавством. Натомість санкції, на його думку, запроваджують проти осіб, яких не можуть притягнути до відповідальності перед українським судом. 

Власник медіахолдингу «Новини» Тарас Козак назвав дії РНБО незаконними, а рішення про санкції актом цензури. У заяві каналів групи «Медведчука», що з’явилась на сайті «112 Україна», рішення РНБО називають «решением об уничтожении трех оппозиционных телеканалов» та «политической расправой над неугодными СМИ». Канали, йдеться в заяві, «намерены бороться за свое право вещать для украинцев, доносить правду до граждан и быть в эфире». Однак автори заяви не уточнили, про які методи боротьби йдеться.

Президент Володимир Зеленський та голова СБУ Іван Баканов вважають заборону каналів групи «Медведчука» боротьбою в інформаційній війні за правду та європейські цінності, а також кроком у боротьбі з російською гібридною агресією. Чому закриття каналів Медведчука — це не наступ на свободу слова читайте в матеріалі «Детектора медіа».

Секретар РНБО Олександр Данілов заявив, що в Україні працює багато антиукраїнських телеканалів і РНБО вводитиме санкції щодо них після отримання відповідних документів. Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков сказав, що надані СБУ матеріали, які лягли в основу рішення РНБО про санкції, є цілком достатніми та вичерпними. Дмитро Разумков розповів, що представники спецслужб не надали додаткової інформації для ознайомлення під час засідання РНБО. Пан Данілов уточнив, що частина документів про фінансування телеканалів засекречена. 

4 лютого перший заступник голови Національної ради з питань телерадіомовлення Валентин Коваль повідомив, що в усіх регіонах України провайдери вимкнули телеканали «112 Україна», ZIK і NewsOne — як на супутнику, так і в кабелі. Регулятор контролює виконання рішення РНБО, оскільки це зона відповідальності Нацради. Телеканали продовжують транслювати свої ефіри на YouTube. Міністерство культури та інформаційної політики раніше повідомило, що направить до компанії запит з проханням заблокувати сторінки телеканалів.

5 лютого сайти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK повідомили, що більше не можуть використовувати власні доменні імена. Вони відтепер доступні на резервних адресах zikua.tv, 112ua.tv и newsoneua.tv.

19 лютого РНБО України запровадила санкції проти народного депутата від «ОПЗЖ» Віктора Медведчука, його дружини Оксани Марченко та низки громадян України та РФ. Санкції введені за статтею «фінансування тероризму». Попри те, що Марченко володіє часткою акцій телеканалу «1+1», канал продовжить працювати. 20 лютого санкції РНБО ввів у дію президент Володимир Зеленський. Того ж дня Оксана Марченко повідомила, що стала членкинею партії ОПЗЖ та йде в політику. Вона вважає себе та свого чоловіка – «майбутнім мирної та успішної України».

~insertother~


Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
9699
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду