10:42
Неділя, 30 Вересня 2018

Петиція про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідні 25 тисяч підписів

Петицію було зареєстровано на сайті українського парламенту 20 вересня. Таким чином, необхідну для подальшого розгляду кількість голосів вона набрала за 10 днів.
Петиція про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідні 25 тисяч підписів
Петиція про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідні 25 тисяч підписів

Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали «112 України» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

Також йдеться, що телеканал «"112 Україна" має низку порушень ліцензійних умов та попереджень від Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення».

Як повідомляв «Детектор медіа», вже за 4 дні петиція зібрала більше половини необхідних підписів. 

Нагадаємо, 7 червня в ефірі «112 України» з уст пана Мураєва лунали тези про те, що протягом останніх років «герои стали предателями, а некоторые предатели — героями», що спецоперації СБУ, однією з яких може бути героїзація Сенцова, «позорят украинцев»; що пам’ятники справжнім героям, які мають бути прикладом для наслідування (маються на увазі герої «Великой Отечественной войны»), руйнуються. Також від народного депутата лунало таке: «С точки зрения того, что человек готовил поджоги и взрывы — для части населения он является террористом, для националистической части — он, наверное, является героем, и время расставит всё на свои места: кто прав, кто неправ, и кто как эту ситуацию воспринимает». Незалежна медійна рада дійшла висновку, що телеканал «112 Україна» порушив стандарти журналістики, транслюючи коментарі народного депутата Євгена Мураєва щодо можливого звільнення Олега Сенцова з російського ув’язнення.

Нагадаємо також, що 20 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1422
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop