Рабінович позичив Шуфричу ютуб-канал MІGnews: тепер там транслюється UkrLive

Рабінович позичив Шуфричу ютуб-канал MІGnews: тепер там транслюється UkrLive

4 Лютого 2022
3107
4 Лютого 2022
10:39

Рабінович позичив Шуфричу ютуб-канал MІGnews: тепер там транслюється UkrLive

3107
Після блокування UkrLive почав транслювати етер на ютуб-каналі MІGnews.
Рабінович позичив Шуфричу ютуб-канал MІGnews: тепер там транслюється UkrLive
Рабінович позичив Шуфричу ютуб-канал MІGnews: тепер там транслюється UkrLive

У ніч проти 4 лютого YouTube заблокував телеканали з орбіти нардепа «ОПЗЖ» Віктора Медведчука Перший незалежний і UkrLive. Мовники невдовзі перейшли на нові адреси та знову доступні для перегляду.

Зокрема, канал UkrLive відновив мовлення на ютуб-каналі MІGnews нардепа «ОПЗЖ» Вадима Рабіновича. Станом на 4 лютого цей ютуб-канал має 19,8 тисяч підписників. 

Блокування ютуб-каналів мовників відеохостинг пояснив «порушенням правил спільноти YouTube».

Перший незалежний і UkrLive належать соратнику нардепа від «ОПЗЖ» Віктора Медведчука Нестору Шуфричу.

28 грудня 2021 року президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО щодо санкцій проти компаній-власників Першого незалежного та UkrLive.

Санкції строком на п’ять років запроваджені проти ТОВ «Медіахолдинг Новини», яке створили співробітники закритих каналів Медведчука, ТОВ «Тайм Медіа» та ТОВ «Телепростір». Компанії пов’язані з нардепами  Нестором Шуфричем та Тарасом Козаком.

На каналах назвали санкції тиском та «спробою придушити будь-яку альтернативну думку».

Читайте також:

В Україні з лютого 2021 року рішенням РНБО заблоковані канали, які перебувають у сфері впливу  Медведчука: «112 Україна», NewsOne та ZiK.

У лютому 2021 року команда закритих каналів заснувала новий мовник – Перший незалежний. Однак з незрозумілих причин Перший незалежний припинив мовлення на супутнику після години етеру.

У листопаді Нестор Шуфрич купив за чотири мільйони гривень у медіаменеджера Владислава Багінського канал UkrLive, якого джерела «Детектора медіа» на медіаринку називають «людиною Єгора Бенкендорфа».

UkrLive у 2018 році запустили тогочасні власники 4 каналу Андрій Кісера та Андрій Мисик, соратники львівського політика Дмитра Добродомова. До середини вересня 2021 року власником каналу був Максим Варламов – юрист і медіаменеджер, який також був співвласником 4 каналу. В середині вересня Варламов вийшов і з 4 каналу, і з UkrLive – новим бенефіціаром останнього став Багінський.

Після того, як UkrLive купив Нестор Шуфрич, мовник транслював на супутнику етер Першого незалежного під логотипом UkrLive. Таким чином, Перший незалежний повернувся до кабельних мереж та супутникового телебачення вперше після блокування в лютому 2021 року.

Скріншот відео: UkrLive/YouTube

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3107
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду