Роскомнагляд вимагає видалити статті за розслідуваннями Навального від ще 5 ЗМІ

Роскомнагляд вимагає видалити статті за розслідуваннями Навального від ще 5 ЗМІ

18 Лютого 2022
1845
18 Лютого 2022
19:51

Роскомнагляд вимагає видалити статті за розслідуваннями Навального від ще 5 ЗМІ

1845
Це тексти про «палац Путіна», статки олігархів, перельоти коргі Шувалова на приватних літаках тощо.
Роскомнагляд вимагає видалити статті за розслідуваннями Навального від ще 5 ЗМІ
Роскомнагляд вимагає видалити статті за розслідуваннями Навального від ще 5 ЗМІ

Ще п'ять російських ЗМІ отримали вимоги Роскомнагляду видалити публікації за матеріалами розслідування команди опозиційного політика Олексія Навального. Про це повідомляє проєкт «Радіо Свобода» «Север. Реалии»

Повідомлення Роскомнагляду прийшли сайтам «Медіазона» та Republic, які визнані «іноагентами». Також їх отримали Znak.com, Forbes та RTVI.

У випадку невиконання вимог регулятора протягом доби цим ЗМІ погрожують блокуванням. Роскомнагляд посилається на вимогу Генпрокуратури, в якій йдеться про те, що публікації поширюють матеріали забороненої в Росії організації. 

Від редакції «Медіазони» відомство вимагає видалити текст про сім'ю прем'єр-міністра Росії Михайла Мішустіна, написаний за матеріалами розслідування Навального. У ньому йшлося про елітну нерухомість синів прем'єра.

Republic зобов'язали видалити колонку Олега Кашина «Інфляція компромату», де йдеться про розслідування Навального про Михайла Мішустіна та реакцію на нього з боку прем'єра.

Видання Znak.com має видалити сім публікацій, у тому числі замітки з розслідувань про «палац Путіна» в Геленджику, сім'ю спікера Держдуми В'ячеслава Володіна, про особняк екс-заступника голови «Газпрому» Валерія Голубєва і про квартиру глави Ростуризму Зарини Догузової за 60 мільйонів рублів.

Журнал Forbes також зобов'язали видалити сім публікацій. Серед них і тексти, опубліковані шість років тому. Це новини з розслідувань щодо авіперельотів на приватному літаку коргі колишнього віцепрем'єра Ігоря Шувалова, про таємну нерухомість експрем'єра Дмитра Медведєва, телеведучу Наілу Аскер-заде і фонд «Іннопрактика», який очолює дочка президента РФ Катерина Тихонова.

Видання RTVI зобов'язали видалити чотири публікації з розслідування команди Навального.

Нагадаємо, подібні вимоги Роскомнагляд висунув і до інших російських видань: Znak.com, «Медуза», «Эхо Москвы», «Свободные новости» тощо. Сайт каналу «Дождь» зняв публікації зі свого сайту. Так само зробила «Медуза» через загрозу блокування свого ресурсу.

«Радіо Свобода» та «Настоящее время» відмовилися це зробити.

9 червня 2021 року суд у Москві визнав Фонд боротьби з корупцією Олексія Навального та його штаби екстремістськими організаціями. Після цього ФБК припинив існування. Сам Навальний перебуває у колонії.

Фото з сайту Navalny.com

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1845
Читайте також
13.03.2023 19:00
Лєна Чиченіна
для «Детектора медіа»
13 240
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду