Пролог до ультиматуму. Огляд проникнення російської пропаганди в український інформаційний простір у червні 2020 року

Пролог до ультиматуму. Огляд проникнення російської пропаганди в український інформаційний простір у червні 2020 року

14 Липня 2020
4925

Пролог до ультиматуму. Огляд проникнення російської пропаганди в український інформаційний простір у червні 2020 року

4925
Після «обнулення» Кремль скеровує бульдозер державної пропаганди на руйнування рейтингу Зеленського та провокування розколів і ворожнечі в українському суспільстві.
Пролог до ультиматуму. Огляд проникнення російської пропаганди в український інформаційний простір у червні 2020 року
Пролог до ультиматуму. Огляд проникнення російської пропаганди в український інформаційний простір у червні 2020 року

Як і в 2014–2019 роках, і «нова влада», і «попередники» воліють не помічати, як Росія та проросійські ЗМІ використовують міжусобиці для підриву суспільної довіри до держави в цілому.

Документальни фільм «Росія. Кремль. Путін» — у такий нехитрий, злегка замаскований спосіб пропагандисти ВДТРК перетворили відомий вислів французького монарха з XVII століття на символ віри для Росії XXI століття.

Згідно з цим «символом віри», розрахованим щонайменше до 2036 року, й українці, й росіяни мають затямити:

  • Крим завжди був російським, а народ у Криму просто вирішив возз’єднатися з Росією;
  • український народ «навіки» залишиться «братським народом» для Росії;
  • конфлікт між Україною та Росією є наслідком розходження поглядів «тих, хто знаходиться при владі в Україні» з Путіним. І Путін «готовий почекати» доти, доки ситуація не зміниться.

Для того, щоб не виникло сумнівів, про кого йдеться, Путін прямо вказав на Зеленського як на політика, що «завдав моральної рани усім, хто цінує велике героїчне минуле українського народу». Подальші сцени фільму теж не лишають простору для фантазії: Зеленський завдав болючого удару саме Путіну, який просто вирішив замаскувати себе як одного з «усіх».

З огляду на систему поглядів господаря Кремля, до якої входить імператив пітерських вулиць «якщо бійки не уникнути — бий першим», цей неочікуваний, пропущений, а тому ще дошкульніший, удар від новачка неодмінно коштуватиме Зеленському посади й ганьби. Компромісів не буде, бо йдеться про «братський народ».

Насправді невідомо, чи Путін розігрує глядачів, чи справді його особисто зачепила поведінка Зеленського. Проте якщо російський президент розглядає українського як виклик його особистій владі та впливу не лише на пострадянському просторі, а й усередині Росії, то в такому разі інтенсивність російських інформаційних атак буде лише зростати, а коло тем пропаганди — розширюватися.

Спираючись на аналіз повідомлень російських ЗМІ на «українську тему» в червні, можна виділити такі основні меседжі кремлівської пропаганди:

  • Україна повністю перебуває під зовнішнім управлінням США та МВФ;
  • президент Зеленський продовжує русофобську, агресивну політику Порошенка, в тому числі стосовно продовження війни на Донбасі;
  • уряд Зеленського некомпетентний і корумпований;
  • при Зеленському продовжується «фальсифікація» історичної пам’яті.

Найголовнішою та найважливішою тезою росіян лишається «зовнішнє управління». Річ у тім, що зведення всіх вчинків та рішень (вдалих чи невдалих) українського президента до виконання наказів із «вашингтонського обкому» дозволяє легко нав’язати піддатливій авдиторії просту думку: Україна Зеленського — це Україна Порошенка. Тобто жодних змін в Україні після 2019 року не сталося, змінилося лише прізвище президента. Отже Росії змінювати політику чи йти назустріч Україні немає підстав. Навпаки, це буде зрадою національних інтересів Росії та «співвітчизників», які залишаються в Україні.

Решта означених нами меседжів — це лише інтерпретація наслідків «зовнішнього управління» в геополітичній (війна на Донбасі), економічній (невдалі реформи, корупція) та культурній (наступ на російську мову і пам’ять про «велику вітчизняну війну») сферах.

Українські політики та проросійські ЗМІ зосереджені переважно на економічному наборі меседжів про зовнішнє управління. В даному питанні палітра політиків, які свідомо чи від браку розуму повторюють російські тези, найширша: від Віктора Медведчука, Олександра Дубінського і Ігоря Палиці до Юлії Тимошенко і Андрія Білецького.

Єдині, хто використовує і геополітичні, й культурні меседжі, — «ОПЗЖ», Медведчук та телеканали, які ним контролюються, а також «Страна» і «Вести».

Наприкінці червня російські та українські медіа почали синхронно тиражувати новини про різке падіння рейтингу президента. При цьому головними причинами такого явища називали нездатність Зеленського припинити війну на Донбасі та «провальність» його економічної політики внаслідок «зовнішнього управління».

Інтенсивність зовнішнього та внутрішнього нагнітання меседжа про «зовнішнє управління» України нагадує роботу російських та проросійських ЗМІ з поширення у 2014-2015 роках меседжів про «невідворотний, націоналістичний Третій Майдан» та «економічний колапс».

Тоді й тепер Кремль розраховує на те, що український уряд не витримає випробування важкими економічними умовами та падінням популярності, зробить непоправні помилки, що спровокують масові заворушення.

У такому разі теза про згубність «зовнішнього управління» отримає своє «підтвердження» в реальності та допоможе російській владі керувати принаймні частиною протесту в окремих регіонах України. Або підготує основу для чергових звернень до Путіна про необхідність «гуманітарної інтервенції» для захисту «російськомовних громадян».

Проте можливим є й інший варіант. Як і в 2014 році, пропагандистська атака в поєднанні з погрозами застосувати силу може слугувати для примушування Києва для поступок (особливий статус Донбасу, припинення водної і транспортної блокади Криму, скасування мовного законодавства). Чи вдасться українській владі та суспільству витримати цей тиск, побачимо в липні-серпні.

 

Зовнішнє управління

 

«RT на русском»

28.06.2020

«Несмотря на все попытки реформирования украинской нефтегазовой отрасли, она стала ещё более коррумпированной, чем была раньше, при том что тарифы для потребителей существенно возросли", — считает Александр Кава.

Кроме того, западные кредиторы и партнёры Украины хотят и дальше диктовать, где именно ей покупать газ. Такое мнение высказал в разговоре с RT источник в украинской партии "Голос".

"Западные партнёры практически открыто говорят, что согласовывают все важные решения Киева, включая вопрос поставок газа — сохранение реверсных поставок выгодно европейским странам", — пояснил источник.

Источник RT в партии "Слуга народа" полагает, что, хотя размер предоставляемой помощи и носит ограниченный характер, Всемирный банк всё же правильно определил самые проблемные точки Украины.

"Это бедность, коррупция и топливно-энергетический сектор. Но стоит учитывать, что все реформы на Украине проводятся по лекалам западных кредиторов, которые не всегда выгодны стране и, тем более, её гражданам. Самое страшное, что людей во власти, готовых отстаивать интересы страны, практически не осталось. Многие спокойно относятся к так называемым "консультациям" по всем важным вопросам с посольством США", — отметил депутат.

Схожей точки зрения придерживается и собеседник RT в партии "Батькивщина".

"Украинская экономика пострадала от пандемии, ситуация только ухудшается. А мир уже давно не верит в то, что в стране пройдут реальные реформы. О развитии речи не идёт, выделение кредитных средств — это политическое решение, которое позволяет усилить влияние на Киев", — подытожил источник».

 

 

«Российская газета»

27.06.2020

«Депутат Рады заявил о тайном меморандуме Украины и МВФ»

 

 

ТАСС

27.06.2020

«Медведчук среди норм конституции, которые, по его мнению, нарушаются Зеленским и его командой, отметил статью 1, определяющую Украину как суверенное, независимое, демократическое, социальное, правовое государство. Он считает, что нынешняя власть передает страну под внешнее управление.

"Суверенное и независимое ничего общего не имеет с внешним управлением, которое стало государственной политикой как предыдущей, так и нынешней власти. Демократическое и правовое государство — это то, в котором монополия на силу принадлежит избранной народом власти, а не распоясавшимся национал-радикалам и "бродячим активистам", в котором права и свободы граждан надежно защищаются и гарантированы властью. Социальное — это превращение бедной страны в успешную, а не в нищую", — подчеркнул оппозиционер.

Он также отметил, что действующая власть нарушает статью 10, которая гарантирует свободное развитие, использование и защиту русского и других языков национальных меньшинств Украины. "Проводимая властью политика насильственной украинизации антиконституционна и дискриминационна. Она нарушает права миллионов украинских граждан", — уверен Медведчук».

 

 

«Российская газета»

17.06.2020

«Куда приведет Украину "казус Стерненко"

На Украине хватает тех, кто видит убийцу в роли нового, альтернативного Зеленскому, политического лидера

В действительности, "казус Стерненко" будет в ближайшей перспективе влиять на все процессы на Украине. С одной стороны, это персонаж недвусмысленно и почти официально поддерживают западные спонсоры Киева. Его осуждение будет означать пересмотр всей действующей государственной доктрины, по которой убийца может быть оправдан, если он убил "врага Украины".

Проблема в том, что тонкие идеологические материи сегодня мало заботят Зеленского, полностью впитавшего лозунги предшественника — "армия, мова, вера". Но разгуливающий на свободе и плюющий в портрет президента Стерненко, вместе со своими западными и украинскими спонсорами, гораздо опаснее для Украины, чем мировой экономический кризис и пандемия. В отличие от вируса, Стерненко и его единомышленники обещают убить Зеленского вместе с семьей здесь и сейчас».

 

 

«RT на русском»

15.06.2020

«Предоставление Украине статуса партнёра НАТО с расширенными возможностями является политическим сигналом "партии войны" в Киеве, заявил замглавы российского МИД Александр Грушко».

 

 

«RT на русском»

13.06.2020

«По мнению Александра Дудчака, тему борьбы с коррупцией Вашингтон использует как рычаг давления на украинские власти.

"Коррупция — это очень удобный повод, который США используют в подконтрольной стране, если нужно оказать на неё давление. Бесспорно, уровень коррупции в нынешней Украине зашкаливает. Но в данном случае Вашингтон использует этот предлог для того, чтобы посадить своих людей на ключевые посты, усилить влияние на украинскую власть извне и размыть понятие государственного суверенитета", — уверен эксперт.

С такой оценкой согласен и Юрий Кнутов, который в разговоре с RT подчеркнул, что подобные мотивировки фактически подтверждают полную зависимость киевских властей от Вашингтона.

"Эта ситуация ещё раз демонстрирует, что Украина перестала быть самостоятельным государством. Киев фактически превратился в подконтрольный Вашингтону анклав", — считает эксперт».

 

 

«Российская газета»

07.06.2020

«Бывшая министр юстиции Украины считает, что Зеленский обманул избирателей

Президент Украины Владимир Зеленский обманул своих избирателей, не выполнив предвыборного обещания избавиться от старой команды. Об этом заявила бывшая министр юстиции Украины Елена Лукаш украинскому телеканалу "112".

По ее словам, Зеленский окружил себя людьми, связанными с бывшим президентом Украины Петром Порошенко и американским финансистом Джорджем Соросом.

Как отметила Лукаш, "органы, которые обеспечивают и гарантируют жизнедеятельность государства, остались со старыми, удобными, кому нужно за океаном, лицами, сам Зеленский окружен невероятно слабым кадровым составом профессиональных предателей"».

 

«Інтер»

«Подробиці тижня», 12.06.20

«ВЕДУЧИЙ: Ви як оцінюєте меморандум про співпрацю із МВФ. І як вважаєте, чи можливо виконати ці зобов'язання, які Україна на себе бере?

Юрій БОЙКО, співголова партії "Опозиційна платформа — За життя": В меня другое мнение по сравнению с теми членами правительства, которые выступали. Я считаю, что подписание такого меморандума "нрзб" нашего государственности, а там абсолютно четко есть несколько пунктов, которые свидетельствуют о полном внешнем управление над страной. Это унизительно для нашей страны. Более того, я считаю, что тех денег, которые сейчас дают нам по этому условию "Стенд Бай", их хватает только на то чтобы отдать те же долговые обязательства, которые есть у страны. Гораздо проще било бы обратиться в Международный валютный фонд по экстренному финансированию, есть такая у них программа, которая получили примерно почти 20 нрзб и перенести выплату внешних долгов не с МВФ, а с владельцами облигаций. И тогда бы деньги остались в стране. Ми получили около трех миллиардов как страна партнер МВФ по экстренному финансированию. И перенесли бы выплату примерно з 140 миллиардов, которые должны владеть само облигации. Этих денег как раз хватило на поддержку и бюджета и инфраструктуры и медиков, и пенсионеров. Всех тех, кого действительно должно поддержать государство. Это наша позиция, она не изменилась. Правительство просто перепутало приоритеты и погнались только за кредитом. Так нельзя.

ВЕДУЧИЙ: Ну взагалі у нас за роки незалежності вже було 10 програм співпраці з Міжнародним валютним фондом. Різні влади брали на себе різні зобов'язання. От якщо порівнювати — нинішні, вони гірші за попередні, чи навпаки кращі, як ви оцінюєте?

Юрій БОЙКО, співголова партії "Опозиційна платформа — За життя": А в нас это вообще меморандум сдачи страны у внешнее управление. Там есть несколько пунктов вообще уникальных, которые никогда никто бы не подписал. Ну я думаю, что некто бы не взялся из всех, кто руководил страной до этого. Как можно продолжать медицинскую реформу не на Супрун, которая четка написана продолжение этой реформы. Как можно писать пункт, что руководство Нацбанк не может поменяться. Это что вообще такое? Это значит, Нацбанк у нас руководить с МВФ, а не государством и отстаивает интересы МВФ. Как можно сделать не прикасаемим руководство Нефтигаза. Там четко об этом написано. Как можно било соглашаться с тем, что продайте все. Там есть пункты, которые свидетельствуют, что просто за эти деньги отдали страну».

 

 

05.06.2020

«ВЕДУЧИЙ: Останнє питання. Дуже коротка відповідь. Буквально пів хвилини. Цього тижня у Верховній Раді голосно та звучно заговорили про відставку уряду. Ви як до цієї ідеї ставитесь?

Андрій БІЛЕЦЬКИЙ: Дивіться, я ставлюся до цієї ідеї наступним чином. Питання ж не в тому, відставлять цей уряд чи ні. Питання в наступному. Чи прийде наступний уряд нових невігласів, ноунеймів, або там призначених там Соросом людей там з його когорти. Так. Оце ключове питання. Я зараз не бачу адекватної політики кадрової Володимира Зеленського, щоб ми бачили, що люди підбираються виключно по своєму потенціалу і бажанням працювати на Україну, а не по якимось там внутрішнім домовленостям "95 кварталу" з міжнародними корпораціями і нашими ж українськими олігархами. Якщо це переламаємо, кадровий підхід, тоді все буде добре. А якщо ми просто викинем оцих і наберемо нових, таких же точно. Чим це допоможе Україні?»

 

 

04.06.2020

«Наталія БЄЛИШЕВА, ведуча: В опозиції на нові умови меморандуму України з МВФ відреагували доволі критично та назвали їх неприпустимими та згубними для країни.

Віктор МЕДВЕДЧУК, народний депутат, голова політради партії "Опозиційна платформа — За життя": Меморандум с МВФ — это не первый меморандум, который Украина заключает с МВФ, но я хочу сказать, что такой огромной несоразмерной цены в истории отношений Украины и МВФ никогда не было. Это деньги, которые даются на пополнение дефицита бюджета, и на средства, которые поступают в золотовалютный бюджет.

Я считаю, подобные требования-"хотелки" МВФ — они не могут быть допущены. И, на мой взгляд, президент Украины должен сделать все, чтобы такой меморандум не был подписан, страна не брала такие обязательства — потому что это реальная угроза национальному суверенитету и независимости нашей страны».

 

 

«1+1»

«Право на владу», 04.06.2020

«Олександр ДУБІНСЬКИЙ, народний депутат, "Слуга народу": Гораздо больше объем меморандума с Международным Валютным фондом доступен. Он уже опубликован во многих интернет-изданиях. Я его лично публиковать на гугл-диске своем. Людой человек может скачать и прочитать. Это гораздо больше чем четыре страницы. И требования там гораздо глубже че сейчас говорят в прессе только о тарифах. Там речь идет просто о переходе контроля над государственности Украины в руки кредиторов. И это реально огромная проблема. Почему? Потому что в программе правительства, в которой нам пытались продать, я называю это откровенно, продать парламенту и продать гражданам Украины, написаны абсолютно противоположные вещи. Не имеющие ничего общего с тем, что написано в другой программе правительства. Потому что, по сути, премьер-министр будет и подписывать, и исполнять эту программу. Абсолютно разные тезисы в двух программах. Для Вашингтона повышения тарифом, повышение стоимости газа, переда в управления, внешнего управления Национальный банк, фактичная фиксация этой передачи. Контролем назначением судей, запрет на увольнение директора НАБУ. Для Украины история о том, что у нас доступные кредиты, повышения благосостояния населения, снижение тарифов. То есть фуфло для внутреннего рынка и правда для наружного. Проблема в том, что голосовать нас заставляли за фуфло. Я категорически выступал сегодня против этой программы и просил коллег не поддержать даже отправку ее на доработку. Мы сегодня отправили ее на доработку. Через две недели Шмигаль опять придет с этой программой к правительству, в парламент. И будет пытаться получить годичный иммунитет от отставки. Если бы сегодня хватило б политической воли нрзб депутатов проголосовать против отправки этой программы на доработку, не было бы годичного иммунитета. Можно было бы начать сбор подписей об отставке премьер-министра Украины. Который врет своим гражданам. Говорим одно и обещаем просто фантастически перспективы, а тем временем готовим нрзб делим на части, как тушь…

Ігор ПАЛИЦЯ, народний депутат, група "За майбутнє":…Щодо уряду, пані Наталя, я хочу сказати, сьогоднішня програма була — це просто безпорадність. Те, що підписали вони з МВФ — це державна зрада. І чим швидше президент Зеленський зрозуміє, що цей уряд треба гнати, міняти, наказувати за те, що він підписав меморандум із МВФ, тим швидше буде наступати, і я сподіваюся, спокій в Україні, і якийсь економічний вихід із тої ситуації, яку нам тільки, ми очікуємо, що буде після виходу з карантину. Але якщо керівництво держави не зрозуміє, що цей уряд треба гнати, я дуже переживаю, що народ сам зробить такі висновки…

Юлія ТИМОШЕНКО, голова фракції партії ВО "Батьківщина": Зараз вже більше 23 годин, але не зважаючи на це я хотіла би зараз звернутися до всіх глядачів, які ще не сплять і додивилися нас до цього часу. Щоб вони просто подзвонили своїм близьким, рідним, друзям попросили включити зараз 1+1. Тому що я хочу не чутками оперувати, а цитувати практично документ, який називають меморандумом з Міжнародним Валютним фондом. І насправді це лист про наміри. Я хочу сказати зразу, що цей документ який стосується кожного українця, стосується наших дітей, онуків і всіх прийдешніх поколінь, які будуть жити в нашій державі, якщо вона взагалі буде ще в той час. Тому що з такими меморандумами, я думаю, що у країні дуже складне майбутнє. Я вважаю, що цей меморандум це продовження політики новітньої колонізації України, глобальними фінансовими спекулятивними структурами, які поступово і послідовно використовують не компетентну українську владу для того, щоб практично отримати Україну, як акціонерне товариство закритого типу, яким вони будуть управляти. І мені дуже шкода, що сьогодні президенту не вистачає інтелектуальних знань для того, щоб такі документи просто не підписувати…

А от тепер увага. Як ви думаєте, навіщо в меморандумі з фінансовою інституцією, де можна говорити про економіку, про фінанси ще про якісь речі, прописана приватизація зовнішніми керуючими система нашої судової системи. Я просто, чесно кажучи, шокована від того, як до нас відносяться просто як до третьосортного народу, як до папуасів, і можуть нав'язувати такі меморандуми. Цитую. Про Вищу раду правосуддя. Ви знаєте, що Вища рада правосуддя у нас, по суті, признає всіх суддів в країні. Увага! Члени Вищої ради правосуддя будуть призначатися незалежною комісією для перевірки потенційних кандидатів. Далі. Щонайменше, половина експертів складатимуть повноважні експерти... поважні експерти, включно з відповідним досвідом роботи в інших країнах. Я хочу сказати, що тут прямо прописано, що будуть створені спеціальні комісії, в тому числі, з іноземців половину, і причому написано, що вони можуть як звільняти тих, що зараз працюють, так і призначати нових якраз з іноземців, які будуть тепер управляти нашою судовою системою. Так здайте просто країну зразу! Зніміть тоді Прапор, Герб, Гімн відмініть, і просто скажіть, що ми перетворилися в країну-колонію. Но це не все. Те, що тут нам вказують, що нам ... як нам треба поводитися з призначенням, наприклад, керівників нашого Національного банку України. Тут прямо написано, що не звільняти тих, хто працює сьогодні…

Юлія ТИМОШЕНКО: Банківський закон зробив Національний банк, який управляється зовнішніми силами, державою в державі. Тепер тут нам забороняють міняти керівництво, яке сьогодні знекровило економіку України, яке проводить таку монетарну політику, що економіка без фінансів, без грошей, без кредитів, кредити не доступні по ціні і не доступні по умовам. І все це Національний банк, який вибудував на сьогодні під зовнішнім управлінням велику піраміду фінансову депозитних сертифікатів, яка кожен день змиває наші золотовалютні резерви і доходи Національного банку, які могли би бути доходами державного бюджету України. Їх вимивають через депозитні сертифікати, і тут захищають всю цю модель, всю цю піраміду, і говорять, що ті керівники Національного банку, які були при попередньому президенті, тепер мусять бути збережені при цьому президенті разом з цією політикою. Я хочу нагадати вам цитату одного з дуже відомих фінансистів світу, який сказав: дайте мені управління Національним банком якоїсь країни, і мені байдуже, хто там буде віддавати, видавати закони».

 

 

«112.Україна»

28.06.20 19:00

«Інна КЕРЧА, ведуча: У своє чергу Віктор Медведчук — доктор юридичних наук, академік Національної академії правових Наук України, заслужений юрист України вважає, що чинна Влада порушує цю саму першу статтю.

Віктор Медведчук: Згідно зі статтею 1 Конституції Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Суверенна і незалежна нічого спільного не має із зовнішнім управлінням, яке стало державною політикою, як попередньої так і нинішньої влади».

 

 

ПРАЙМ, 04.06.20

«СТУДІЯ: Олександр ДУБІНСЬКИЙ, народний депутат України, "Слуга народу": Меморандум с МВФ — это и есть программа, только нам ее не хотят показывать. Потому что там, в отличии от слайда Шмыгаля, который рассказывает, как все будет хорошо и прекрасно, как все будет расти, и как нас ждет очередное облегчение, доступ к кредитам, развитие бизнеса. Вместо этого будет повышение тарифов, вместо этого будет повышение тарифов на отопление, тарифов на газ для населения и тарифов на электроэнергию. Вот я считаю, что это должно быть написано в программе правительства. Тогда это будет честная программа. А так они просто этого боятся, то соответственно мы имеем вот эту фейковую бумажку, которую нужно было отправить на доработку, что сегодня, собственно, и сделал парламент.

Євгенія СКОРИНА, ведуча: Тобто в певний час ми без програми дій уряду отримаємо просто на голову ціни на комунальні послуги, підвищені в кілька разів, і причепитися буде ні до чого. Я правильно розумію? Ви про це говорите?

Олександр ДУБІНСЬКИЙ, народний депутат України, "Слуга народу": Я просто думаю о том, что тут вопрос не в том, чтобы зацепиться или не зацепиться за что-то. А вопрос в том, что они просто не могут вам прямо сказать, что значит наша программа правительства. Вот мы, уряд Шмыгаля, мы будем вам поднимать тарифы, мы будем вам поднимать, граждане Украины, стоимость газа, мы отменим социальные льготы на оплату коммунальных тарифов, мы сократим доступ к субсидиям и так далее. Это только я говорю о коммуналке сейчас. А там же еще и повышение штрафов, и пени за несвоевременную уплату. И там же написано, что система передается во внешнее управление, и там же запрет на увольнение членов Национального банка. Там куча всего того, что, если будет показано, как программа правительства, а ведь меморандум МФВ — это и есть программа правительства. Только для Вашингтон, а для Украины у них слайдики, для Украины у них ложь, которую, безусловно, принимать нельзя. Но я уверен, что, если б они такую программу написали, и тут же отправились в отставку. То есть они просто тянут время. Для того, чтобы программу не провалили и не отправили их в отставку как можно быстрее. Мы сейчас имеем дело с манипуляцией, направленной на то, чтобы Шмыгаль как можно дольше сохранился у власти и выполнил свое главное предназначение — повысил тарифы на основные коммунальные услуги, которые сегодня предоставляются компаниями-монополистами, находящимися в руках у олигархов».

 

 

ZIK

26.06.2020

«Юлія ЛИТВИНЕНКО, ведуча: Отже, вітає нашу глядацьку аудиторію. Це "Деталі дня" в прямому ефірі. Ми будемо підбивати підсумок цього тижня і розпочнемо з найцікавішого. Таємниці Петра Порошенка і Джозефа Байдена. Цього тижня позафракційний народний депутат Андрій Деркач опублікував другу частину телефонних розмову нібито 5-го президента України та колишнього віце-президента Сполучених Штатів. Обговорюють цілий спектр питань: від керівництва "Нафтогазу", яке подобається Байдену, до гарантій безпеки Арсенію Юценюку. Американський політик переживав і за його долю після відставки. Про найголовніше на так званих плівках Деркача почуємо ще раз…

Тарас БАТЕНКО, співголова депутатської групи "За майбутнє": Ми дізнаємося з них про глибину зовнішньої залежності України. Фактично зовнішнього управління, про яке ми говоримо останні роки».

 

23.06.2020

«ВЕДУЧА: Так. Дивина в тому, що Україна — унікальна країна насправді, будь-яка гучна справа ніколи ще не завершувалася відставкою. І ці старожили в політиці, вони знову і знову з'являються. Я хочу звернути вашу увагу на трійку лідерів, згідно соціальних опитувань. Якщо би, скажімо, припустимо, вибори відбулися найближчим часом в парламент, трійка лідерів — це "Слуга народу", "Опозиційна платформа — За життя" і "Європейська солідарність". В кого буде шукати підтримки "Слуга народу", на вашу думку? Ми вже бачили голосування, яке відбувалося в парламенті, хто був союзником політичної сили, яку в парламент привів президент Зеленський. Чи означає це, що ми ніколи не позбудемося цього зовнішнього керування, що цей здорового глузду національний егоїзм, патріотизм, назвіть це як завгодно, не візьме гору знову таки в Україні?

Вадим КАРАСЬОВ: Юля, от ви правильно сказали про зовнішнє управління, але ж зовнішнє управління буває ефективним, а у нас, знаєте, цим зовнішнім управлінням розбещують, корумпують наші еліти, втягують в різного роду корупційні схеми, там же про це в плівках ідеться, там же не тільки йде про перемовини Порошенка і Байдена. І пошук серед українських високопосадовців, вони розглядають Байдена, як арбітра, в їхніх кулуарних і підкилимних якихось іграх. Там же про це йдеться, так? Тому що там Арсеній Яценюк просить імунітет, далі повпливайте на Гройсмана і таке інше — ось, що звучало з боку Байдена, так? Іще раз кажу: це розбещування української еліти, українського суспільства. Якщо подивитися, які гроші закачують ці грантові організації і грантові схеми фінансові, це ж теж розбещування суспільства, тому що ми думаємо, що це громадські активісти, поважні люди, волонтери, люди з активною життєвою позицією, а виходить, що це просто фінанси, це просто мова йде про гроші і про корупцію, при чому велику корупцію.

ВЕДУЧА: Вадиме Юрійовичу.

Вадим КАРАСЬОВ: Що стосується вашого питання, зрозуміло, що, ви бачите, що не дуже хочуть "Слуги народу" цю створювати комісію, вони спочатку там заїкнулися, а потім їм дали відмашку, що не треба цього робити. Зрозуміло чому — тому, що влада не хоче, ніби не хоче сваритися з тією Демократичною партією США, а якщо виграє вибори Байден. Тобто вони на це дивляться з точки зору такої інструментальної, а це вплине на їхню позицію чи не вплине? А не розглядають це з точки зору очищення національної політики від зовнішніх корупційних схем і зовнішніх форм корупційного правління. Зрозуміло, що тут більше, я би так сказав, союзництва буде "Слуг народу" або команди діючої влади і президента з Петром Порошенко, його "Європейською солідарністю". Але подивіться: все ж таки і плівки Деркача, а потім велика така кропітка фахова юридична робота Портнова і його команди щодо виявлення всіх цих справ і схем, які були за попередньої влади, в тому числі і зокрема про Порошенко. Все ж таки, дивіться, рейтинг "Європейської солідарності" не росте, а знижується все ж таки, тому що там десь місяць тому, там було п'ятнадцять, сьогодні вже дванадцять процентів, а в "ОПЗЖ" цей рейтинг зростає. У "Слуги народу" теж падає рейтинг, ми бачимо, вже сьогодні баланс довіри і недовіри щодо президента уже є в мінусі, або в плюсі. Так що все ж таки поки що, хоч повільно, але всі ці, скажем так, публікації, озвучки, далі оприлюднення плівок, вони теж все ж таки повільно, але все ж таки роблять ту роботу, коли суспільство починає зневірюватися не тільки в попередній владі, а уже і в нинішній владі».

 

 

23.06.2020

«ЖУРНАЛІСТ: Фахівці не раз наголошували на непомірно високих тарифах на газ, звертали увагу на політику "Нафтогаз України", заробітних плат, що там отримують топ-менеджери і зовнішнє управління. Нові плівки, оприлюднені Деркачем, зайвий раз тому підтвердження.

Олександр ЛАЗАРЄВ, політолог: Возьмите действительно с Коболевым, я могу конкретнее сказать. Политика "геть від Москви", которую поддерживал и Коболев, я полагаю, и вся эта шайка привела к чему? Что мы получили дескать реверс газа. на каждой тысяче кубов они зарабатывали вместе с американскими партнерами от 50 до 100 долларов, на тысяче кубов. Если взять годовое потребление этого газа, то с кармана, с нашего с вами кармана народа Украины уходило пол миллиарда долларов.

ЖУРНАЛІСТ: Політичний експерт Володимир Кацман каже, що в українській політиці важко чимось здивувати, але цього разу це насправді сенсація, яка не піддається здоровому глузду. Адже якщо на записі справді голоси Байдена та Порошенка, то це міжнародний скандал найвищого рівня.

Володимир КАЦМАН, заслужений журналіст України, політичний експерт: Разговор двух преступников международных, картель, который создали, который выкачивал из страны огромные деньги, который насадил нам здесь вот эту вот заразу, которая расползлась. Послушайте, там цифры какие звучали на пресс-конференциях. Наблюдатель совета одного госоргана, 7 иностранцев из 10, наблюдательный совет — пять иностранцев из 10».

 

 

ТРК «Україна»

«Свобода слова Савіка Шустера», 12.06.2020

«ВЕДУЧИЙ: Я хочу понять, почему вы считаете, что Украина, подписывая соглашения с Международным валютным фондом, продаёт свой сувернитет?

Юлія ТИМОШЕНКО: Ну, ви знаєте, що власне до того, як були прийняті всі умови і Міжнародний валютний фонд визначився, прийняв ці умови і видав Україні 1-й транш, до того ні Україна, ні Верховна Рада, ніхто, не знали взагалі про зміст меморандуму з Міжнародним валютним фондом. Він називається "лист про наміри". І можу сказати, що дуже дивно, що це так відбувалося закрито-таємно, ніхто не міг побачити документ, а коли вже це затверджено, коли вже ніяких дискусій бути не може, тепер ми якраз отримали оприлюднений документ, і ми маємо сьогодні цей оприлюднений документ.

ВЕДУЧИЙ: Мы тоже можем вывести некоторые моменты этого документа. Мы можем вывести на экран. От, если вы с чем-то будете несогласны, вы дополните. Пожалуйста.

Юлія ТИМОШЕНКО: Да. Ну, те що ви зараз пишете, продовжити пенсійну реформу 2017 року, продовжити провадження медичної реформи Порошенко-Супрун, створити службу, забезпечити там не незалежність, а автономію Національного банку України, запровадити ринкову ціну на газ, переглянути тарифи на опалення. Можу сказати, що мова іде ще про розпродаж тотальний державної власності під час відсутності ринку. От, як мінімум ми тут бачимо "Центренерго" і інші об'єкти. Я можу вам сказати, що в цьому меморандумі реально передбачено все, що називається втратою українського суверінітету. Тут замість того, щоби повернути уряду право управляти об'єктами державної власності, державними монополіями, ви ж розумієте, що відбувається тут в цьому меморандумі? Посилюються наглядові ради де у нас 80-90 % складають іноземні громадяни. Тобто, від уряду, від держави, відмежували державні монополії, об'єкти державної власності, які насправді мусять платити свій дохід на 70-90 % в державний бюджет. І ми, як країна, вперше не управляємо своїм державним майном, своїми державними монополіями. Замість того, щоби закрити корупцію на митниці, у податковій, закрити тіньову сферу, ми по суті розпродаємо Україну. Ви знаєте, що у нас тут у цьому меморандумі і по землі прописано детально, що ми сільськогосподарську землю мусимо отак, отак і отак продавати. І можу сказати, що цей меморандум по суті є таким знаєте приниженням для України, тому що до України тут відносяться по суті, як до країни 3-го світу, з якою не радяться, з якою абсолютно нічого не обговорюють, а по суті, вводять зовнішнє управління в усі сфери нашого життя. Це теж сенсаційний документ, тому що українці мусять його просто прочитати від корки до корки. Про що говорить цей меморандум, цей лист намірів з Міжнародним валютним фондом? По-перше, що те, що робив Порошенко 5 років жахлива для України медична реформа, жахлива для України освітня реформа, яка приводить до закриття шкіл, по суті, до трощення системи освіти і охорони здоров'я, усе це продовжується. Продовжується повністю передача наших державних підприємств в управління ззовні і багато чого іншого. Тобто, заміни реально влади в Україні не відбулося. Те, що робив 5 років Порошенко, зараз продовжує робити новий президент. І ми це бачимо сьогодні в меморандумі».

 

Зеленський продовжує політику Порошенка

 

«RT на русском»

27.06.2020

«"Зеленский продолжает политику Порошенко, хотя многие надеялись, что он умерит неонацистские силы в стране. Однако этого не случилось, он с удовольствием включился в эту игру, когда одновременно прославляется Бандера и на словах осуждается нацизм, создаются неонацистские отряды, но при этом звучат заявления, что нацизма на Украине нет. Для этой украинской власти такая двойственность характерна, но теперь она в меньшей степени стесняется всей этой бандеровщины", — говорит Жарихин.

С такой оценкой согласен и Михаил Погребинский, который отметил, что у Зеленского для отпора националистам "не хватает политической воли".

"Зеленский — слабый президент. Его, в отличие от Порошенко, подозревают в том, что он не является националистом в достаточной мере. Поэтому президент Украины хочет представить себя как "лучшего украинца", из-за этого он не может и не хочет противостоять националистам", — заключил эксперт».

 

 

«RT на русском»

23.06.2020

«"Фундамент нового украинского государства после 2014 года — это жёсткий националистический дискурс, направленный на разрыв связей с советским прошлым и Россией. Зеленский под эту систему подстроился. Он оставил ключевые ненавистнические постулаты, которые удовлетворяют запросам уличных радикалов и националистических партий, но слегка смягчил риторику", — рассуждает Суздальцев.

"Я уверен, что в Киеве и при Зеленском прекрасно понимают последствия своих шагов. Это сознательная политика по расколу общества, чтобы одна его часть на западе страны подчиняла другую — восточную. Вся украинская государственная система направлена на насильственную "украинизацию", на то, чтобы господствовала лишь одна точка зрения на все вопросы, включая историю войны", — резюмировал Неменский».

 

 

«Известия»

13.06.2020

«Политолог заявил о точке невозврата для Украины в вопросе Донбасса»

 

 

«Комсомольская правда»

12.06.2020

«Социолог Евгений Копатько: "Донбасс никогда не был нахлебником, не будет он им и в составе России"»

NewsONE

24.06.20 11:05

«Тетяна БУДЬ, ведуча: Народний депутат, голова політради партії "Опозиційна платформа — за життя" Віктор Медведчук звернувся з відкритим листом до президента України Володимира Зеленського. В ньому він назвав три виклики, які наразі існують для глави держави. Це припинення конфлікту на Донбасі, та встановлення миру в Україні, тарифи на житлово-комунальні послуги для населення, та необхідність припинити примусову українізацію.

Віктор МЕДВЕДЧУК, народний депутат, голова політради партії "Опозиційна платформа — за життя": Таким образом принимается закон уже при господине Зеленском, потому что тот закон, о котором я говорил, он принимался при Порошенко, о среднем общем образовании, где запрещается получения образования на русском языке. Где обещание по поводу того, что пересмотрят тот закон о функционировании украинского языка? Где решится вопрос, связанный с тем, чтобы соблюдались права наших граждан, предусмотренные Конституцией, на получение права и на образование, и на использование русского языка. Вместо этого продлевается санкции в отношении русскоязычного продукта, запрета на фильмы, артистов, на просмотры телеканалов, соцсетей, устанавливаются новые санкции, касающиеся теперь уже образовательных и культурных учреждений. Если не покончить с украинизацией, то, к сожалению, раскол и еще больше, и еще страшнее распад может продолжиться дальше. И вот это является на сегодняшний день главным не только в гуманитарной сфере, это главное в государственной сфере. Вопрос государственного сохраняя строительство и в вопросе государственности и сохранения государственности нашей страны».

 

 

«Інтер»

19.06.2020

«Олексій ЛІХМАН, ведучий "Подробиці Тижня": Мінські домовленості потрібно виконувати, не шукаючи якихось альтернативних планів. Про це чинній українській владі нагадали в опозиції.

Віктор МЕДВЕДЧУК, народний депутат, голова політради партії "Опозиційна платформа — За життя": Когда пришел Зеленский и за него проголосовало в юго-восточных областях Украины 88-90% во втором туре, как за президента будущего, они рассчитывали, что он принесет мир. Однако за этот год в вопросах мира Украина не продвинулась ни на йоту.

Мы слышим различные планы "Б" и "С", мы слышим представителей команды Зеленского, которые говорят не о мире, а о том, как уйти от Минских соглашений, а значит уйти от мирного урегулирования. Мы убеждены и твердо считаем, что если Зеленский не ответит на этот вызов, вызов, касающийся мира на Донбассе, то альтернатива может быть только одна — потеря Донбасса для Украины».

 

 

«112.Україна»

16.06.2020

«Наталія ШУЛИМ, ведуча: Із відкритим листом до президента Володимира Зеленського звернувся народний депутат, голова політради "Опозиційна платформа за життя" Віктор Медведчук. Він назвав три виклики для глави держави: припинення конфлікту на Донбасі, тарифи на житлово-комунальні послуги та скасування на його думку примусової українізації. Медведчук вважає, комунальні платежі не підйомні для українців що спричинено зокрема і вимогами МВФ для надання кредиту. Політик пропонує Зеленському не йти на повідку у так званих професійних патріотів щодо українізації і захистити мови нацменшин. І головний виклик на думку автора встановлення миру на українському сході. Бо 70% українців називають це головною проблемою яку Петро Порошенко за свою каденцію так і не зміг розв'язати.

Віктор Медведчук: Неминуче наближається час коли вам доведеться відповісти на запитання. Чого досяг президент у встановлені миру на сході України. І ви здивуєтесь як мало тоді поруч з вами тих хто сьогодні надуває щоки розмірковуючи про переселенців які представляють ОРДЛО, Будапештський меморандум без Росії та інші абстрактні досягнення української дипломатії. для встановлення миру є один реальний інструмент – Мінські угоди і їх треба виконувати».

 

«Страна»

30.06.2020

«Провал по миру. Почему Зеленский теряет рейтинг на юго-востоке Украины».

 

«Хотят ли русские воды. Почему украинские чиновники и генералы США заявляют о грядущем вторжении России»

 

28.06.2020

«Коллапс в "серой зоне". Почему "ДНР" снова закрыла границу с Украиной»

 

23.06.2020

«Зеленский ушел в минус, 45% за автономию Донбасса. О чем говорят последние соцопросы»

 

23.06.2020

«Более 80% украинцев считают, что власть провалила мир на Донбассе и посадки коррупционеров — опрос»

 

19.06.2020

«"Оппоплатформа" обвинила команду Зеленского в саботаже Минских соглашений»

 

18.06.2020

«Партнер, но не член. Что означает новый статус Украины в НАТО и почему его дали в День России»

 

17.06.2020

«Украине не нужен никакой прогресс в мирных переговорах»

 

15.06.2020

«"Слуга народа" в ТКГ заявил, что Минские соглашения для Украины не обязательны к исполнению — Грызлов»

 

10.06.2020

«"Оппоплатформа" обвинила Зеленского в обмане партнеров по Нормандской четверке»

 

04.06.2020

«В "Оппоплатформе" заявили, что Зеленский обслуживает партию войны и загнал в тупик решение вопроса Донбасса»

 

 

«Вести»

09.06.2020

«Зачем Трехсторонней группе Казанский и Гармаш»

 

Україна продовжує агресію на Донбасі

 

«RT на русском»

26.06.2020

«"Политическая подгруппа приступила к детальному обсуждению закона "Об особом порядке местного самоуправления в отдельных районах Донецкой и Луганской областей", кратко называемому законом об особом статусе", — цитирует РИА Новости Грызлова.

Он отметил, что основная задача, предусмотренная минскими договорённостями, заключается в том, чтобы придать особому статусу Донбасса постоянный характер.

"Хотя ни один представитель Украины не может внятно объяснить, чем это плохо для страны, мы вновь получили отказ представителей Киева по закреплению особого статуса в украинской Конституции", — добавил он».

 

 

«Российская газета»

20.06.2020

«Песков назвал потенциально опасной ситуацию с урегулированием конфликта на Украине»

 

 

«RT на русском»

20.06.2020

«Глава самопровозглашённой Луганской народной республики Леонид Пасечник выступил с обращением к президенту Украины Владимиру Зеленскому.

"После объявления мной полной боевой готовности подразделений... обстрелы нашей территории со стороны вооружённых формирований Украины прекратились, и почти две недели поддерживался режим тишины. После снижения боевой готовности подразделений Народной милиции Украина возобновила обстрелы наших населённых пунктов", — сказал он.

По мнению Пасечника, это явно свидетельствует о том, что при желании Киев выполняет "взятые на себя обязательства по поддержанию режима всеобъемлющего прекращения огня".

"Владимир Александрович, теперь мы оба с вами знаем, что вы в состоянии прекратить обстрелы, предотвратить гибель простых людей... Убедительно прошу вас в преддверии большого общего праздника — Дня Победы — продемонстрировать на практике, что вы можете держать слово", — отметил глава республики».

 

 

«RT на русском»

16.06.2020

«"По большому счёту Киеву не нужен Донбасс. Происходящий там гражданский конфликт уже давно стал способом легитимизации постмайданного режима, инструментом привлечения внимания Запада, который пока ещё предоставляет Украине определённый объём военной помощи и кредитов", — сказал Неменский.

По словам эксперта, именно этим обстоятельством можно объяснить "абсурдный подход" Украины к урегулированию конфликта на юго-востоке. Киев постоянно выдвигает заведомо нереализуемые инициативы, которые к тому же не встречают энтузиазма на Западе.

Собеседник RT в партии "Европейская солидарность" утверждает, что представители европейских государств устали от роли посредника. По его словам, в 2014—2015 годах на Западе уделяли большое внимание ситуации в Донбассе, но из-за отсутствия прогресса по "Минску-2" этот интерес угас.

"Никакого толку не было — всё заканчивалось на необходимости пойти на компромисс. Собственно, мы и сейчас наблюдаем эту ситуацию. На словах Зеленский готов к компромиссу, а на практике — нет. Все прекрасно понимают, что в такой ситуации встречаться в нормандском или любом другом формате бессмысленно", — рассуждает депутат.

Аналогичной точки зрения придерживается источник RT в партии "Голос". Он считает, что в отношениях с Москвой Украина "прячется за спинами западных партнёров", не собираясь брать ответственность за обстановку на юго-востоке страны.

"Ни один человек из руководства страны не готов взять на себя ответственность и остановить военные действия. Да, это непростое решение. Но без этого о мире можно забыть. Европа уже устала от "украинских манёвров", когда дают обещания, а выполнять их не собираются", — говорит собеседник RT.

В комментарии RT заместитель директора Института стратегических исследований и прогнозов РУДН Павел Фельдман заявил, что западные государства вряд ли станут поддерживать дипломатические инициативы Киева в силу их "тупиковости".

"У меня складывается впечатление, что Запад, по сути, махнул на Украину рукой. Это и моральная усталость, и огромное количество внутренних проблем. На Киев обращают внимание, когда требуется устроить антироссийскую провокацию. В такой неблагоприятной ситуации недееспособной украинской дипломатии приходится изобретать разнообразные приёмы, чтобы привлекать хоть какой-то интерес внешних сил", — заключил Фельдман».

 

 

«RT на русском»

15.06.2020

«По мнению заместителя директора Института истории и политики МПГУ Владимира Шаповалова, непризнание Киевом паспортов России у жителей Донбасса является "ситуацией из ряда вон выходящей".

"Такая позиция украинских властей противоречит нормам международного права. Киев не может запрещать тому или иному жителю ЛНР/ДНР получать российский паспорт. У Украины просто нет на это никаких юридических оснований. Более того, Киев обязан уважать право своих граждан на получение гражданства другого государства, в том числе и России, что не противоречит украинским законам", — рассказал эксперт в разговоре с RT.

Как заявил в интервью RT депутат Народного Совета ДНР Мирослав Руденко, непризнание Киевом российских паспортов жителей ДНР и ЛНР — "свидетельство двойных стандартов" украинских властей, поскольку среди населения Украины и политической элиты страны наличие двойного гражданства не редкость.

"Двумя паспортами обладают множество политиков, а также рядовых украинцев: у жителей Закарпатья — венгерские паспорта, у жителей Черновицкой области — румынские. На территории Галичины у многих украинцев есть польское гражданство. Но Киев как будто об этом забывает и продолжает дискриминировать исключительно население Донбасса", — подчеркнул Руденко.

По мнению эксперта Института стран СНГ Игоря Шишкина, мера России крайне важна для жителей Донбасса, поскольку паспорта ЛНР и ДНР не получили международного признания.

"Россия из гуманитарных соображений идёт на то, чтобы предоставить документы международного образца, тем самым восстанавливая гражданские права населения, которые были просто похищены Украиной. Это большой шаг навстречу жителям Донбасса, на которых Киев наложил массу ограничений — невозможность выехать за границу, если просрочен паспорт Украины или утерян в следствии боевых действий. Киев ничего не предпринимает, чтобы урегулировать эти проблемы", — заявил эксперт в беседе с RT.

В свою очередь, Владимир Шаповалов назвал выдачу Россией паспортов по упрощённой схеме жителям Донбасса "цивилизационным способом выхода из той катастрофически сложной гуманитарной ситуации, до которой Киев довёл эти территории"».

 

 

«Известия»

13.06.2020

«В Совфеде оценили заявление Киева о никчемности Минских соглашений

Слова Киева о "никчемности" Минских соглашений по урегулированию ситуацию на Донбассе могут говорить о желании украинской стороны отказаться от существующих договоренностей, чтобы впоследствии обвинить Россию в нежелании мира. Об этом заявил член комитета Совета федерации по международным делам Олег Морозов.

"Возможно, именно в этом и состоит замысел украинских стратегов: обнулить Минск и обвинить Россию и республики Донбасса в нежелании мира. И сохранить конфликт на долгие годы, дабы клянчить у Запада деньги на войну и на антироссийские акции", — заявил он "РИА Новости" в пятницу, 12 июня.

По мнению Морозова, что недовольство Киева связано с тем, что минский процесс является единственной реальной дорогой к мирному урегулированию ситуации на Донбассе, которая признана международным сообществом.

Все остальные предложения Украины ведут в тупик.

"Без войны на Донбассе у Киева резко ослабевает переговорная позиция с Вашингтоном и Брюсселем. Отсюда вся эта риторика про якобы международно-правовую никчемность минского процесса", — подчеркнул он».

 

 

«Известия»

07.06.2020

«В ЛНР сообщили о готовящейся провокации со стороны Киева»

 

«Страна»

20.06.2020

«У Путина заявили о "потенциально очень опасной" ситуации на Донбассе»

 

«В "ЛНР" заявили о гибели мирного жителя в результате обстрелов ВСУ»

 

«У Зеленского нет ни одной причины перестать стрелять на Донбассе»

 

15.06.2020

«"Это сигнал для партии войны в Киеве". В МИД РФ связали предоставление Украине статуса партнера НАТО с войной на Донбассе»

 

09.06.2020

«Украина четко выполняет задачу сохранять и поддерживать конфликт на Донбассе»

 

04.06.2020

«Тупик Ермака. Почему срывается разведение войск на Донбассе и новая Нормандская встреча»

 

02.06.2020

«"ДНР" обвинила ВСУ в стрельбе из миномета в районе разведения сил под Петровским»

 

 

«Вести»

10.06.2020

«Интервью Шария с Пушилиным. Что рассказал глава "ДНР"»

 

Україна фальсифікує «історичну правду»

 

«RT на русском»

23.06.2020

«"Ставить на одну доску СССР и нацистскую Германию — это традиционной украинский пропагандистский ход, не имеющий под собой реальной основы. При этом в Киеве забывают про собственные националистические формирования, принимавшие участие в конфликте в Донбассе. Они по-прежнему беспрепятственно используют нацистскую символику и элементы этой идеологии", — констатировал в беседе с RT ведущий научный сотрудник РИСИ Олег Неменский.

В свою очередь, замдекана факультета мировой экономики и мировой политики ВШЭ Андрей Суздальцев отметил безграмотность фразы Шмыгаля о "тоталитарных режимах", которые разрушили Украину. Он напомнил, что Украина входила в состав СССР и пострадала вместе с другими республиками, куда вторгся вермахт.

"Да, в Советском Союзе был тоталитарный режим, но спекулировать на этом сходстве с Третьим рейхом — глупо и абсурдно. В этом вопросе давно поставлена точка: природа коммунизма радикально отличается от национал-социализма. СССР не стремился к порабощению, геноциду, не вынашивал планы массовых убийств по этническому признаку. Более того, в схватке с нацистской Германией он подарил свободу десяткам народов", — подчеркнул Суздальцев.

«Страна»

24.06.2020

«Луганск и Донецк провели Парады победы в один день с Москвой»

 

23.06.2020

«Без Зеленского, но с Лукашенко. Каким будет парад Победы в Москве и кто на него приедет»

 

21.06.2020

«Союзные республики во время распада СССР утащили с собой "исконно русские земли" — Путин»

 

 

«112.Україна»

23.06.2020

«Богдан БІЛЕНКО, ведучий: Представники громадської організації "Патріоти — За життя", депутати від "Опозиційної платформи-За життя" та її молодіжний укрлаб вшанували пам'ять жертв війни 1041-1945 років. У день скорботи меморіальні заходи відбулися у Києві, Одесі, Дніпрі, Харкові та інших містах. Як це було бачили наші кореспонденти.

КОРЕСПОНДЕНТ: Меморіал вічної слави в столиці до могили невідомого солдата несуть квіти. Вшанувати пам'ять прийшли представники громадської організації "Патріоти — За життя", народні депутати від партії ОПЗЖ та її молодіжного крила.

Ілля КИВА, народний депутат, фракція "Опозиційна платформа — За життя": Они отдали жизнь, для того, чтобы сегодня у нас была возможность видеть это небо, видеть это солнце, жить. Они дали нам возможность жить.

Артем МАРЧЕВСЬКИЙ, керівник молодіжного крила партії "ОПЗЖ": Сегодня действительно страшный день и страшен он не только для украинского народа, для всех народов, которые к сожалению гибли и для братских народов. Не дадим забыть подвиг наших народов, победителей наших предков и будем чтить их память.

КОРЕСПОНДЕНТ: 22 червня 1941 року попри угоду про ненапад нацистська Німеччина атакувала радянські частини по всій лінії кордону, від Балтійського до Чорного моря. Український напрямок за гітлерівським планом "Барбаросса" був одним з найголовніших. Наприкінці 1941 року захоплена майже вся територія. Сотні тисяч людей тоді розстріляли. Тільки в Києві, в Бабиному Яру було знищено понад 100 тисяч осіб, переважно євреїв. За роки окупації в Україні загинули близько 4 мільйонів цивільних, а до Німеччини вивезли 2,5 мільйони.

Віктор ЧОРНИЙ, народний депутат, фракція "Опозиційна платформа — За життя": Мы отдаем дань памяти сегодня, дань памяти всем воинам, которые погибли на полях этой войны и мы хотим, чтоб еще раз все вспомнили, что для матери не важно где воевал ее сын, важно что этот сын не вернулся домой.

КОРЕСПОНДЕНТ: Пам'ять загиблих воїнів вшановують в різних містах. У Дніпрі квіти несли до монумента слави. На урочистостях були присутні міські депутати та їхні європейські колеги. Представник Європарламенту від Словаччини Мирослав Радаковський приїхав через свого батька, який брав участь у бойових діях на території України.

Мирослав РАДАКОВСЬКИЙ, представник Європарламенту від Словаччини: Я очень рад, что там вы поминаете день, когда было нападение на бывший Советский Союз и День победы. Я хотел бы сказать, что на Словакии, на моей родине, или в Чехословакии, потому что я родился в Чехословакии мы очень уважаем, мы очень помним, что мы были освобождены теперь уже не говорится Советским Союзом или, нрзб, говорится, Красной армии.

КОРЕСПОНДЕНТ: У Харкові зібралися біля пам'ятника солдату-визволителю прийшли і молодь і діти війни. Принесли з собою фотографії близьких, які тоді воювали.

Андрій ЛЕСИК, керівник харківського міського осередку "Опозиційної платформи — За життя": Чтобы там не происходило последние 6 лет и при режиме Зеленского в том числе происходит желание переписать историю, стереть из памяти подвиг наших дедов и прадедов. мы хотим чтобы в нашей стране уважалась история, чтобы в нашей стране была справедливость.

КОРЕСПОНДЕНТ: Тим часом в Одесі небайдужі прибрали на військових кладовищах, а квіти поклали до пам'ятника невідомому матросу. Не допустити проявів неофашизму закликав світову спільноту голова політради партії "Опозиційна платформа — За життя" Віктор Медведчук. Реагує, що на статтю президента Росії, присвячену 75-й річниці Великої Вітчизняної війни.

Віктор МЕДВЕДЧУК, народний депутат, голова політради партії "Опозиційна платформа-За життя": Цей розворот включає не тільки зниження ролі міжнародної співпраці, але й ревізую заборони героїзації антигуманних, людожерських режимів, таких, яким був режим гітлерівської Німеччини. Сьогодні, у переддень річниці 22 червня 1941-го року відповідальні керівники країн, чиї громадяни брали участь у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років мають підтвердити неприйнятність і неприпустимість неофашистської ідеології».

 

 

«Інтер»

22.06.2020

«КОРЕСПОНДЕНТ: Село Барабой під Одесою. Тут у братській могилі поховані двадцять дев'ять воїнів радянської армії, які загинули під час боїв за визволення краю від нацистських загарбників. Меморіал застарів, тож місцева команда "Опозиційної платформи — За життя" вирішила відновити його…

Микола СКОРИК, народний депутат, "Опозиційна платформа — За життя": Мы откликнулись на нее и мне приятно сегодня какой-то свой позитивный вклад внести в увековечивание и в поддержание памяти о наших воинах освободителях. Я считаю, что опять же в условиях нынешних, когда, к сожалению, не то, что попытки, а искривление во многом на государственном уровне правды о Великой Отечественной войне, о Второй мировой войне, о роли в этом воинов-освободителей Красной армии — я считаю, что нужно делать все для того, чтобы правда истории торжествовала, для того, чтобы будущие поколения видели уважение к тем святыням, памятникам.

КОРЕСПОНДЕНТ: Політична партія щороку проводить подібні акції, реставруючи пам'ятники, присвячені Другій світовій».

 

Фейки

 

«RT на русском»

17.06.2020

«… Речь о том, что на Украине действуют не менее 15 американских биолабораторий, в которых ведутся исследования опасных вирусов и бактерий, на основе которых ранее разрабатывалось биологическое оружие. Испытания проводятся на украинских военных, среди которых, вероятно, есть жертвы. И, как отмечают учёные, скорее всего, биолаборатории открыты на Украине не только потому, что это дёшево и доступно, а потому, что геном украинца, что бы там ни говорили тамошние националисты, ничем не отличается от генома русского. И это позволяет создать биологическое оружие направленного действия, способное поражать людей определённого этноса.

То есть зафиксируем: американцы абсолютно нагло действуют на Украине, проводят исследования, в результате которых гибнут украинские военнослужащие, и, скорее всего, разрабатывают там биологическое оружие узконаправленного действия, которое будет работать не только против жителей России, но и против той самой Украины, которая так самоотверженно пускает собственный народ в расход ради осуществления американских целей.

Поэтому ждать добра от партнёрства с НАТО для Украины — либо тотальная близорукость, либо глупость, либо большие деньги, которые утекают в карманы очень узкой группы лиц, вряд ли связывающих своё будущее с этой соседней с нашей страной».

 

 

«Известия»

08.06.2020 01:25

«В раде обвинили власти во лжи об американских лабораториях на Украине»

 

 

«Комсомольская правда»

16.06.2020

«"Путь Визенталь": Сотрудники СБУ сбывают в Сирию и Ливию оружие, украденное в Донбассе»

 

 

  Виготовлення цього моніторингового звіту стало можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через проєкт USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією «Internews». Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації «Детектор медіа» та не обов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та «Internews». Моніторинг проведено відповідно до методології, розробленої експертами ГО «Детектор медіа»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4925
Читайте також
01.03.2020 12:00
Петро Бурковський
для «Детектора медіа»
11 714
11.02.2020 11:00
Петро Бурковський
«Детектор медіа»
7 859
Коментарі
1
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Taras
1591 дн. тому
Висновок- Зеленський всетаки не здає Україну повним ходом, як багато хто боявся. І питання- на кого збирається опиратися пан Президент у протистоянні кремлю, якщо вже встиг посратися з усім патріотичним середовищем, на Єрмака з Дубінським?
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду