Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали

Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали

25 Лютого 2021
11920
25 Лютого 2021
14:59

Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали

11920
Роман Любицький заявив, що не має жодного відношення до ТОВ «Медіахолдинг Новини» працівників «каналів Медведчука».
Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали
Любицький про продаж «Першого незалежного» працівникам «каналів Медведчука»: Ще вчора не знав, кому продали

Роман Любицький, ексвласник ТОВ «Тайм медіа», якій належить канал «Перший незалежний» заявив, що не мав жодного відношення до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ «Медіахолдинг новини», яку створили 100 працівників «каналів Медведчука». Про це він повідомив у коментарі «Детектор медіа».

За словами Любицького, він зв’язався з юристом, уповноваженою особою, яка мала доручення на продаж каналу, і він підтвердив йому, що канал проданий. Однак, він не уточнив, коли це відбулося.

«Але я бачу, що зараз пишуть в соцмережах та деяких ЗМІ, і хотів би наголосити: я жодного відношення не мав, не маю і не буду мати до ТОВ «Медіахолдинг Новини». Доручення на продаж каналу «Перший незалежний» я дав минулого року і ще вчора не знав, кому саме продали канал. Перереєстрація відбувалася в Києві, я не був присутній на ньому – і мого підпису на документах нема, оскільки юридично мав право підписати документи юрист, який мав на це доручення», – сказав Любицький.

Любицький також прокоментував заяву колективу львівської телекомпанії НТА, генеральним директором якої він є. Зокрема, журналісти вимагають відсторонити Любицького від посади директора НТА.

«Я бачив заяву колективу каналу «НТА», які вимагають мого відсторонення. І ще раз наголошую – я не мав жодного відношення до продажу каналу цій ТОВ. Я думаю, зараз відбудуться загальні збори нових власників, і вони призначать нового гендиректора – ніхто мене тримати там не буде. Зі мною ніхто не зв’язувався з цього приводу, але якщо зміни не відбудуться найближчим часом, я сам ініціюю процес мого звільнення – але зараза я навіть не знаю, на чиє ім’я писати заяву. Я гарантую, що мене там не буде – це пов’язано з моєю політичною позицією, моєю позицією громадянина», – підкреслив він.

Роман Любицький зазначив, що не втручався в редакційну політику каналу «НТА», та виконує лише менеджерські функції. Він також заперечив будь-який зв’язок з екс-нардепом від ВО «Свобода» Ігорем Кривецьким та вплив ВО «Свобода» на процес продажу каналу «Перший незалежний».

«Зараз багато пишуть про мої начебто зв’язки або з ВО «Свобода», або з Кривецьким – але це чергова теорія змови, яка не має жодного сенсу. Це асболютна неправда. Я створив бізнес, аби через декілька років продати його і отримати прибуток – це не є крамолою. Всі свої рішення я приймав і приймаю самостійно», –резюмував Любицький.

Додамо, що 25 лютого львівська міська організація ВО «Свобода» оголосила, що виключила з об'єднання  Романа Любицького. У «Свободі» вважають, що дії «Любицького можуть нашкодити українській справі та негативно вплинути на авторитет партії». 

Нагадаємо, оточення Віктора Медведчука готує запуск нового телеканалу з робочою назвою «Перший незалежний». Записати його планують на працівників NewsOne, ZIK та «112 Україна».

23 лютого стало відомо, що співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу «Перший незалежний», який до того належав Роману Любицькому. Інформація про це розміщена в Єдиному державному реєстрі.

Зокрема, в каналу змінився власник: ним стало ТОВ «Медіахолдинг Новини», створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука».  Зокрема, розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень.

Власні джерела «Детектора медіа» повідомляють, що новий канал, який планують запускати колишні співробітники ZIK, NewsOne и «112», вже створюється на базі «Першого незалежного». Запуск планується у квітні 2021 року.

Також джерела надали макети реклами нового каналу за участю співробітників холдингу «Новини», канали якого припинили мовлення через санкції, — ведучих Анастасії Дайнод та Надії Сасс.

Скріншот відео: Телеканал НТА/Youtube

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
11920
Читайте також
26.02.2021 08:19
«Детектор медіа»
24 607
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду