12:09
Субота, 25 Лютого 2017

Микола Вересень поки не вирішив, чи йтиме з «Радио Вести» разом з іншими журналістами

Ведучий авторської програми на «Радио Вести», журналіст Микола Вересень заявив, що у понеділок, 27 лютого, прийматиме рішення щодо припинення співробітництва із радіостанцією. Раніше стало відомо, що услід за генпродюсером Віталієм Докаленком, шеф-редакторкою Ольгою Куришко і програмною директоркою Іриною Сінченко звільняються 80% співробітників «Ради Вести».
Микола Вересень поки не вирішив, чи йтиме з «Радио Вести» разом з іншими журналістами
Микола Вересень поки не вирішив, чи йтиме з «Радио Вести» разом з іншими журналістами

Свій коментар щодо рішення колег Микола Вересень надав «Детектору медіа».

«У мене поки що немає рішення щодо продовження моєї співпраці з «Радио Вести».  Про своє рішення повідомлю у понеділок», - сказав ведучий.

Він також висловив свою незгоду із рішеннями Національної ради з питань телебачення і радіомовлення щодо розгляду питання продовження ліцензії «Радио Вести».

«Взагалі ситуація цікава.  Два колишніх журналіста, я маю на увазі нинішнього голову Нацради Юрія Артеменка і його заступницю Ольгу Герасим’юк, закривають засіб масової інформації з чудовим колективом, з прекрасними журналістами. Я був цим шокований. Це перший момент», - сказав Микола Вересень.

Наразі  ведучий переконаний, що радіостанція не зможе продовжувати роботу, бо не отримає ліцензії.

Він також висловив жаль, що в Україні немає журналістської солідарності, яка б допомогла зберегти редакцію «Радио Вести».

«Другий момент, що в нас журналісти ніколи не допомагають один одному.  А мені здається, це варто було б робити. Тоді не виникало б питань, чому в Україні так сильно критикують пресу люди, які її читають. Тому що немає цеху, немає цехової солідарності, і от ми таке бачимо. Я, до речі, не наполягаю, кожен може поводитися, як він хоче… Але це якісне радіо, і от маємо, що не маємо його тепер», - сказав ведучий.

Нагадаємо, 23 лютого стало відомо, що з 1 березня з «Радио Вести» звільняються генеральний продюсер Віталій Докаленко, шеф-редакторка інформаційної служби Ольга Куришко і програмна директорка Ірина Сінченко.

Віталій Докаленко підтвердив «Детектору медіа» звільнення і повідомив, що з «Радио Вести» йдуть інші співробітники, але не захотів називати імен.

За словами джерел «Детектора медіа», раніше співробітники «Радио Вести» підписали надані їм роботодавцем повідомлення про те, що з 28 лютого холдингу «Вести Украина» можуть бути не потрібні їхні послуги, якщо не буде продовжено ліцензії «Радио Вести». Але топ-менеджери редакції самі прийняли рішення припинити співпрацю з радіостанцією, не чекаючи продовження ліцензій.

Читайте також

24 лютого в ефірі програми «Постфактум» 24 лютого ведучий Дмитро Тузов та Ірина Сінченко, яка була однією з гостей ефіру, повідомили, що з «Радио Вести» услід за Віталієм Докаленком, Ольгою Куришко і Іриною Сінченко звільняються 80% співробітників.

Джерело «Детектора медіа» з радіостанції пояснило, що колектив не хоче працювати з новим керівництвом і в урізаному форматі. За повідомленнями холдингу «Вести Украина», «Радио Вести» переходить у «лайт-режим» мовлення, а замість трьох топ-менеджерів, які звільняються, керувати радіостанцією буде Юлія Кугітко із закритого холдингом телеканалу UBR.

За словами джерела, з «Радио Вести» звільняються чимало ведучих: Дмитро Тузов, Олена Чабак, Олег Білецький, Юрій Мацарський, Сніжана Старовицька, Костянтин Дорошенко.

Тим часом 23 лютого Нацрада відмовила харківському «Радио Вести» (ТОВ «Телерадіовидавнича компанія “Мастер”») в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові. Підставою стали наявність не скасованих судом санкцій: попередження та штрафу. 24 лютого о 14:22 «Радио Вести» припинило мовлення в Харкові на частоті 100,5 МГц, оскільки було вимкнено його передавач.

3 березня Нацрада планує розглянути заяву київського «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») про продовження строку дії ліцензії, строк якої завершується 28 лютого. Нацрада може відмовити радіостанції в продовженні строку дії ліцензії через наявність чотирьох попереджень. Нацрада не змогла розглянути питання ліцензії київського «Радио Вести» 16 лютого через ухвалу львівського суду, який заблокував розгляд питання. 24 лютого ухвалу було скасовано, але вона ще не набрала законної сили, тому розгляд питання в Нацраді відкладено на 3 березня.

Раніше, на засіданні Нацради 9 лютого, виникла дискусія щодо результатів перевірки «Радио Вести» в Харкові. Перевірка зафіксувала 12 листопада 2016 року 49,22% ведення програм українською мовою замість 50% квоти, передбаченої законом.

Генеральний продюсер «Радио Вести» Віталій Докаленко пояснив відхилення від квоти ввічливістю ведучих «Радио Вести», які в прямому ефірі спілкувалися з російськомовними слухачами і гостями студії російською мовою: «Це не порушення – це жест ввічливості, донедавна це був журналістський стандарт. За правилами ввічливості правильно відповідати людині тією мовою, якою вона до тебе звертається».

За його словами, в день моніторингу 3 години в прямому ефірі працював Микола Вересень, який у тому числі переходив на російську.

«Зараз ми його примусово змушуємо відповідати українською», - додав пан Докаленко.

Він також емоційно висловив подив тим, що Нацрада придирається до недотримання 0,78% квоти при 14 годинах прямоефірного мовлення «Радио Вести».

Нацрада все ж таки оштрафувала «Радио Вести» (ТРВК «Мастер», Харків) на 39 тис. 600 грн. за недотримання квоти.

За неофіційними даними, власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко, але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром. Керівником медіахолдингу є Ольга Семченко, колишня прес-секретар Олександра Клименка.

На фото - Микола Вересень

Фото: nv.ua

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3765
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop