21:40
Четвер, 4 Жовтня 2018

Турчинов підтвердив готовність РНБО оперативно розглянути питання санкцій проти власників «112 Україна» та NewsOne

Рада нацбезпеки і оборони (РНБО) оперативно розгляне питання щодо санкцій стосовно телеканалів «112 Україна» та NewsOne, коли тільки отримає відповідну постанову парламенту.
Турчинов підтвердив готовність РНБО оперативно розглянути питання санкцій проти власників «112 Україна» та NewsOne
Турчинов підтвердив готовність РНБО оперативно розглянути питання санкцій проти власників «112 Україна» та NewsOne

Про це сказав секретар РНБО Олександр Турчинов на спільному з секретарем Бюро національної безпеки Польщі Павелом Солохом брифінгу, повідомляє «Укрінформ».

«Як тільки постанова нам надійде з парламенту, не бачу проблем, щоб оперативно розглянути це питання», - зазначив Турчинов.

Він наголосив, що український парламент, ухвалюючи цю постанову, діяв у межах своїх повноважень, а інформація, яку сьогодні обговорювала Верховна Рада і яка була покладена в основу документа, свідчить про те, що інформаційна агресія РФ проти України «є дуже актуальним питанням».

За словами Турчинова, у цих телеканалів достатньо складна прихована система власності, але «там, безумовно, є нерезиденти України, і тому тут немає обмежень щодо застосування санкцій».

Водночас він підкреслив, що закон також передбачає можливість застосування санкцій і до українських суб'єктів.

«Це терористична діяльність. Пропаганда тероризму є однією зі складових терористичної діяльності», - додав Турчинов.

Секретар РНБО наголосив, що рішення щодо цих телеканалів буде прийнято «відповідно до закону і Конституції України».

Як повідомляв «Детектор медіа», 4 жовтня Верховна Рада прийняла постанову «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», якою передбачається застосування санкцій щодо семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne.

Нагадаємо, у квітні 2018 року «112 Україна» назвав кінцевим бенефіціаром громадянина Німеччини Едуарда Катца: 99% власності компанії перейшло до його швейцарської фірми АТ «Плірофоріес АГ». А у червні замість Сергія Логунова був призначений новий генеральний продюсер каналу Артем Марчевський.

Низка видань повідомляли, що справжнім власником «112 Україна» з квітня став лідер «Українського вибору» Віктор Медведчук. Сам політик заперечував цю інформацію.

Як свідчить дослідження «Детектора медіа», з травня по червень 2018 року Віктор Медведчук згадувався у різних програмах каналу частіше, ніж за весь 2017 рік.

22 червня в інтерв’ю «Детектору медіа» Віктор Зубрицький, колишній креативний продюсер каналу «112 Україна» підтвердив, що ініціював перемови з Катцем щодо продажу каналу. Але не зміг пояснити, у якості кого він вів ці перемовини. На запитання, чому інформація про причетність Віктора Медведчука до каналу з’являється в українських медіа, Зубрицький не відповів.

У серпні програма журналістських розслідувань «Схеми» дослідила, що новий генпродюсер «112 Україна» Артем Марчевський пов’язаний з Віктором Медведчуком, і припустила, що новий власник з Німеччини може бути підставною фігурою. Коментуючи розслідування журналістів, «Детектору медіа» пан Марчевський повідомив, що «вони (матеріали програми "Схеми" - ДМ) взагалі не відповідають дійсності та грубо порушують журналістські стандарти».

Також нагадаємо, що 27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав в управління колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Про це повідомили в одному з новинних сюжетів каналу.

Згодом на своїй Фейсбук-сторінці Андрій Портнов написав, що протягом наступних трьох років власник каналу не має права втручатися в його діяльність. 

29 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оголосити телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») попередження за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії.

Нагадаємо також, що 20 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Крім того, 20 вересня на сайті парламенту було зареєстровано петицію про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne. Вже за 10 днів вона набрала необхідні 25 тис. підписів для подальшого розгляду. Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали «112 України» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

3 жовтня народний депутат Верховної Ради Мустафа Найєм повідомляв, що нардепи підготували проект постанови Верховної Ради щодо накладення санкцій на Віктора Медведчука, якого низка видань та журналісти-розслідувачі вважають фактичним власником каналу «112 Україна», а також Андрія Портнова, який керує каналом NewsOne. Причина - «звинувачення в антидержавній діяльності», які звучать на адресу цих осіб та телеканалів.

Комітет Верховної Ради з питань національної безпеки та оборони підтримав проект постанови парламенту про персональні санкції, пов'язані з роботою телеканалів «112 Україна» та NewsOne.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
421
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop