«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka

«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka

29 Липня 2022
3039
29 Липня 2022
09:52

«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka

3039
У МГУ повідомили, що медіагрупа «перебуває у процесі ухвалення управлінських рішень».
«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka
«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість «Футболів» канали російської Amediateka

«Медіа Група Україна» пропонує провайдерам замість своїх футбольних каналів канали російської Amediateka A Classic, A First International та A Premier з латвійськими ліцензіями, дистриб'ютором яких є МГУ. Про це «Детектор медіа» дізнався з власних джерел.

Деякі провайдери отримали листи із повідомленням про анулювання ліцензій на мовлення каналів «Україна», «Футбол 1», «Футбол 2», «Футбол 3», «НЛО.TV», «Індиго tv», «Україна 24», «Shakhtar TV». Мовники припинили свою роботу 22 липня. Останнім днем дії договору щодо мовлення цих каналів вважається 11 липня.

Медіагрупа запропонувала нові умови співпраці: замість футбольних каналів включити A Classic, A First International та A Premier. «Стосовно вартості та договорів ми з вами зв’яжемось. Презентації та параметри відправимо наступним листом. Якщо у вашої компанії не було договору на футбольні канали, ми включимо Вам фільмові телеканали, описані вище, та обговоримо умови співпраці», – йдеться у листі до провайдерів.

Згадані канали Нацрада адаптувала у квітні минулого року. На них виходить контент НВО, FOX, Showtime, Starz, BBC, ABC Studios, Sony Pictures. Саме щодо цього контенту має ексклюзивні права на показ в Україні російська компанія Amediateka. Після початку повномасштабної війни вони не припинили свій вихід в Україні. Також, за інформацією «Детектора медіа», МГУ повторно подала інформацію про ці канали до Нацради, яка має намір оновити список іноземних мовників, дозволених для показу в Україні.

Крім цього, «Медіа Група Україна» пропонує укласти договір на канали «Рибалка ТВ» та InRating. Дистрибуцію каналу про рибальство медіагрупа здійснює протягом вже кількох років як на українському ринку, так й за кордоном. Канал Андрія Чебанова InRating позиціонувався як «телевізійна соціальна мережа». Ліцензію він отримав у 2019 році.

На прохання «ДМ» підтвердити та прокоментувати цю інформацію у «Медіа Групі Україна» нагадали про вихід із медіабізнесу в Україні Ріната Ахметова через закон «про олігархів» і про те, що бізнесмен повернув державі ліцензії своїх медіакомпаній. «Щодо бібліотек контенту, дистрибуції, продакшену, техніки та інших активів, ми знаходимося у процесі ухвалення управлінських рішень про їхнє майбутнє», – додали у пресслужбі МГУ.

Нагадаємо, 11 липня Рінат Ахметов повідомив, що його інвестиційна компанія SCM виходить з медійного бізнесу.

Ахметов уточнив, що «Медіа Група Україна» відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій каналів і від ліцензій друкованих медіа в Україні, а також припинить діяльність онлайн-медіа МГУ.

Ахметов зазначив, що таке рішення є вимушеним: воно продиктовано антиолігархічним законом, який набирає чинності.

Медіахолдинг «Медіа Група Україна» об'єднує канали «Україна», «Україна 24», «Футбол 1/2/3», НЛО TV, мультимедійну платформу «Сьогодні», «Новинну Групу Україна» та інші. У березні Forbes повідомив, що Ахметов з початку повномасштабної війни втратив $9,5 млрд, однак зберіг першу сходинку у рейтингу найбагатших українців. Його статки оцінювали у $4,2 млрд.

До початку повномасштабної війни, яку розв'язала Росія, Forbes оцінював «Медіа Групу Україна» в $200 млн. Виторг медіагрупи в 2021 році – 467 мільйонів гривень, консолідований збиток – 936 мільйонів гривень. 

За інформацією джерел «Детектора медіа», для багатьох навіть у менеджменті медіахолдингу рішення Ахметова стало несподіванкою.

12 липня SCM офіційно оголосила, що розпочинає процедури припинення випуску друкованих ЗМІ та анулювання ліцензій «Медіа Групи Україна». Йдеться про всі державні ліцензії на мовлення та на провайдера програмної послуги, які були отримані МГУ від держави. Всі активи МГУ залишаються в її власності. 

21 липня Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення анулювала ліцензії телеканалів медіагрупи Ріната Ахметова.

Фото: Matt Clark/Flickr

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3039
Читайте також
12.07.2022 10:49
Наталія Данькова
«Детектор медіа»
5 394
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду