13:54
Четвер, 12 Листопада 2020

Нацрада перевірить «1+1 медіа» через власність

1 663
Регулятор зобов’язав компанію до 1 грудня подати оновлену інформацію про структуру власності.
Нацрада перевірить «1+1 медіа» через власність
Нацрада перевірить «1+1 медіа» через власність

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланові безвиїзні перевірки дванадцяти ліцензіатам групи «1+1 медіа». Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 12 листопада.

«Є звернення та інформація в медіа щодо структури власності цих компаній. Ці відомості, які ми отримали з медіа мають розбіжності з тими відомостями, які ми маємо у Національній раді. У зв’язку з цим ми вирішили призначити позапланові безвиїзні перевірки, щоб встановити істину», - сказала голова Нацради Ольга Герасим’юк.

Позапланові перевірки ліцензіатам призначено на звернення виконавчої директорки громадської організації «Центр протидії корупції» Каленюк Дар’ї Миколаївни і колективне звернення групи громадських організацій  ̶  «Інституту масової інформації», «Детектора медіа», «Інституту демократії ім. Пилипа Орлика».

Перевірки триватимуть з 26 листопада по 10 грудня 2020 року. Також регулятор зобов’язав компанії до 1 грудня цього року надати оновлену інформацію про структуру власності та актуальні документи, що підтверджують належність іноземних юридичних або фізичних осіб корпоративних прав у суб’єкті інформаційної діяльності.

Нагадаємо, з декларації народного депутата від «Опозиційної платформи – За життя» Віктора Медведчука за 2019 рік стало відомо, що його дружина Оксана Марченко є кінцевою бенефіціарною власницею офшорної компанії Bolvik Ventures Ltd, яка опосередковано володіє частками каналів «1+1», «2+2» і ТЕТ.

При цьому в документах про структуру власності каналів, оприлюднених на їхніх сайтах, вказано, що Bolvik Ventures Ltd контролюється Ігорем Суркісом, а Оксана Марченко в документах не згадується. Зазначено, що Bolvik Ventures Ltd опосередковано володіє 24,6% каналу «1+1», 24,5% каналу ТЕТ і 24,5% каналу «2+2».

Водночас адвокат Ігор Кириленко, який представляє інтереси Віктора Медведчука, сказав, що Оксана Марченко володіє 8,22% акцій телеканалу «1+1» і 8,17% акцій телеканалу ТЕТ. За словами адвоката, ТОВ «Інвестиційна компанія "Гармонія"», власником якого до березня 2016 року був Віктор Медведчук, а в березні 2016-го стала Оксана Марченко, в січні 2012 року придбало за ліцензією Національного банку України 100% акцій кіпрської компанії «Бересінтіо Інвестментс Лтд». Ця компанія якраз володіє 33,33% акцій компанії Bolvik Ventures Ltd.

У пресслужбі «1+1» заявили, що для них інформація про частку Оксани Марченко є новою. 10 червня ТРК «Студія 1+1» направила запити до компаній зі структури власності із проханням роз’яснити ситуацію та надати достовірну інформацію про структуру власності компанії Bolvik Ventures Ltd. Нацрада з питань телебачення і радіомовлення відклала переоформлення ліцензій каналу ТЕТ, доки не отримає від «1+1 медіа» роз’яснень про зміну структури власності.

Кінцевий бенефіціарний власник «1+1 медіа» Ігор Коломойський заявив, що частка родини Медведчуків у структурі «1+1» для нього новина. Почесний президент «1+1 медіа» та міністр культури й інформаційної політики Олександр Ткаченко теж сказав, що не знав про участь родини Медведчуків у структурі власності. Він сказав, що Bolvik Ventures LTD раніше належала братам Суркісам.

Віктор Медведчук сказав, що партнерство в бізнесі з олігархом Ігорем Коломойським – це «питання бізнесу, а не ідеології». А Оксана Марченко «не виключає», що може розширити свою частку в структурі власності «1+1». Їй треба володіти контрольним пакетом акцій, щоб впроваджувати зміни на каналі.

10 липня група «1+1 медіа» повідомила, що 8 липня отримала офіційну відповідь своїх учасників щодо зміни структури власності офшорної компанії Bolvik Ventures LTD. Виходячи з цієї відповіді, зміна власника відбулася у вересні 2010 року і станом на сьогодні контролерами компанії Bolvik Ventures LTD є Ігор Суркіс (з часткою 33,34 %), Леонід Ашкеназі (з часткою 33,33 %) та Оксана Марченко (з часткою 33,33 %). «Відповідно, кожна із перелічених осіб володіє в телеканалі “1+1” часткою менш, ніж 10 %», – йшлося в заяві.

Однак згодом відкликала це повідомлення у зв’язку з тим, що отримала додаткову інформацію, що не підтверджує наведені раніше дані.



Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1663
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду