UkrLive і Перший незалежний збираються оскаржувати санкції РНБО в суді

UkrLive і Перший незалежний збираються оскаржувати санкції РНБО в суді

29 Грудня 2021
1458
29 Грудня 2021
09:29

UkrLive і Перший незалежний збираються оскаржувати санкції РНБО в суді

1458
Канали вважають санкції «спробою влади придушити будь-яку альтернативну думку про ситуацію в Україні».
UkrLive і Перший незалежний збираються оскаржувати санкції РНБО в суді
UkrLive і Перший незалежний збираються оскаржувати санкції РНБО в суді

Телеканали UkrLive і Перший незалежний, які належать народному депутату від «ОПЗЖ» Нестору Шуфричу та вважаються каналами з орбіти лідера «ОПЗЖ» Віктора Медведчука, збираються оскаржувати санкції Ради національної безпеки та оборони в суді. Про це йдеться в їхній спільній заяві.

28 грудня президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО щодо санкцій проти компаній-власників Першого незалежного та UkrLive.

Санкції строком на п’ять років запроваджені проти ТОВ «Медіахолдинг Новини», створеного співробітниками закритих каналів Медведчука, ТОВ «Тайм Медіа» та ТОВ «Телепростір». Компанії пов’язані з нардепами  Нестором Шуфричем та Тарасом Козаком.

На каналах вважають санкції тиском та «спробою придушити будь-яку альтернативну думку», а також зазначають, що рішення РНБО було ухвалено вже за кілька тижнів після відновлення мовлення Першого незалежного на супутнику. 9 листопада Господарський суд Києва задовольнив позов про незаконність відключення телеканалу Перший незалежний і дозволив відновити супутникове мовлення каналу.

«Якщо українські суди під тиском Офісу президента не скасують президентську цензуру, то Європейський суд з прав людини винесе справедливе рішення, яке боляче вдарить по всіх "цензорах" і "заборонителях"», – вважають на каналах Шуфрича.

Сам нардеп заявив, що «у жодній цивілізованій країні світу такого трапитися не могло».

В Україні з лютого 2021 року рішенням РНБО заблоковані канали, які знаходяться у сфері впливу Медведчука: «112 Україна», NewsOne та ZiK.

У лютому 2021-го командою закритих каналів був створений новий мовник – Перший незалежний. Однак з незрозумілих причин Перший незалежний припинив мовлення на супутнику після години ефіру.

У листопаді Нестор Шуфрич купив за чотири мільйони гривень у медіаменеджера Владислава Багінського канал UkrLive, якого джерела ДМ на медіаринку називають «людиною Єгора Бенкендорфа».

UkrLive у 2018 році запустили тогочасні власники 4-го каналу Андрій Кісера та Андрій Мисик, соратники львівського політика Дмитра Добродомова. До середини вересня 2021 року власником каналу був Максим Варламов – юрист і медіаменеджер, який також був співвласником 4-го каналу. В середині вересня Варламов вийшов і з 4-го каналу, і з UkrLive – новим бенефіціаром останнього став Багінський.

Після купівлі Шуфричем мовник транслював на супутнику ефір Першого незалежного під логотипом UkrLive. Таким чином, Перший незалежний повернувся до кабельних мереж та супутникового телебачення вперше після блокування в лютому 2021 року.

На момент запровадження санкцій UkrLive та Перший незалежний вже мовили окремо, кожен під своїм логотипом, та мали різне наповнення.

Ілюстрація: Перший незалежний

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1458
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду