18:47
Середа, 8 Липня 2020

Литва заблокувала трансляцію групи п’яти прокремлівських каналів RT

494
Раніше це зробила сусідня Латвія та, можливо, зробить Естонія.
Литва заблокувала трансляцію групи п’яти прокремлівських каналів RT
Литва заблокувала трансляцію групи п’яти прокремлівських каналів RT

Литва вирішила заблокувати трансляцію групи п’яти прокремлівських каналів RT (Russia Today). ПРо це повідомляє «Польське радіо».

Литовська комісія з питань радіо та телебачення винесла таке рышення з огляду на те, що керівником RT є Дмитро Кісєльов, щодо якого діють санкції ЄС.

До цього Литва вирішила заблокувати російське інформаційне агентство «Sputnik Литва» через порушення авторського права. Також Литва заборонила в’їзд шеф-редактору новинного агентства «Sputnik Литва» Марату Касему.

Нагадаємо, 30 червня 2020 року Національна рада з електронних ЗМІ (НРЕЗМІ) Латвії заборонила трансляцію семи програм російського телеканалу RT і закликала інші країни ЄС вчинити аналогічно. У Латвії додатково пояснили, що мережа каналів RT у своїх програмах намагається систематично показувати Латвію як країну, що занепала.

Канали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary і RT TV будуть заборонені, тому що вони знаходяться під фактичним контролем і управлінням керівника МІА «Россия сегодня» Дмитра Кисельова, щодо якої вжито санкції Ради ЄС.

До МІА «Россия сегодня» також належить агентство Sputnik. Через причетність до Кисельова Естонія ввела санкції проти «Sputnik Естонія», агентство призупинило роботу. Естонія розглядає також можливість заборонити трансляцію каналів RT.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
494
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду