Безглуздя і сюр олімпіади

28 Серпня 2008
28291
28 Серпня 2008
08:57

Безглуздя і сюр олімпіади

28291
Безглуздя і сюр олімпіади
Це тільки мені так здається, чи ви теж погодитеся, що олімпіада, особливо ця, яку ми щойно були змушені спостерігати на телебаченні, – вершина безглуздя, відсутності смаку і сталінської мегаломанії?
 
Я не робила навмисної спроби НЕ дивитися олімпіаду, не слухати чи не читати про неї. Але уникнути її було просто неможливо: від першого і до останнього дня репортажі, кадри і фотографії з неї заполонили медійний простір – урочистий барабанний бій, що розпочався з першого дня, не вщухав ні на хвилину, наростаючи і стаючи дедалі гучнішим, трохи не оглушуючи на церемонії закриття.
 
Комуністична естетика та голлівудські аспірації злилися в екстазі: китайці розійшлися не на жарт і таки заразили своєю потворною мегаломанією мас-медіа, котрі, як і належить, розлетівшись голубами споживацтва по всьому світі, заразили нею і свої аудиторії.
 
Раціональне питання «та яка різниця?» просто не поставало, та і як же можна було – коли космічні кораблі зорюють всесвіт, олімпійці дістають медалі, а Майкл Фелпс стає рекордсменом у квадраті чи навіть кубі, то всі, просто всі, повинні знати, що саме він їсть на сніданок.
 
Британська «Гардіан» у перший день олімпіади вмістила на першій шпальті два фото – спалахи феєрверків на церемонії відкриття у Пекіні та спалахи бомбових вибухів у Південній Осетії – можу собі уявити самовдоволення редактора, який дотумкав до такої «тонкої» паралелі, наштовхуючи читачів на спогад про 1980-й і радянські танки в Афганістані.
 
А насправді замість того, щоб докладніше повідомляти про справді важливі й потенційно небезпечні для решти Європи події у Грузії, півгазети було витрачено на статистичні дані про пишність пекінської церемонії – стільки-то візажистів, стільки-то інженерів освітлення, стільки-то швачок.
 
Далі стало ще гірше, бо британці (більшою, на жаль, мірою, ніж українці) почали отримувати медалі, часто навіть золоті. Достатньо висока цікавість загалу, підляскувана батогами преси, поступово переросла чи не в істерію і навіть байдужі до олімпіади люди почали втирати скупу патріотичну сльозу, дізнаючись про нові приклади олімпійської звитяги.
 
І раптом наступна олімпіада 2012 року, яка має пройти в Лондоні і яка викликає масу внутрішньостоличних суперечок – не менше, ніж спорудження сумнозвісного будинку на Грушевського викликало колись у Києві – і має чи не стільки ж опонентів, скільки прибічників, раптом ця олімпіада стала предметом національної гордості і барабанний бій залунав і у Британії. Заговорили про «героїзм».
 
Раптом із задньої полиці шафи історії дістали притрушеного порохом екс-прем’єра Джона Мейджора – симпатичного чоловіка, але з сумною політичної долею: ставши наступником Маргарет Тетчер у керівництві британською Партією консерваторів, він запам’ятався тільки злими карикатурами, в котрих його зображували у трикотажних трусах, надітих згори штанів (він колись недалекоглядно зізнався в одному інтерв’ю, що в дитинстві мама примушувала його заправляти сорочку в труси). Його витягли на денне світло, бо раптом пригадали, що саме він був автором ідеї надавати більше коштів на спортивне обладнання ще на початку 1990-х, що врешті-решт дало свої плоди у вигляді «багатого врожаю» (цитата) з цієї олімпіади. Ведучий брав інтерв’ю у Мейджора з помітними зусиллями зосереджуватися на спортивному обладнанні, а не згадувати подумки про трикотажні труси.
 
Масштабність подій у Китаї була спрямована на приголомшення решти світу – хмари розганяли, штучні дощі робили, смог розчиняли. Натренованість і синхронізованість усіх церемоній присоромила б будь-який блокбастер. У мене ж виникали асоціації передовсім із чорно-білою хронікою сталінсько-нацистських часів: пригадуєте ці колони, що крокують, несучи знамена у світле майбуття, збудоване спільними зусиллями мільйонів гвинтиків в одному злагодженому механізмі.
 
Клоновані у сюрреалістичному шоу красуні зі штучними посмішками, приліпленими на їхні обличчя – як заведені фігурки, вони ідеально поверталися, однаковісінько складали руки і ноги, вклонялися і розпрямлялися. Апофеозом форми, позбавленої змісту, стало фіаско зі співочою дівчинкою, чиї зуби були визнані занадто кривими, аби випускати її на сцену –на сцені відкривала рота рівнозуба лялечка, тимчасом як голосиста «потворка» працювала за лаштунками.
 
Кажуть, китайці щось хотіли показати світові. Мені здається, що мегаломанія демонструє тільки комплекси.
 
Був на церемонії закриття олімпіади момент передачі «естафети» британцям – на двоповерховому червоному автобусі з написом «Лондон 2012» стояли футболіст Девід Бекхем, легендарний гітарист Джиммі Пейдж та поп-співачка, переможиця британської версії «Фабрики зірок» Леона Льюїс. Джиммі Пейдж грав на гітарі, Леона Льюїс співала (Whole Lotta Love не більше, ні менше), Бекхем чеканив м’яча, а потім несподівано зафігачив ним у чітко вишикувані ряди китайської масовки. Масовка на кілька секунд хаотизувалася, м’яч підібрали з-під ніг, вишикувалися знову, тільки в одного щасливого китайця в руках був бекхемовський сувенір.
 
Британські хлопчики і дівчата у спортивних штанах і кофтах-кенгурушках у цей час танцювали навколо червоного автобуса стріт-дансінг – не синхронізовано, не ідеально, не сюрреалістично. І в мене з’явився промінчик надії, що 2012 року лондонська співоча дівчинка матиме таки криві зуби, а може навіть ніс бараболею, бо гвинтики – гвинтиками, але індивідуальність неповторна.
 
Катерина Хінкулова, Українська служба Бі-бі-сі
 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
28291
Читайте також
18.06.2010 15:27
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
47 284
10.05.2010 06:52
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
65 873
18.03.2010 08:46
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
30 802
11.03.2010 06:46
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
43 845
11.03.2009 12:19
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
21 363
09.02.2009 09:46
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
6 907
24.10.2008 13:38
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
5 249
16.10.2008 09:20
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
43 742
09.10.2008 09:40
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
42 504
02.10.2008 15:18
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
37 792
18.09.2008 12:15
Катерина Хінкулова
, для «Детектор медіа»
48 136
08.09.2008 11:17
Олександр Дубина
, для «Детектор медіа»
37 124
29.08.2008 09:24
Николай Рашеев
16 996
27.08.2008 12:24
Олександр Дубина
, для «Детектор медіа»
44 269
26.08.2008 08:17
Наталия Резанова
, для «Детектор медіа»
14 726
12.08.2008 07:34
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
20 464
Коментарі
31
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
хтось
5886 дн. тому
Цілком підтримую деяких дописувачів! Нажаль досить пізно дописую - все вже сказано! Але таки мушу стати на захист Олімпіади! Адже й справді - у жодному випадку "забагато" Олімпіади на телеекранах н е б у л о-о-о-о-о!!!!!! Звідки у автора така інформація! І організація Олімпіади була на найвищому рівні, про що неодноразово говорили і спортсмени і журналісти!!! Не розумію такої агресивності автора. А стосовно життя китайців - тема для іншої публікації! І вже цілком не зрозуміло - що нас обходить "Гардіан"? Та хай пишуть собі, що їм заманеться! Ми тут до чого?
оксана
5927 дн. тому
Про те якою насправді була Пекінська Олімпіада ми дізнаємось років за 20. Так само як ми лише зараз дізнаємось про подробиці Олімпійських Ігор у Москві. Але вибачте писати про те що спорту на тВ було "забагато" неприпустимо! І краще хай молодь знає, розпорядок дня спортсмена, який досяг олімпійських вершин, ніж яку білизну вдягає чи не вдягає половвина українського шоу-бізу!! Принаймні хоч два тижні на 2 роки (це з урахуванням зимових Ігор) на медіаресурсах з'являється щось іншне окрім політиків, сексу та "співаючих трусів"!
Статья Чудова!!!
5928 дн. тому
Ні штучному!!! Я за природне!! А то так дійдемо до того, що будемо займатися коханням з бездоганними резиновими жінками чи роботами!!!
5928 дн. тому
Нарешті нормальний коментар до цієї олімпіади. Всі ці маленькі і гарненьки "китайчики", які бігають, стають у пози і привітно посміхаються... усе виглядає ШТУЧНО. А вже монтувати ефір відкриття олімпіади, щоб було "КРАСИВО"... то може взагалі запросити мультиплікаторів з Піксару - вони таку картинку намалюють, покоління Мережі закачає(ться).
НАЙВАЖЛИВИША ПОДИЯ РОКУ
5928 дн. тому
Признание РФ государственного сувернитете Абхазии и Южной Осетии, если не начнутся массовые волнения в КРЫМу!!! Это может быть дествительно событие года, разбавленное губошлёпанием Ющенка со словами "давайте жить дружно" и его невменяемыми попытами прекратить беспорядки. Такое зрелище, в кое вмешаются кримско-татарске экстремисты, подкреплённые финансированием турецких исламистов, ЧФ с Русской Общиной Крыма, национально-озабоченные западноукраинцы, добровольные головорезы с Донбасса, местные слоблуды и пидердландская евробюрократическая маразматия, будет повыдовыщней, чем Олимпиада в Пекине, хотя все это на любителя :-)) А статьи нужно писать не только хорошие, о и плохие, чтоб людт учились верно критиковать, а не горланить недовольствие своё :-))
Любов
5929 дн. тому
Олімпіада - чи не найважливіша подія цього року. Китайці зробили це видовищно і дуже організовано тому, що це і є сутність Китаю. Можливо, пані авторці невідомо, але, знаючи елементарні факти з історії цього народу, чекати індивідуальності від китайців було не варто. А саму Олімпіаду тому й переносять з однієї країни в іншу, щоб показати, як цю помпезну подію можуть відворити в різних куточках світу, вносячи в неї свій етнічний, культурний та соціальний окрас. Словом, помітно, що авторка не дуже розмірковувала над доцільністю і важливістю матеріалу.
Leen
5929 дн. тому
Дуже засмучує така стаття. Не заслужили Олімпійські ігри такої критики! Аж соромно стало за автора. І бачу багато читачів зі мною погоджуються. Звідки така ненависть до китайців? Так, пересічному китайцю живеться нелегко, але все-таки вони постарались показати світовій спільноті багатство своєї культури. За що їм велике спасибі.
Це не звичайний опус!!!
5929 дн. тому
" Але, погодьтеся, що коли на полицях університетських бібліотек сто примірників "Історії КПРС", де брехня на брехні й брехнею поганяє - то це вже занадто." Виражаючи повагу до Вас, як до мого співрозмовника, відповім Вам на рідній Вам мові, тим більше, що Ви перейшли на "Ви". Так, історія КПСС - це не история, а невдалий набір стенограм партійних засідань. ""Здравомисліє", генетично притаманне більшості українців і боятися їм справді нема чого:))" Про "здравомисліє" я не знаю, бо дуже дивуюся поведінкою деяких людей. З одного боку побутова аполітичність - багато хто не ходить на вибори, бо не вірить в їхню справедливість, социальній нігілізм - мало кому хтось довіряє, декому все одно кому дуже належати Крим, але ці ж люди готові будуть боронити неньку-Вкраїну від "кацапів", по їх же словах. Це і є та небезпечна суміш націоналізму з космополітизмом, о котрій я вже казав. "А марксизм і тоталітаризм між собою пов"язані, оскільки вчення Маркса не вважажло цінністю людське життя й індивідуальні свободи." Ні не зовсім так, ви плутаєте з більшовизмом і іншими напіввульгарними формами тоталітаризму! Марксизм казав, що окреме індивідуальне не має шкодити суспільному, тотбо хай людина живе в достатку, але не за рахунок інших і по-чесному, по-совісті, по-справедливому, а тоталітарні ідеології перекрутили в "Коллектив попад усе!" І Ви кажете про індивідуальне, та, якщо подивитися хоч на тих же сучасних жінок, то чимало їх, весь рік ходить в одних і тих же чорних джинсах та світленькій кофточці, невже для такі особи забули, що для існують і спідниці!))))
Анвар
5929 дн. тому
2 "Это не обычный ОПУС". Звичайно, треба вивчати. Серед іншого й марксизм. І не треба боятися нічого."Здравомисліє", генетично притаманне більшості українців і боятися їм справді нема чого:)) Але, погодьтеся, що коли на полицях університетських бібліотек сто примірників "Історії КПРС", де брехня на брехні й брехнею поганяє - то це вже занадто. Але кілька зразків такого інструмента "оболваніванія" потрібні. Для того, щоб потім усілякі пєті сіманєнкі не верещали свою маячню в розрахунку на коротку пам"ять людей. А марксизм і тоталітаризм між собою пов"язані, оскільки вчення Маркса не вважажло цінністю людське життя й індивідуальні свободи. А вже російські й китайські неофіти цього вчення "воплотили" його відповідно до свого "шаріковського" рівня.
Это не обычный ОПУС!!!
5929 дн. тому
ПРОДОЛЖЕНИЕ: Тот кто учил, и тот кто учился, то те всегда получали отличный результат, а ныне то учителя недовольны методиками, то ученики недовольны учителями))). Если в зглянуть с другой стороны. Вот русскому учили по советской методологии всю Вос. Европу, где пишут не на кириллице и думают не по-русски, и Монголию, и заметьте старшее поколенее владет русским намного лучше, чем теперешняя юнь каким-либо иностранным языком!
Это не обычный ОПУС!!!
5929 дн. тому
Шановный панэ Анвар, простыми людьми было высловлено недовольствие в связи с повальным уничтожением "любой литературы советского периода", властьимущие могли в своих постановлениях облсовета записать что-угодно. Ты высказываешся: "Хай починають жити власним розумом, ЧИТАТИ книжки, ПОРІВНЮВАТИ, ШУКАТИ ПРАВДИ". Но может случится так, что им не будет с чем сравнивать. Нужно оставить всю литературу прошлого. Даже и идеологическую, чтобы было с чем сравнивать, чтобы было что критиковать. Кто захочет пусть берёт и читает. Почему ты её боитшся так? (Я попрошу не переходить на грубиянство, если захочешь дать ответ мне.) Я не берусь утверждать, что там все написано "гуд!". Если же там написано враньё, то его можно легко опровергнуть зравомислием! И известно ли тебе, поважный панэ, что в капиталистических (!) США в некоторых университетах не только есть учебные дисциплины марксизма (!), но и целые научно-методологические кафедры, изучающие перспективы адаптации отдельных идей сей философии в капиталистических условиях, хоть западно-демократическая мысль массово утверждает: "Марксизм - это пройденный этап", но забывая, что марксизм и тоталитаризм не связаны между собой. Вот были зверские христовые походы и католическая инквизиция, да и тёмные века Средневековья, но никто же не запрещает католицизм))) "А то позвикали за СРСР вважати. що "мировой империализм хочет нас завоевать" і досі повторюють цю маячню". А зачем нас зовоёвывать - мы уже давно завоёваны, поставлены на колени без перспектив развития, оболванены до безумия, просто-напросто многие этого не замечают, не понимают, не осознают, да и не хотят понять, живя только заботами сегодняшнего дня. Но живя только сегодняшним днём, мы лишаем последующее поколение дня завтрашнего. Для анонима // 28.08.2008 17:53:54, если прошлая система изучения иностранных языков была хуже- так почему же тогда сейчас иноземный язык ученики школ знают хуче, чем тогда! Хоть и действительно парадокс: тогда никого не планировали выпускать за кордон, но многие ученики были добросовестными и некоторые учителя - добропорядочными. Тот кто учил, и тот кто учился, то те всегда получали отличный результат, а ныне то учителя недовольны методиками, то ученики
5929 дн. тому
2 "Опус". А чим тобі до вподоби система викладання іноземних мов за СРСР? Як на мене, то це був жах. Викладалося так, що було зрозуміло з самого початку - виїзд і спілкування наших громадян з іноземцями просто не передбачалася.
Анвар
5929 дн. тому
2 "Это не обычный ОПУС" А скажи но, будь ласка, люб"язний аноніме, в Луганську протестували проти знищення книг взагалі, чи книжок конкретних? Якщо "борці" за світле минуле вимагали зберегти підручники з комуністичними ідеологемами - то їм я би ще й шияки нам"яв як слід. Можу лише повторити - я проти знищення книжок. А от ідеологічне сміття треба на смітник. Щодо вакууму - людей шкода , звісно. Але не більше ніж наркоманів, яких ламає без дози. Хай починають жити власним розумом, читати книжки, порівнювати, шукатьи правди. Не тієї, яка подобається, а яка завжди незручна і спонукає до пошуку, до розвитку. А то позвикали за СРСР вважати. що "мировой империализм хочет нас завоевать" і досі повторюють цю маячню.
babay
5929 дн. тому
Катерино, таке враження, що Вам просто не було про що писати, а писати було треба. Китайці показали самих себе - величезний народ у якого колективна свідомість переважає над індивідуалізмом - це, до речі, взагалі притаманно менталітету Сходу. Показали, треба сказати, так, що весь світ ще довго згадуватиме і заздритиме. Олімпіада - це можливість для країни якнайкраще презентувати себе світові - і китайці це зробили на 100%. А відкриття та закриття Ігор - це насамперед шоу для ТВ і, дай Боже, нам на Євро 2012 зробити хоч щось наближене до Пекіну.
Это не обычный ОПУС!!!
5929 дн. тому
Ох, так и предвиделось, что к словам придераться будешь. Анвар, если в учебнике насанано, что "в десятиричной системе исчисления: 2 на 2 будет 4", то эта информация неустареет веками, даже если Ющенко будет думать наоборот! " пятница 1 августа 2008 года. Луганский облсовет выступил против уничтожения в библиотеках Украины литературы советского периода До этого уничтожению литературы просило посодействовать Минкультуры" (цитата из №129(506) пятница 01.08.08 западнофильской (!) демократической газетки "15 минут") Вот пдф-файл http://kiev.15minut.com.ua/download?alias=nl&id=7653 Есть соответствующие варварские завления Ющенка. Можешь посмортеть в его высказываниях средины августа, относительно библтотеки Вернадского. Если тебе надо свидетели, то, напр., я пребывая в одном областном узрел в лесопосадке расскиданные возле мусорки книги. Среди которых было замечательное издание 1992 (!) - Географія України, которое я с удовольствием взял себе. По всей видимости книгу выкинули, как выяснял я, ведь в ней не упоминалось про руссинов, назыая их омадяренными угорцами или украинизированными венграми. А зомбирование при том, что полностью отказываются от всех достижений прошлого, заменяя их липовыми достижениями настоящего. Разрушается связь эпох и люди оказываются в вакууме. Сравни, Анвар, хотя бы методику изучения языка иностранного лет 20-25 назад с той убогой теперешней, изложенной в модерновых книгах. Можно же было не переписывать занове все учебники и методички, достаточно было выкинуть оттуда с гумманитарных дисциплин элементы коммунистической пропаганды, но нет!, её не выкинули, а подменили другой пропагандой, которая немного близка к жуткой смеси национализма с космополитизмом.
Анвар
5929 дн. тому
Анониму: "но обьясни мне" - это на "вы"? Ты лично видел, что уничтожается? Я не видел, поэтому об этом говорить не могу, со свидетелями тоже говорить не пришлось. Уничтожение любых книг считаю варварством. Хотя, конечно, устаревшую литературу надо перерабатывать как макулатуру. При чем здесь зомбирование, так и не понял.
For // 28.08.2008 16:08:39
5929 дн. тому
А зачем права человеку, если у него нету человеческого праздника?))
Это не обычный ОПУС!!!
5929 дн. тому
Анвар // 28.08.2008 16:04:03, я же про кацапав ничего не говорил. Человеческая Россия и кацапы вещи несовместимые))) Если я пишу по-русски, то это же не значит, что я - украинофоб, но обьясни мне, "баранцю", Анвар, зачем с украинских библиотек "выныщують" советскую НЕКОММУНИСТИЧЕСКУЮ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКУЮ ЛИТЕРАТУРУ? Может тогда я пэрэстану буты баранцэм :-)) А твое Ваше мышление (заметь, что к тебе, красавец, я на ВЫ, хоть ты меня матом обложил) видать отличается от ОБЩЕЧЕЛОВЕЧЕСКОГО(())
5929 дн. тому
Лирику: А на кой нужен ТАКОЙ праздник, если в стране нет элементарных свобод? Не нужен. У тебя смещенная система ценностей. Быть китайцем нелегко - вон их сколько по всему миру разбрелось, так что не думай, что все они кайф ловят от своей страны. А те кто остались пусть счастливо ходят строем.
Анвар
5929 дн. тому
Аноніму, трахнутому російським прутнем в голову раз і назавжди. Українське мислення справді істотно відрізняється від західного. Але й від китайського і кацапського теж відрізняється вельми істотно. Зрозумів, баранець?
llirik
5929 дн. тому
Это была ВЕЛИКАЯ Олимпиада. Лучшая в истории. И это признали все - спортсмены, тренеры, журналисты, функционеры и пр., кто постоянно ездит на Игры. Вне зависимости от политической принадлежности - дерьмократы, коммунисты, диктатурщики... Это - ФАКТ. И такого больше не будет нигде и никогда. Мэр Лондона на закрытии Игр признал, что в 2012 году они не смогут повторить ничего подобного в плане организации и пр. Лишь постараются удивить чем-нибудь своим. Почему? Наверное потому что китайци никогда не скатятся до "демократии", "свободы слова", "прав человека" и всего прочего, что так портит мир. Они выше всего этого, они просто строят свою жизнь. А так называемым "свободным людям" остается только завидовать, что в мире может быть ТАКОЙ праздник.
Дед ПИХТОР
5929 дн. тому
Статья как статья. А вы, недовольные, мляха, напишите лучше в соответствии по заказу. Можно подумать у вас в ваших статьях не писали: "Автор этой статьи явный даун!" или подобное, демократично-обосновывая сказанное? Не нравится - не читайте!
Это не обычный ОПУС!!!
5929 дн. тому
Это не высшей степень маразмa!!! Автор написала не бабскую антиспортивную статью, как усмотрели некотырые из вас, пановэ, тут зловонный антикоммунистический западнофильский выпад с привкусом английского ультранационализма, что для Украины актуально в связи с тем, что с укр библиотек выкидывают всю литературу советского периода (не просто сочинения Ленина, а и УЧЕБНИКИ ПО МАТЕМАТИКЕ!) и тем более Китай и ШОС поддерживают РФ - ПОКА виртуального врага Украины. За такие "цивилизационные статьи" платят в несколько раз больше. Только заказчики не учитывают, что на мышление украинцев отличается от западного и статью они как всегда воспримут на примитивно-обывательским образом, что даже не так и плохо - просто так не зазомбируют многих из вас. Но есть и другие способы влияние на ваше сознание, о которых взядле знает пани Хинкулова. Будем надеятся, что для блага Украиины, сею пани не будут просвещать западные иструкторы-оскотинизаторы))) Хотя статья еще раз подтвердила: к мозгам украинского "пипла", думающего однобоко и однонаправленно, нужен совсем другой подход для достижения целей расчленения и развала Украины)))
5929 дн. тому
Типично женская статья. Женщины и спортивная журналистика вещи несовместимые. Вы уж простите
Nikers
5929 дн. тому
Что ЭТИМ хотела доказать автор? Не нравится правильность, не смотрите. Лучше напишите в таком жанре как у нас к Евро-2012 готовяться. Вот там столько за кулисами поют невидимок, а кривозубых - с экранов пялятся! Вот где почва, вот о чем пишите, а тут, ноу коммент. Абсолютная фигня. ИМХО
Oksana
5929 дн. тому
Шановна Катерина Хінкулова! Ваша стаття-суцільний маразм!Олімпійські ігри-це свято! А вам напевне більше подобається серіали дивитись?
обида
5929 дн. тому
мои, вполне приличные комментарии, почему-то, удалили. Повторяю. диагноз автора: КГ/АМизм
Спортобоз
5929 дн. тому
Я понимаю, что в мире есть масса людей, равнодушных к спорту и не понимающих, зачем 22 здоровых обормота пихают по полю футбольный мячик. Но, пардон, на хрена таким людям распространять свое недоумение публично и так напыщенно? Все равно, если бы я вдруг принялся писать о генной инженерии, ничего в ней не смысля. Весь текстWLZF абсолютно мимо кассы - вместе со всеми британскими реалиями настоящего и прошлого. В общем, аффтару - незачот. Кстати, Бекхэм "фігачив м`ячем" не "несподівано", а строго по сценарию.
ДАААА........
5929 дн. тому
Бред, бред, бред и еще раз бред!
Совет
5929 дн. тому
Я не хч никого оскорбит, но не позорьте ВВС своей яркой бредятиной, а то местные туземцы подумают, что пдобные статьи сотвествуют уровню мировой журналистике. Лучше раскойте тему сисек - это у Вас должно получится получше :-))
5929 дн. тому
На этот раз - дурня полная. Или это подсознательный страх (ВВС всё-таки), что лондонскую олимпиаду будут сравнивать с пекинской, а будет она куда менее яркой и качественной?
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду