19:29
Середа, 3 Жовтня 2018

Нардепи ініціюють санкції щодо Медведчука, Портнова та пов'язаних з ними телеканалів - Найєм

Народні депутати підготували проект постанови Верховної Ради щодо накладення санкцій на Віктора Медведчука, якого низка видань та журналісти-розслідувачі вважають фактичним власником каналу «112 Україна», а також Андрія Портнова, який керує каналом NewsOne. Причина - «звинувачення в антидержавній діяльності», які звучать на адресу цих осіб та телеканалів.
Нардепи ініціюють санкції щодо Медведчука, Портнова та пов'язаних з ними телеканалів - Найєм
Нардепи ініціюють санкції щодо Медведчука, Портнова та пов'язаних з ними телеканалів - Найєм

Про це написав на сторінці у Facebook народний депутат Мустафа Найєм.

«Після обіцянки аргументовано висловити свою думку про кураторів NewsOne і 112 - Віктора Медведчука і Андрія Портнова - зі мною зв'язалися гостьові редактори цих телеканалів і запросили на ефір. Як і обіцяв, я, звичайно ж, прийду на обидва ефіри [...] І серед іншого повідомлю про те, що роблю все можливе, щоб ініціювати санкції щодо вищезазначених осіб і пов'язаних з ними суб'єктів», - йдеться в повідомленні.

«Ми з колегами вже підготували відповідний проект постанови Верховної ради, яким найближчим часом звернемося в РНБО з проханням розглянути питання накладення санкцій на Віктора Медведчука і пов'язаних з ним суб'єктів, а також на інші господарюючі суб'єкти, щодо яких звучать звинувачення в антидержавній діяльності», - додав Найєм.

У коментарях до допису нардепа висловився Андрій Портнов, якому на три роки передали керування каналом NewsOne: «Відразу попереджаю, в цей раз всіх ініціаторів і підписантів позбавлю всього майна і залишу з голою дупою до кінця днів».

Нагадаємо, у квітні 2018 року «112 Україна» назвав кінцевим бенефіціаром громадянина Німеччини Едуарда Катца: 99% власності компанії перейшло до його швейцарської фірми АТ «Плірофоріес АГ». А у червні замість Сергія Логунова був призначений новий генеральний продюсер каналу Артем Марчевський.

Низка видань повідомляли, що справжнім власником «112 Україна» з квітня став лідер «Українського вибору» Віктор Медведчук. Сам політик заперечував цю інформацію.

Як свідчить дослідження «Детектора медіа», з травня по червень 2018 року Віктор Медведчук згадувався у різних програмах каналу частіше, ніж за весь 2017 рік.

22 червня в інтерв’ю «Детектору медіа» Віктор Зубрицький, колишній креативний продюсер каналу «112 Україна» підтвердив, що ініціював перемови з Катцем щодо продажу каналу. Але не зміг пояснити, у якості кого він вів ці перемовини. На запитання, чому інформація про причетність Віктора Медведчука до каналу з’являється в українських медіа, Зубрицький не відповів.

У серпні програма журналістських розслідувань «Схеми» дослідила, що новий генпродюсер «112 Україна» Артем Марчевський пов’язаний з Віктором Медведчуком, і припустила, що новий власник з Німеччини може бути підставною фігурою. Коментуючи розслідування журналістів, «Детектору медіа» пан Марчевський повідомив, що «вони (матеріали програми "Схеми" - ДМ) взагалі не відповідають дійсності та грубо порушують журналістські стандарти».

Також нагадаємо, що 27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав в управління колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Про це повідомили в одному з новинних сюжетів каналу.

Згодом на своїй Фейсбук-сторінці Андрій Портнов написав, що протягом наступних трьох років власник каналу не має права втручатися в його діяльність. 

29 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оголосити телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») попередження за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії.

Нагадаємо також, що 20 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Крім того, 20 вересня на сайті парламенту було зареєстровано петицію про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne. Вже за 10 днів вона набрала необхідні 25 тис. підписів для подальшого розгляду.

Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали «112 України» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
706
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop