RT повідомив, що в Білорусі зараз працюють 32 працівники каналу

RT повідомив, що в Білорусі зараз працюють 32 працівники каналу

11 Вересня 2020
1094
11 Вересня 2020
13:58

RT повідомив, що в Білорусі зараз працюють 32 працівники каналу

1094
Після виборів мова білоруського державного телебачення докорінно змінилася – почали лякати «Майданом» та «українським сценарієм заворушень».
RT повідомив, що в Білорусі зараз працюють 32 працівники каналу
RT повідомив, що в Білорусі зараз працюють 32 працівники каналу

Російський державний пропагандистський телеканал RT повідомив, що 32 працівники каналу та відеоагентства Ruptly працюють зараз у Білорусі. Працівників російського агентства Sputnik телеканал не рахував. Про це RT повідомив 10 вересня.

Працівники пропагандистського каналу нібито консультують білоруських колег, але «не працюють на білоруському ТБ».

«Працівники RT, включаючи Симоньян (Маргарита, головна редакторка RT – ДМ), приїжджають до Мінська і виїжджають з Мінська на автотранспорті RT. Живуть в чотирьох різних готелях», – йдеться в повідомленні.

Білоруська редакція «Радіо Свобода» ще 3 вересня повідомила, що мова білоруського державного телебачення докорінно змінилася після виборів 9 серпня.

«Зараз на ньому звучать слова "Майдан" та "поділ Білорусі", а також лякають "українським сценарієм заворушень". Зміни не випадкові. Лукашенко підтвердив, що запросив журналістів з Росії на білоруське телебачення. Росіяни зайняли місце працівників, які підтримали акції протесту, самі подали у відставку або були звільнені», – написало видання та уточнило, що, на відміну від РФ, «Майданом» у Білорусі почали лякати лише після 9 серпня 2020 року.

Крім того, білоруська влада намагається подати протести як «інтриги західних спецслужб».

Оглядач «Настоящего времени» Олексій Александров також вказав, що ток-шоу на білоруському державному каналі ОНТ зроблені «за російськими рецептами».

Нагадаємо, 19 серпня білоруська служба «Радіо Свобода» повідомила, що працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі (Белтелерадіокомпанії), які підтримують протестувальників та вийшли на страйк, замінюють фрілансерами, колишніми та нинішніми працівниками російського пропагандистського каналу Russia Today. Водночас до будівлі Белтелерадіокомпанії не пускають працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі, які виходили на страйк. Головна редакторка RT (Russia Today) Маргарита Симоньян заявила, що в Мінську її журналістів нібито немає. За її словами, співробітники російського пропагандистського каналу готові допомогти, якщо їх «ввічливо попросять».

20 серпня міжнародна ініціатива експертів iSANS повідомила, що в Білорусі журналістів Белтелерадіокомпанії та ОНТ, які звільнилися або вийшли на страйк, замінюють працівниками МІА «Россия Сегодня» (RT, Sputnik, «РИА Новости»), які мають завдання встановити контроль над білоруськими державними ЗМІ. Крім того, за даними iSANS, удо Білорусі приїхали «високопоставлені куратори з Москви», які мають завдання «уніфікувати подачу інформації»; а також група осіб з Адміністрації президента РФ, які мають курувати «роботу по контролю та переструктуруванню соціального простору». 

Наступного дня чинний президент Білорусі Олександр Лукашенко підтвердив, що в Белтелерадіокомпанії почали працювати російські кореспонденти. Він попросив у РФ прислати дві-три групи репортерів після того, як білоруські журналісти почали масово звільнятися з державних ЗМІ та виходити на протести.

Фото: Радіо Свобода 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1094
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду