Шуфрич: РНБО погодила санкції проти телеканалів у WhatsApp, реального засідання не було

Шуфрич: РНБО погодила санкції проти телеканалів у WhatsApp, реального засідання не було

29 Грудня 2021
4794
29 Грудня 2021
16:31

Шуфрич: РНБО погодила санкції проти телеканалів у WhatsApp, реального засідання не було

4794
Нестор Шуфрич: Зараз ми вивчаємо можливість придбати ще одну ліцензію і вже на «новій платформі» вийти в ефір.
Шуфрич: РНБО погодила санкції проти телеканалів у WhatsApp, реального засідання не було
Шуфрич: РНБО погодила санкції проти телеканалів у WhatsApp, реального засідання не було

Нардеп «ОПЗЖ» та голова Комітету з питань свободи слова Нестор Шуфрич заявив, що за його інформацією, члени РНБО погодили санкції проти телеканалів Перший незалежний та UkrLive у WhatsApp, реального засідання Радбезу не було.

Про це нардеп повідомив у коментарі «Детектору медіа».

«Мені невідомо, що було реальне засідання, мені цього не підтвердили. Було, як мені сказали, WhatsApp-опитування серед членів РНБО», – каже Шуфрич.

За словами Шуфрича, зараз вивчається можливість придбати ще одну ліцензію і вже на «новій платформі» вийти в ефір.

До «нової платформи» планується залучити журналістський колектив Першого незалежного та UkrLive: «Я колектив сам на сам не залишу».

Також Шуфрич планує звернутись до суду через санкції проти телеканалів.

«Безумовно, всі можливі інстанції, Верховний суд як перша інстанція, сподіваюсь, до ЄСПЛ не дійде, будемо надавати інформацію в ООН, до ОБСЕ в офіс уповноваженої щодо свободи ЗМІ», – каже нардеп.

«Детектор медіа» звернувся по коментар до РНБО щодо санкцій проти Першого незалежного та UkrLive. 

28 грудня 2021 року президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО щодо санкцій проти компаній-власників Першого незалежного та каналу UkrLive. 

В указі говориться, що рішення було ухвалене 28 грудня, однак у цей день не було анонсовано засідання Радбезу. Згідно з офіційною інформацією, найближче засідання РНБО має відбутись 30 грудня.

Санкції строком на п’ять років запроваджені проти ТОВ «Медіахолдинг Новини», створеного співробітниками закритих каналів Медведчука, ТОВ «Тайм Медіа» та ТОВ «Телепростір». Компанії пов'язані з нардепами «ОПЗЖ» Нестором Шуфричем та Тарасом Козаком.

Санкції передбачають блокування активів, заборону користування радіочастотним ресурсом, обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування та ін.

В Україні з лютого 2021 року рішенням РНБО заблоковані канали, які знаходяться у сфері впливу  Медведчука: «112 Україна», NewsOne та ZiK.

У лютому 2021 року командою закритих каналів був створений новий мовник – Перший незалежний. Однак з незрозумілих причин Перший незалежний припинив мовлення на супутнику після години етеру.

У листопаді Нестор Шуфрич купив за чотири мільйони гривень у медіаменеджера Владислава Багінського канал UkrLive, якого джерела ДМ на медіаринку називають «людиною Єгора Бенкендорфа».

UkrLive у 2018 році запустили тогочасні власники 4-го каналу Андрій Кісера та Андрій Мисик, соратники львівського політика Дмитра Добродомова. До середини вересня 2021 року власником каналу був Максим Варламов – юрист і медіаменеджер, який також був співвласником 4-го каналу. В середині вересня Варламов вийшов і з 4-го каналу, і з UkrLive – новим бенефіціаром останнього став Багінський.

Після купівлі Шуфричем мовник транслював на супутнику етер Першого незалежного під логотипом UkrLive. Таким чином, Перший незалежний повернувся до кабельних мереж та супутникового телебачення вперше після блокування в лютому 2021 року.

Фото: «Детектор медіа»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4794
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду