«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу Роскомнагляду

«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу Роскомнагляду

7 Лютого 2022
1391
7 Лютого 2022
13:24

«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу Роскомнагляду

1391
Регіональні служби «Радіо Свобода» отримали десятки повідомлень від російського регулятора із вимогою видалити матеріали ФБК протягом 24 годин.
«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу Роскомнагляду
«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу Роскомнагляду

«Радіо Свобода» відмовилось видаляти матеріали на вимогу російського медіарегулятора Роскомнагляд. Той погрожує заблокувати вісім сайтів «Радіо Свобода», якщо не будуть видалені матеріали, пов'язані з російським опозиціонером Олексієм Навальним та його Фондом боротьби з корупцією, який в РФ визнаний «екстремістською організацією».

Корпорація «Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода» (RFE/RL) вважає це «відвертою політичною цензурою» і засуджує подібну тактику залякування з боку влади. 

«"Радіо Свобода" не дозволить Кремлю диктувати нам редакційні рішення. Це відвертий акт політичної цензури з боку уряду, якому, вочевидь, загрожують журналісти, які просто повідомляють правду», – наголосив президент та генеральний директор RFE/RL Джеймі Флай.

Загалом Роскомнагляд надіслав більше 60 електронних листів і дав 24 години на видалення відповідного контенту, зокрема, на сайтах «Настоящее время» і «Крим. Реалії» (обидва – проєкти «Радіо Свобода»), сайтах казахської та таджицької служб.

Подібні вимоги були висунуті й до інших російських видань: Znak.com, «Медуза», «Эхо Москвы», «Свободные новости» тощо. Сайт каналу «Дождь» зняв публікації зі свого сайту. Так само зробила «Медуза» через загрозу блокування свого ресурсу.

9 червня 2021 року суд у Москві визнав Фонд боротьби з корупцією Олексія Навального та його штаби екстремістськими організаціями. Після цього ФБК припинив існування. Сам Навальний перебуває у колонії.

Зазначимо, що серед матеріалів, які вимагає видалити Роскомнагляд, – ті, що стосуються розслідування ФБК «Палац для Путіна». Його виклали на ютуб-каналі Навального 19 січня 2021 року.

В фільмі йдеться про палац на березі Чорного моря біля міста Геленджик, який, за даними ФБК, будується для президента РФ. Будівля площею більше 17,7 тисяч квадратних метрів розташована на ділянці у 68 гектарів. Будівництво палацу почалося у 2005 році, його орієнтовна вартість – 1,35 млрд доларів.

Крім того, ФБК публікував розслідування про сина Дмитра Пєскова, прессекретаря президента РФ Володимира Путіна; показував нерухомість російського пропагандиста Володимира Соловйоваоприлюднив розслідування про статки ведучих-пропагандистів каналу «Росія 1» Ольги Скабєєвої та її чоловіка Євгена Попова.

Фото: idnes.cz

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1391
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду